Přejít na obsah

chemik1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Oznámení chemik1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj všichni. Nám F 1 Combi 1,2 HTP 47 KW. Najeto 165.000,- Kč. Zadní bubnové brzdy na šrot (kotouče původní, jednou měněné pakyn, jednou měněné prasátka). I když se zdá, že to zanedbávám, jezdím s vozidlem pouze dálky mimo velké obce. takže brzdím méně. Chtěl jsem se zeptat na cenu na kterou by vyšla přestavba zadních brzd na kotoučové. Jsem vyučenej mechoš i když se tím neživím, myslím si, že to zvládnu sám. Nevím, ale co je k tomu potřeba. Myslím tím díly. Co jsem tak koukal, tak by to měly být: zadní šusplechy - kotouč, dva zadní třmeny, zadní destičky, lanka na ručku - kotouč, zadní hadice - kotouč, držáky zadních třmenů. Dotaz zní, zda je potřeba měnit zadní náboj, nebo zda jsi použil ten původní? Co zásuvka na ABS ta tam zůstala i s čidlem, nebo se to tam nějak předělává. Co zadní trubky brzdového systému - zůstali původní a měnil si jen hadice, nebo se mění i trubky? Potřeboval bych to více zdokumentovat - popsat. A nakonec i cena by mě zajímala. Když jsem to chtěl poskládat z nových dílu - cena cca 7800,- Kč. Na vrakáči mi nabízejí zadní nápravu z F I 2.0i 85 kw r.v. 2004 cena za komplet nápravu i s brzdama +/- 5000,- Kč. Předem děkuji za odpověď.
  2. Tak to nakonec dopadlo lépe než jsem tušil. Na VAGU se ukázaly pouze "náhodné" chybové hlášení a poté co jsme tyto chyby vynulovali, tak zatím vše v poho. Ale jak se oteplí, tak přední vyfukové porubí jde ven a montuji nové. Jinak díky za info Chemik.
  3. Díky, mám děryavý přední díl výfuku a tak to budu muset vyměním. Teď jen doufám, že lambdy jsou v poho. Ale počítam s výměnou přední části výfuku a jedou lambdou. Taku vidíme co zítra na to WAG. Chemik.
  4. Chtěl bych doplnit, že jsem se mrkl do návodu a opravdu jsou tam i dlaší hlášky. Bohužel, člověk musí hledat a nesmí se hned spokojit, jen s tím co nejde s obrázkem maxiku. Další hlášky najdete při vysvětlování všech kontrolek, které jsou na přístrojové desce vždy je prvně znak kontrolky a náledně je vysvětlena jeji funkce, co signalizuje a zda se rozsvítí při závadě. Na konci je také uvedeno tučným písmem, v případě, že místo středového panelu kontrolek je maxík, jak se ta či ona závada projevuje a jaká hláška se napíše (strana č. 27 až 36, - návod k obsluze z roku 2004 -Fabia česky 08.04 S54.5610.07.15 6Y0 012 003 HM) To jen pro pořádek. Jinak kvůli tomu sem nepíši. Přihodím další hlášku, a to "EMISE DO SERVISU" a chtěl jsem se zeptat, zda s tímto nemáte někdo nějaké zkušenosti. Zítra jedu za kamošem z wagem a dozvím se tedy co to je. Sám si myslím, že bude asi špatná JEDNA Z lambda sond, ale to jen dedukuji. Předem díky za odpověď Chemik.
  5. Ahoj Kluci. Mám stejnej problém. Má fá.. 1,2 47 KW startoval do nedávna pohodově. Ale co začlo to sichravé počasí tak první strat u studeného motoru je hodně špatný. Když klíček podržím delší dobu, tak naskočí, ale s obtížema. Jinak většinou až napodruhý a v obou případech to ptovází "propad" jako by to chtělo chcípnout a pak se to opět rozjede. Motor se při tom dosti zavibruje. Poraďte. Jinak mám rok výroby 2005 kombík, 91.000Km najeto a v 90.000Km byl v servisu a nic mě neříkali, že by Vag něco ukazoval. Předem díky za odpověď. Chemik1
  6. Ahojte všichni. Když jsme u těch problému, tak bych taky jeden přihodil. Včera jsem dodělal maxik a když se mě vozidlo vrátilo ze servisu,tak jsem zjistil, že nefunguje ikonka otvírání dveří-kufru. Pro přiblížení mám F-combi 05 po fejstu ve výbavě ambiente, kde byl origo centrál na klíč. Já jsem dodělal origo dálku se sklapovačkama a novou komfort. jednotkou. Kde je chyba? Nevíte někdo. Možná, že jde o špaté nastavení!?! Předem díky za odpověď. Chemik1 P.S.- Možná, že se to zde někde řešilo, ale i přes veškerou snahu, se mi to nepodařilo najít. Věc jsem konzultoval s Bobikem a ten se domnívá, že to bude v kodování? Prosím o radu.
×
×
  • Vytvořit nový...