Přejít na obsah

Jay-T

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jay-T

  • Narozeniny 12/11/1976

Návštěvy profilu

455 zobrazení profilu

Oznámení Jay-T

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím všechny, mám krátce Octavii Combi 2003 s motorem 1.6 75kW (Climatronic). Tento motor za studena startuje dobře, ale pokud stojí cca. hodinu, tak startování je dlouhé a většinou naskočí až na druhý pokus a pak běží normálně. Když teplý motor vypnu a za pět minut nastartuji, tak žádný problém. Diagnostika motoru hlásí jen 18070-Coolant Fan Control 2: Short to Ground,P1662 - IDM_EN Circuit Failure. Na internetu jsem zjistil asi tyto možnosti, které závadu se startováním způsobují : ukapávající vstřik, oběhaný startér, slabá baterie, čidla teplot chladiče, svíčky a s ohledem na chybu motoru špatné relé ventilátoru, pojistky, kabeláž, vinutí motoru chladiče(oba fungují),atd. Ta netěsnost na vstřikách mi přišla zajímavá a stejně tak čidlo teploty vody, které předchozí majitel měnil(neukazovala mu palubovka teplotu). Dával jsem nový olej, všechny filtry(i benzínový) a ostatní kapaliny. Může mi někdo poradit kde začít hledat, nebo jestli se s tím problémem někdo setkal, tak budu rád za každou odpověď. Díky.
  2. Díky za radu, snad narazím na nějakého ochotného serv. technika, který to bude řešit. Zkusím ještě vypínat ESP po nastartování, třeba to dočasně pomůže. Protože ho mám krátce, tak nemám vysledováno za jakých podmínek to přesně blbne. Můj tip je ranní teplota pod 10 stup. Nemáš po flashnutí jiný "divný jev" v motoru ?
  3. Koupil jsem rok starého Roomstera 1.6 77kW s ESP a mám naprosto stejný zde uváděný problém. Před rokem jsem měl Fábii 1.2 51kW a tam jsem řešil podobný problém přehráním sw. Nevíte někdo jestli je nový opravný sw na 1.6 už v servisech ? Byl bych rád i za radu jak této "vlastnosti" předejít.
×
×
  • Vytvořit nový...