Přejít na obsah

matuska

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

304 zobrazení profilu

Oznámení matuska

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jezdím s 1.8TSI po FL a na začátku ježdění jsem měl podobné dojmy (je to popsané i někde výš ve fóru). Jízda v koloně, stálá rychlost kolem 10 km/h, pomalu do mírného kopce aj. byla dost nepohodlná (na jedničku jede už jak drak a na dvojku se ještě dusí). Chirurgická práce se spojkou a plynem nutná. To jsem měl najeto cca 3000km. Nic mi neflashovali (ani nemám s motorem žádné problémy), spíš jsem si mezitím zvykl (teď 11000 km) nebo si motor nějak líp sedl a o trošku líp táhne i dole (subjektivní dojem). Každopádně to chce cit s pedály a jezdit na jedničku déle než s jinými auty, zvykneš si. Teď už mi to nevadí. Z jiného soudku: nepozoroval jsem žádný rozdíl ve výkonu mezi bežným (Nat95) a prémiovými benzíny (pár tisíc kilometrů jsem to zkoušel). Takže teď jezdím na obyč Natural 95 :-)
  2. Zase z jiného soudku: Požádal jsem telefonicky autorizovaný servis, jestli a jak by mi namontovali hlukovou a tepelnou izolaci kapoty (nalepovanou zespoda na kapotu motorového prostoru) na 1.8TSI FL. Když mi po mém přemlouvání přisvědčili, že díl existuje (nejdřív tvrdili, že když tam není z fabriky, tak vůbec neexistuje), tak mi jeho montáž nedoporučili kvůli "přehřívání motoru". Zdá se mi to divné - máte s tím někdo zkušenosti? Vím, že na 1.6MPI i většině dieselů v lepší výbavě jsem izolaci kapoty viděl na Octaviích poměrně často a přišla mi dost funkční...tak nevím.
  3. ad vorlazj: To pravidlo o délce vozu je právě ono. V koloně, která jede max. 10-20 km/h, už bych rád řadil dvojku, ale nejde to, protože otáčky pak spadnou hluboko pod 1500 a motor nejede. U první generace 1.8 TSI jsem tento problém nepozoroval, jel bez protestů i tak. Řešením je skutečně jet déle na jedničku a pečlivější práce s pedály při ní, protože je hodně silná. No a tohle u první generace nebylo třeba :-( a myslel jsem, že mi tento motor bude i právě proto líp sedět.
  4. Dík za odpovědi. Nízké otáčky pod 2000 samozřejmě nejsou pro tento motor oblast, kde exceluje :-) Jen se při těch extra dlouhých kvaltech do nich člověk často dostane (uznávám, že občas i leností nebo nepozorností). A plynulý rozjezd (nejde mi o raketový start, jen pohodový rozjezd) z 1500 je přesně to, co jsem měl na mysli a co teď moc nejde (buď se musí na malou chvilku přeřadit nebo spolu s motorem přetrpět cukání). Takže o trochu nižší komfort jízdy. Totéž platí pro popojíždění v kolonách v rychlosti 10-20 km/h: na jedničku se auto divoce rozjíždí (což nechci, chci jen udržet rychlost) a ve stejné rychlosti se na dvojku motor lehce dusí někde u 1200 ot/min. U první generace se mi to zdálo plynulejší, asi se trochu změnil průběh toč. momentu. Ale na závěr: sice skuhrám, nicméně jde o malé pihy na kráse :-) Spokojený s motorem samozřejmě jsem, svezení je opravdu radost, zrychlení je parádní. Naftu jsem nechtěl kvůli hluku a malému rozsahu otáček a věděl jsem, co za to zaplatím, včetně lehkého snížení komfortu.
  5. Zajímalo by mne více o rozdílech mezi motory 1.8TSI v OII před FL a po FL. Jezdil jsem 14 dnů v červenci 2008 s 1.8TSI před FL, pak půl roku s 1.6MPI a od února 2009 jezdím s 1.8TSI po FL (vše OII). Subjektivně jsem byl lehce zklamán z posledního uvedeného, na který jsem se po malé ochutnávce v červenci docela těšil. Hned se mi zdálo, že je něco jinak a zde v diskusi se mé podezření zvyšuje. Subjektivně mi přijde, že druhá generace 1.8TSI oproti generaci první: - je hlučnější v nízkých otáčkách, skoro jako kdyby někde z dálky duněl malý nafťák (s nadsázkou) - hůř jede v nejnižších otáčkách (1000-1500): s první jsem určitě neměl problém jet na 1500ot dlouhodobě a s druhou mám stejně plynulý pocit až od 1750ot (stejná trasa) Není to ale dramatický rozdíl a možná že jsem si první generaci ve své paměti vylepšil :-), takže můžu být vedle. Rozdíl může být i z pneumatik. Navíc jsem z 1.6MPI zmlsaný z odhlučnění - kapota byla polepená nějakým filcem, což u 1.8TSI chybí, je tam jen plech. Spotřebu nemohu posoudit, nevím, kolik to bylo tehdy. Nyní 3300km, průměr od začátku 8.3l/100 km včetně rychlé dálnice a každý den po Praze do práce. Zatím to klesá, nevím, kdy si to sedne. Per jednotlivá jízda není problém zajet mezi 7-8. Když nepředjíždím, tak na trase Praha 1-Mělník (via Byškovice) lze 6,5. Mirek
  6. Takže "snížení cen" je ve skutečnosti u vybraných konfigurací zvýšení oproti současnému akčnímu ceníku 08? V uvedených případech jde o 5-6 tisíc navíc.
×
×
  • Vytvořit nový...