Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

matuska

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. matuska odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Jezdím s 1.8TSI po FL a na začátku ježdění jsem měl podobné dojmy (je to popsané i někde výš ve fóru). Jízda v koloně, stálá rychlost kolem 10 km/h, pomalu do mírného kopce aj. byla dost nepohodlná (na jedničku jede už jak drak a na dvojku se ještě dusí). Chirurgická práce se spojkou a plynem nutná. To jsem měl najeto cca 3000km. Nic mi neflashovali (ani nemám s motorem žádné problémy), spíš jsem si mezitím zvykl (teď 11000 km) nebo si motor nějak líp sedl a o trošku líp táhne i dole (subjektivní dojem). Každopádně to chce cit s pedály a jezdit na jedničku déle než s jinými auty, zvykneš si. Teď už mi to nevadí. Z jiného soudku: nepozoroval jsem žádný rozdíl ve výkonu mezi bežným (Nat95) a prémiovými benzíny (pár tisíc kilometrů jsem to zkoušel). Takže teď jezdím na obyč Natural 95 :-)
  2. matuska odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Zase z jiného soudku: Požádal jsem telefonicky autorizovaný servis, jestli a jak by mi namontovali hlukovou a tepelnou izolaci kapoty (nalepovanou zespoda na kapotu motorového prostoru) na 1.8TSI FL. Když mi po mém přemlouvání přisvědčili, že díl existuje (nejdřív tvrdili, že když tam není z fabriky, tak vůbec neexistuje), tak mi jeho montáž nedoporučili kvůli "přehřívání motoru". Zdá se mi to divné - máte s tím někdo zkušenosti? Vím, že na 1.6MPI i většině dieselů v lepší výbavě jsem izolaci kapoty viděl na Octaviích poměrně často a přišla mi dost funkční...tak nevím.
  3. matuska odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    ad vorlazj: To pravidlo o délce vozu je právě ono. V koloně, která jede max. 10-20 km/h, už bych rád řadil dvojku, ale nejde to, protože otáčky pak spadnou hluboko pod 1500 a motor nejede. U první generace 1.8 TSI jsem tento problém nepozoroval, jel bez protestů i tak. Řešením je skutečně jet déle na jedničku a pečlivější práce s pedály při ní, protože je hodně silná. No a tohle u první generace nebylo třeba :-( a myslel jsem, že mi tento motor bude i právě proto líp sedět.
  4. matuska odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Dík za odpovědi. Nízké otáčky pod 2000 samozřejmě nejsou pro tento motor oblast, kde exceluje :-) Jen se při těch extra dlouhých kvaltech do nich člověk často dostane (uznávám, že občas i leností nebo nepozorností). A plynulý rozjezd (nejde mi o raketový start, jen pohodový rozjezd) z 1500 je přesně to, co jsem měl na mysli a co teď moc nejde (buď se musí na malou chvilku přeřadit nebo spolu s motorem přetrpět cukání). Takže o trochu nižší komfort jízdy. Totéž platí pro popojíždění v kolonách v rychlosti 10-20 km/h: na jedničku se auto divoce rozjíždí (což nechci, chci jen udržet rychlost) a ve stejné rychlosti se na dvojku motor lehce dusí někde u 1200 ot/min. U první generace se mi to zdálo plynulejší, asi se trochu změnil průběh toč. momentu. Ale na závěr: sice skuhrám, nicméně jde o malé pihy na kráse :-) Spokojený s motorem samozřejmě jsem, svezení je opravdu radost, zrychlení je parádní. Naftu jsem nechtěl kvůli hluku a malému rozsahu otáček a věděl jsem, co za to zaplatím, včetně lehkého snížení komfortu.
  5. matuska odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Zajímalo by mne více o rozdílech mezi motory 1.8TSI v OII před FL a po FL. Jezdil jsem 14 dnů v červenci 2008 s 1.8TSI před FL, pak půl roku s 1.6MPI a od února 2009 jezdím s 1.8TSI po FL (vše OII). Subjektivně jsem byl lehce zklamán z posledního uvedeného, na který jsem se po malé ochutnávce v červenci docela těšil. Hned se mi zdálo, že je něco jinak a zde v diskusi se mé podezření zvyšuje. Subjektivně mi přijde, že druhá generace 1.8TSI oproti generaci první: - je hlučnější v nízkých otáčkách, skoro jako kdyby někde z dálky duněl malý nafťák (s nadsázkou) - hůř jede v nejnižších otáčkách (1000-1500): s první jsem určitě neměl problém jet na 1500ot dlouhodobě a s druhou mám stejně plynulý pocit až od 1750ot (stejná trasa) Není to ale dramatický rozdíl a možná že jsem si první generaci ve své paměti vylepšil :-), takže můžu být vedle. Rozdíl může být i z pneumatik. Navíc jsem z 1.6MPI zmlsaný z odhlučnění - kapota byla polepená nějakým filcem, což u 1.8TSI chybí, je tam jen plech. Spotřebu nemohu posoudit, nevím, kolik to bylo tehdy. Nyní 3300km, průměr od začátku 8.3l/100 km včetně rychlé dálnice a každý den po Praze do práce. Zatím to klesá, nevím, kdy si to sedne. Per jednotlivá jízda není problém zajet mezi 7-8. Když nepředjíždím, tak na trase Praha 1-Mělník (via Byškovice) lze 6,5. Mirek
  6. matuska odpověděl na radek_m's téma v Ostatní
    Takže "snížení cen" je ve skutečnosti u vybraných konfigurací zvýšení oproti současnému akčnímu ceníku 08? V uvedených případech jde o 5-6 tisíc navíc.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.