Přejít na obsah

radek_m

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení radek_m

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ahoj, mam jeden takovy mozna hloupy dotaz. Mam take TDI, ale bojim se, ze kdyz uriznu ten vyfuk, takze to nebude smerovat dolu, ale rovne, tak mi to bude čoudit na naraznik. Jake s tim mate zkusenosti? Neokuřuje to?
  2. ze zapalovace nikoli, to bych ji musel vzdy vytahovat pri odchodu z auta. Mam v pojistkove skrini v palubce (mista je tam na to hafo) zasuvku na 12V (typ na kabel, je to jinak stejny konektor jako v zapalovaci) do ktere jde 12V z pojistkove skrine, ale pres to dodelavane rele, ktere spina 12V na vystup jen v kdyz neni vuz uzamceny (to je diky tomu napojeni na rele vnitrniho osvetleni). Vse, tzn. rele i zasuvku s vlasnim adapterem pro PDA mam umisteno v "dire" v pojistkove skrnini, obaleno molitanem aby to "nedrncalo". Jinak tu nabijecku mam tedy stale v aute, nevytahuji ji. Jen pripichnu PDA do drzaku a uz se dobiji. A az me prestane bavit Audience, tak uz neni problem se na tto rele napichnou s neorigo radiem (samozrejme opet pres rele, aby to nezatezovalo orig. obvod osveteleni!) Napojeni na central me tu v Brne nikdo nechtel udelat, pry kvuli tomu, ze je to vse pres CanBus. A to ani firma, ktera mi toto delala u OCTI, takze meli predstavu co chci...
  3. ahoj, tak uz to mam vyreseno. Kdyz jsem si byl u Alessia nedavno nechat dodelat park.radary a MF volant, tak jsem si to nechal vyvest z palubky. Zjistil jsem totiz, ze kdyz uzamknu zvenku (klickem nebo DO), tak po chvilce cvakne rele v palubce - a to je to co jsem potreboval. Cvaka rele vnitrniho osvetleni a na to jsme se napojili a spinam si ted pomoci toho dalsi (jiz svoje) rele - obycejne na 12V - takze pomoci toho mohu mit pri odemcenem voze v provozu napr. neorigo radio (ted jsem nepouzil, neb mam Audienci), ale take napr. nabijecku pro PDA, kde mam navigaci,... Proste parada - takhle bych to PDA mohl dobijet jen pri spustenem motoru, a to je v dnesni dobe pravěk. A nebo ho napajet jen ze zasuvky 12V, ale myslet pri odchodu na vytazeni je dost nepohodlne...
  4. nemůže byýt vadné relé, které zajištuje napájení celéího vnitřního osvětlení? Zkus po uzamčení vozu dálk. ovládáním poslouchat, zda po chvíli klapne relé v palubce (musíš samo sedět uvnitř vozu). Po chvíli po uzamčení se totiž pomocí toho relé odpojuje vnitřní osvětlení. Znovu se zapne při odemčení nebo ručním zapnutí vnitřního osvětlení - např. kdyby jsi chtel v noci spát ve voze uzamčen, aby jsi si mohl svítit. U mé Oct. Elegance to takto mam.
  5. jen pro doplneni - nejedna se o ovladani orig. radia, ale uvazuji nad neorigo radiem (presne 2DIN DVD radio)
  6. v OCT 1 mam dodelanou malou vychytávku: pri odemceni auta se mi zapne autoradio, pri uzamceni auta se mi radio vypne: vyhody - radio mam zapnute bez ohledu na klic v zapalovani a presto pri odchodu nemohu zapomenout vypnout radio, coz by pri napajeni zapojenem natvrdo hrozilo (a take nekoliktrat stalo, proto ta vychytavka). Ale nejak to pry nejde dat do OCT II - nenapada nekoho jak na to? Neslo by to ovladat pres rele pomoci alarmu? (kdyz odalarmovano, tak radio zapnuto, kdyz alarm aktivni, radio vypnuto). Diky moc.
  7. nemate nekdo nejake info o novych autoradiich nebo zmenach stavajicich autoradii? U stavajicich modelu totiz neni mozno doplnit USB vstup (coz maji vsichni koncernovi bratri - napr. Seat to ma tusim za 3000czk). Takhle by to bylo jednodussi co se tyce doplnovani muziky - supnul bych tam 4GB USB klic a bylo by vystarano, hlavne nesrovnatelne lepe se to aktualizuje, maze a doplnuje, nez porad vypalovat nejaka CD (napr. do Audience changeru). A to nemluvim o tom, pripojit tam ext. HDD se treba 80GB (nejde o delku hrani, to staci i mala flashka, ale o vyber: pokazde clovek nema "chut" na stejnou muziku.) Takhle by se tam dala supnout cela sbirka MP3 a vzdy si vybrat co chci a ne byt limitovan co tam zrovna mam....
  8. presne tak, v Seatu Altea XL je 1.8 TFSI a je to udajne motor z dilny Audi. Presne tento motor bude mit i Octavia II. Ted je jen otazka, jaka tam bude cena (napr. ve srovnani s nynejsim 2.0FSI) a udavana spotreba. Altea XL 1.8TFSI ma spotrebu stejnou jako 1.6MPI (alespon dle tech. udaju vyrobce) A take hlucnost toho motoru by me zajimala - srovnaval jsem OII 1.6FSI a OI 1.8T a pri akceleraci a ve vyssich otackach (cca nad 2500) je to daleko hlucnejsi nez stary dobry 1.8T. Stejne je skoda, ze se zatim neuvazuje o 1.4TSI
  9. to Diamant: da se ta tiskova zprava nekde precist na webu? Je na ni nejaky odkaz? diky moc
  10. nemate nekdo nejake info o tom, jak bude novy motor 1.8TSI posazen cenove? Myslim zda bude cenove pod 2.0FSI?
  11. proc at si strci 1.4TSI nekam - vzdyt je tichy, malo papa a ma zatah jiz uplne od spodu...
  12. mrknete sem: http://www.motorauthority.com/cars/skoda/s...-skoda-octavia/ Tady pisou i tom motoru 1.4TSI... Nemate nekdo nejake info?
  13. tak, tak, Diamant ma pravdu. Jsou to minimalni rozdily. Me spise zajimaly rozdily 1.8T vs. 1.8TFSI a 1.4TSI. 1.8T 110KW v OCT I mam doma, stejne jako 2.0TDI 103KW - rekl bych ze benzin je daleko prijemnejsi nez "tvrdy" diesel. Fakt je, ze benzin tak netlaci do sedadel, ale to ja nemusim - naopak se mi zda, ze kdyz 1.8T podradim, tak vyrazim jak "raketa". S tim 20.OTDI nejsem spokojen, neb je to zvukove nekultivovany "traktor" a chtel bych to vymenit za nejaky turbo benzin, proto jsem sondoval kdo co vi, ze ma prijit. Z 2.0FSI mam strach, ze to bude hodne papat, kdyz to nema turbo. Zase nadruhou stranu nevim, jaka bude cena turbo benzinu, az je pusti Skodovka ven, tak jsem ted v rozpacich co mam delat - ale ten diesel me fakt nebavi - i kdyz jezdim za 5.5L (v OCT I 1.8T mam 8.2l). Myslite, ze je jedno, zda prodam ten diesel ted, nebo az v lete, kdy se rika, ze je sezona? V lete to bude rok, co byla uvedena do provozu, takze bude jeste zbyvat rok zaruky...
  14. jel jste nekdo jiz s motorem 1.8TFSI v nejakem koncernovem aute? A jaka bude spotreba? Da se to porovnat nejak s motorem 1.8T v OCT I pro lepsi predstavu? Jeste jeden dotaz: dali byste prednost tomuto motoru, nebo 2.0TDI 103KW? diky moc.
  15. Prosim, nevite nekdo jake turbo benzinove motory jsou v planu do OCT II MR2008? Bude tam i 1.4TSI 103KW?
×
×
  • Vytvořit nový...