-
-
Auto neakceleruje do 2200 otacok
Může to dělat ovládací ventil turba, u 96 je nad kompresorem klimatizace a vedou k němu tři podtlakový hadičky. Zkontroluj taky jestli není někdě rozpojená nebo prošoupaná některá z těch podtlakových hadiček. Jinak na turbu je membrána která ovládá lopatky v turbu, když nastartuješ musí ta membrána zatáhnout uplně do sebe.
-
Problém-vrzání palubky
Tak přeci. Úchyty tam žádný nejsou, když se koukneš tou dírou po Vaku směrem dopředu po směru jízdy, tak tam leží palubka na tý hliníkový výztuze. Mezi to musíš něco nacpat (já tam dal filc). To samé taky za přístrojovkou.
-
Problém-vrzání palubky
Asi si vyšrouboval nejaký jiný, podle tý druhý fotky to jsou ty dva šroubky co drží vak. (Jsou na desítku klíč) Jsou jako ze spoda zašroubovaný do tý výztuhy.
-
Problém-vrzání palubky
S tou krytkou nemusíš mít strach, drží ji čtyři ocelový perka (jde hůř ven než dovnitř)
-
Problém-vrzání palubky
Jj nemáš zač, hlavně když to pomůže
-
Super"B" zadni sedačky
Jj, vím že to jde, jinak bych to ani nepsal, já sklopky taky nemám a ani po nich netoužím. Když potřebuju odvést něco velkýho, tak mám dodávku. :palec2:
-
Super"B" zadni sedačky
Když se kouknete na Supa kterej sklopky má origo tak tam zůstal ten oblouk (takovej most) co má i Supík bez sklopek. Je tam navíc jen ten plech na pár bodech. Ten jde v pohodě ven.
-
Super"B" zadni sedačky
Pokud je máš tak v pohodě. Musíš mít i ty držáky
-
Super"B" zadni sedačky
Kluci dodělat to jde a celkem bez problémů, musíš mít origo sklopky a držáky k tomu. Ta zadní stěna jde dolů po odvrtání pár bodů. jinak to vypadá jak origo. Může poradit Delfýn, tomu jsem sehnal sedačky s držákama a zbytek si dodělal sám za jedno odpoledne.
-
Problém-vrzání palubky
Kastlík ven, a já nejdřív vyndal airbag-spodem (drží ho čtyři šrouby a jedna svorka) a potom vymáčkl tu záslepku co je nad ním. Nechtěl jsem ji poničit ale jde to vydloubnout i vrchem. Tu krytku drží jenom čtyři perka a pak pásky přišroubovaný k palubce. Když to obojí vyndáš, uvidíš přímo tu vzpěru na který leží palubka a o kterou vrže.
-
Problém-vrzání palubky
Tak mě to dělalo taky, hlavně když jsem rychleji projížděl zatáčky a občas na velkých nerovnostech. Nechtělo se mi vyndavat celou palubku a tak jsem vyndal přístrojovku a airbag spolujezdce včetně krytky a mezeru mezi palubkou a hliníkovou vzpěrou která vede skrz palubku jsem vycpal filcem. Je to sice docela makačka ale zabralo to asi tři hodinky a je klid.
-
zasrany fetky !!!!
Tak tak , Vick má pravdu. Jsou dva odstíny světlýho dřeva a tři odstíny tmavýho dřeva. No a pak už je jen to uplně černý dřevo co má Laurin klement. (Prominent)
-
zasrany fetky !!!!
Kupoval jsem je na Audi A4 origo u dealera a vyšla celá sada na 7400,- včetně dvou vystřelováků a servisního klíče. Myslím že to bude podobný.
-
zasrany fetky !!!!
S těma zámkama jak chceš, já osobně bych měl strach. Možná je to jen náhoda ale myslím že pro klid bych výměnu všech zámků a klíčů neodkládal, obzvlášť u takovýho auta.
-
zasrany fetky !!!!
Martine, jestli chceš šuplíček ve dřevě tak jeden mám, jinak čidlo existuje (mikrovlný). Používá se na kabriolety a dá se nastavit jak chceš aby Ti snímalo daleko kolem auta. Funguje samozřejmě přes plech i sklo. Problém je že Ti to pokaždý spustí alarm když někdo projde kolem auta. Já osobně jsem dal do vnitřku auta dvě 130 db sirény. Myslím že na zabezpečení vnitřku asi nejlepší, zkus to vydržet v tak malým prostoru a vyndavat navigaci. Jinak v Tvém případě myslím že má někdo ještě jeden klíč kterým Ti to otevřeli.