Přejít na obsah

Zett

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Zett

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj, nevíte prosím někdo, jak nakódovat ambientní osvětlení na dveřích (proužky), aby svítilo pořád a ne jen s rozsvícenými světly? Na minulé O3 (2017) jsem to tak měl a na aktuální (2019) mi to svítí jen když svítí světla. Za boha nemůžu na netu nic najít. Díky
  2. Díky. Kabel mám, tak to zkusím. XDS jsem myslel, že funguje jen za jízdy. XDS jsem měl v Golfu GTD a i tak hrabal furt a všude ? V Pawoukově odkazu je i zmínka o ASR, které ovšem u mě nefunguje tak jak popisují. U mě se kolo nepřibrzdí a protáčí se neomezeně.
  3. Zdravím, pokud tohle téma napatří sem, omlouvám se a prosím o přesun. Mám chvíli O3 FL a už dvakrát mě nemile překvapila tím, že jsem "zapadl" způsobem, kdy jedno kolo stálo a druhé se protáčelo. Jednou na sněhu a blátě a podruhé bylo jedno kolo dokonce na asfaltu a druhé na zmrzlém sněhu. Na třech minulých O2 se mi to nikdy nestalo a vždy jsem se z takových situací dokázal nějak "vycukat". Tady prostě jedno kolo stojí a druhé se vesele točí. Viděl jsem to na vlastní oči když jsem se zařazenou jedničkou vystoupil z auta a šel se na to podívat. Měl jsem za to, že při prokluzu jednoho kola se tohle automaticky přibrzdí a donutí otočit to druhé. U téhle O3 to tak bohužel nefunguje. Nevím, zda je něco špatně a vyžaduje zásah servisu. Nezdá se mi, že by už ty nový auta tak odrbávali a tohle tam chybělo. Koupil jsem si radši řetězy a vozím i pytel se štěrkem - ten mi posledně ale taky nepomohl. Bez řetězů bych zůstal s rodinou odkázanej na pomoc bůhví koho u banální záležitosti. Díky moc za případné rady či zkušenosti
  4. určitě jsou čistější varianty instalace, ale tahle pro mě byla léty osvědčená v mnoha autech, tak jsem chtěl pokračovat. Hlavně se mi nechtěly tahat kabely a funkční kameru jsem potřeboval od chvíle kdy odemknu auto až do zamknutí při opuštění vozu. Zatím to funguje jak má. Stmívač měly všechny auta ve kterých jsem to tak měl připojené.
  5. Zapojení do stropní lampičky - 12V do USB nabíječky. Aktivace po odemčení, vypnutí se zamknutí.
  6. Díky za odpověď. Připojil jsem to tam a vypadá, že funguje jak má. U měření jsem zjistil, že se osvětlení nechtělo při zamčení vypnout asi kvůli přítomnosti kessy klíče v autě. Jak jsem vylezl tak i zapnuté čtecí lampičky při zamčení zhasnuly. Kamera se po zamčení také vypne. Jsem spokojen ?
  7. Zdravím, neřešil prosím někdo na O3 připojení kamery ze stropní lampičky? Na předchozích autech - Octavie 2 + FL i Golf 7 jsem to tak měl zapojený, ale dnes jsem se hrabal s multimetrem v lampičce na O3 FL a nenašel jsem napájení jaké potřebuji. Jde mi o 12V jakmile odemču auto, během jízdy a po zamčení zase odpojení. Našel jsem kombinaci, kdy po zamčení sice spadne napětí, ale ne na 0. Pořád se tam drží cca 2,5V a kolísá až na 4V a tak pořád dokola. Nechci, aby nabíječka kamery byla pod jakýmkoli napětím i když auto stojí zamčené. Do pojistovky se mi připojovat nechce, aby jela kamera až po nastartování. Díky moc za případnou radu
  8. S károu jezdím jen já od novoty a má se se mnou jak v bavlnce...vyměnil jsem víčko expanzky ale dnes začla zase jednou svítit voda tak dám auto do servisu, nedá se nic dělat Za jak dlouho to můžou zmáknout? Bez auta jsem jak bez ruky
  9. voda v oleji ani olej ve vodě není takže těsnění nebo hlava to asi nebude
  10. to mě napadlo taky ale mechanik říkal že na těchto motorech se to často nestává..a chovám se k motoru hodně slušně, opatrně zahřívám a za studena nedostává čočku...ale asi se nevyhnu tomu že půjde na rozborku Doufal jsem že by to mohlo být něčím jiným
  11. na OII TDI 77kW, rv 2006 najeto 190 000 km mi začala čím dál častěji ubývat chladící kapalina. Občas se hned po zahřátí a nebo třeba až po ujetí stovek km rozsvítí kontrolka vody a musím dolít. Po opatrném pozvolném šroubování víčka nádobky voda bublá a hladina vyskočí až po hrdlo, pak pomalu klesá zpátky na úroveň čidla. Doliju, zavřu a třeba po 200,500km se to opakuje. Žádnej viditelnej únik nepozoruju. Občas vynechává i topení, prostě chvílemi začne foukat studenej vzduch. Nemáte někdo potuchu co s tím? Auto potřebuju denně a každou návštěvu servisu musím složitě plánovat. Odvzdušňuje se nějak chladící soustava? Díky za jakoukoli radu
×
×
  • Vytvořit nový...