Přejít na obsah

Luboslav101

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Luboslav101

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, mám problém s Fabiou 2001 1,4MPI 50kw. Mal som zničené tesnenie pod hlavou (originál Škoda vydržalo tam iba 15000km). Voda sa tlačila do oleja, na viecku bolo "maslo". Takže mi vymenili tesnenie pod hlavou, zrovnali hlavu, nový olej, nové sviečky, nova nádržka na vodu, nové viečko na vodu, a nová chladiaca kvapalina. Presahy vložiek by mali byť v poriadku. Problem sa objavil ihneď po 50 km, zasvietila kontrolka hladiny vody. Voda bola 2 cm pod ryskou min. a nádobka bola natlakovaná. nádobka sa natlakuje a voda jednoducho vyteká cez prepad nádobky. Pokiaľ odšróbujem viečko unikne tlak a voda vystúpi vyšie, ale po 50 km sa system zase natlakuje a voda klesne pod min. Tlak sa v nádobke udrží aj dva dni. Auto sa neprehrieva (po 50 km) teplota je v poriadku. Kúpil som ešte jedno nové viečko nádobky, ale problem sa nevyriešil. Neviete prosim čo by to mohlo byť? Už si neviem rady. Ďakujem ps: sú tu asi dve podobné temy, ale nič sa tam nevyriešilo, okrem vyvŕtania dierky do viečka, čo nepovažujem za riešenie problému
  2. Nádobka na vodu je nová. Budem to sledovať. Napadlo ma či tam niekde neje nejaký bezpečnostný prepad alebo niečo. Asi blbosť. Kolegovi sa stalo to iste na Fabke, parkoval pár dni v kopci a pri odchode z výletu musel doliať kvapalinu, bol som toho svedkom. Predtým ani potom nemal žiaden problém. Ešte jedna vec, keď niekedy otváram nádobku, mám pocit že je trošičku natlakovaná, pri otvorení trochu fukne. Je to v pohode?
  3. Chyby z diagnostiky neviem, nemám ako zistiť. V servise to vždy vymažu a moc o tom nereferujú. Keď kúpim budíky s PINom, zvladne to nahodiť a spojazdniť bežný autoelektrikár, alebo to spravia len v autorizovanom servise? Myslím tým či nebude problém s mojimy kľúčmi a cudzímy budíkmy, resp. či nieje potreba nejaký špeci prístroj. Našiel som tieto budíky, mohli by tam pasovať, vizuálne vyzerajú ako moje.
  4. Zdravím, mám problém s miznúcou vodou v chladiacej sústave mojej Škoda Fabia kombi 1,4MPi, 50kw, r.v. 2001. Tiekol chladiť, tak som ho dal vymeniť. Všetko v pohode prešiel som 1000km a v pohode, nič neunikalo. Ale stačilo trochu pojazdiť po veľkých stúpaniach a klesaniach, auto parkovalo aj v miernom stúpaní. A o pár km mi pípla kontrolka hladiny chladiacej zmesy. Kvapalina bola pod riskou min. Dolial som a od vtedy zase pokoj. Moja otázka. Je možne že výrazne stúpanie alebo klesanie nejako pôsobí únik chladiacej zmesy? Možno blbá otázka ale nič iné ma nenapadá.
  5. Zdravím, mám problém s imobilizérom na mojej Škoda Fabia kombi 1,4MPi, 50kw, r.v. 2001. V lete keď bolo teplo a auto stálo dlho na slnku, auto nechcelo štartovať. Po otočení kľúčom nezhasla kontrolka imobilizéru a ostala blikať. Auto stačilo nechať vyvetrať počkať 10-30 minút a prestalo to blbnúť a auto naštartovalo. Navštívil som autorizovaný servis, odbili ma stým že teraz to funguje a mám prísť keď sa mi to stane! (ako asi, keď to potom neštartuje). Neveril som vlastným ušiam. Jeden garážmajster povedal že to je bežné a väčšinou odíde čítacia cievka okolo spínacej skrinky. Zlý kontakt , teplom sa to rozťahuje. Tu na fóre som sa taktiež dočítal že je to buď zlý kontakt v cievke, káblik od spínačky k budíkom, alebo chybné budíky. Poruchy sa objavovali sporadicky ale raz to nechcelo naštartovať celý večer ani ráno (pri pokuse vychladiť to a naštartovať som vybil batériu), tak som to odtiahol do autorizovaného servisu. Tam to po nabití baterky opäť ako zázrakom išlo. Trval som na tom aby vymenili tu cievku, (už ma to nebavilo chladiť auto zakaždým keď chcem naštartovať). Vymenili celú spínaciu skrinku aj káblik ku budíkom. Od vtedy auto štartovalo aj v najväčších horúčavách. Avšak minule mi opäť zasvietila kontrolka imobilizéru a auto nenaštartovalo, avšak bolo to večer a vonku bolo chladno, po chvíli to išlo. Opäť návšteva servisu, kde povedali že môže byť chyba v budíkoch a treba ich celé vymeniť lebo je to nevyspytateľné a cena cca 400€. Naposledy to zblblo na dovolenke a keď už som chcel volať asistenčné služby, vytiahol som manuál s priehradky a náhodou som narazil na „núdzový kód“. Stálo tam že v prípade poškodenia kľúča sa dá kontrola odblokovať zadaním núdzového štvormiestneho kódu, ktorý je na prívesku k náhradnému kľúču. Skúsil som teda zadať ten kód a auto pekne naštartovalo. Bol som rád a zároveň aj nasratý že mi nikto v servise nepovedal že je možné si takto pomôcť. Odborníci! Vrátil som sa z dovolenky a chcem to doriešiť. Mám vymeniť tie budíky? Pomôže to alebo môže byť chyba ešte niekde inde? Keby to určite vyriešilo problém išiel by som do toho. Dajú sa použiť aj budíky z druhej ruky z inej Fabie? Alebo to musí byť len priamo nový kus zo Škody? Musia to byť budíky z rovnakého typu Fabie a roku výroby? Nebude problém s nejakým spárovaním na moje kľúče? Našiel som inzerát na predaj budíkov+PIN z 1,4MPI, to by mohlo byť ono?
×
×
  • Vytvořit nový...