Přejít na obsah

vejv

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení vejv

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. tak vyměněn naftový filtr, tím to nebylo. Cestou ke známému opět výpadek, ale na diagnostice nic nebylo. Auto bez chyb. Prý by to dle popisu mohlo dělat čidlo na klikovce (zahřeje se hodí chybu a auto nejede), nebo relé 109, a potom bordel v elektrice. Eletrika byla v autě ok, tak půjdu cestou výměny prvně toho čidla. Akorát je tam tisícihran 9mm, měl jsem pouze dlouhý a ten tam nešel kvůli hadicím vepředu. Tak musím koupit tisícihran, a snad se mi podaří čidlo vyměnit.
  2. Kontrolka zadna nesviti, jestli nejaka chyba je v RJ tak to uvidim pristi vikend az pojedu za známým do servisu. Kontrolka - vykřičník - se rozsviti, jen když to chcipne
  3. Díky, kouknu na snímač, zda je kabelaz, konektor ok, cetl jsem vyndat ho a očistit. Případně vyměním, když bude potřeba.
  4. vyměnil jsem palivový filtr a uvidím, zítra opět pojedu, tak se ukáže. Mě to za jízdy ani když jsem jí šlápl do kopce nezakuckalo. Pokaždé se stalo, když jsem vyřadil. nebo pustil plyn. Tak ale uvidím a dám vědět
  5. Zdravím, cca po 30km se mi náhle (vetšinou když pustím plyn nebo spíše vyřadím) rozsvítí kontrolka oranžového vykřičníku v trojúhelníku v kolečku. Auto chcípne. Když zastavím, tak nejde nastartovat, ale při točení motoru motor s sebou strašně škube, jako by chtěl vyskočit. Po par minutách a x pokusech najednou naskočí normálně bez škubnutí a jede se dál. Problém je, že prvně to bylo jednou za čas teď už to bylo 3x za jízdu. Zároveň naposledy když jsem po těch 30km nastartoval tak otáčky motoru divně kolísaly, vteřinu dvě a potom už motor běží normálně. Fabia I, 1.9TDi, 74kw, děkuji z rady na co se zaměřit.
  6. Tak tam bude asi chyba, zadne napeti tam neni. Koukal jsem do manualu radia a nic o zapnuti toho napajeni jsem nenasel, takze asi nakodovani radia bude slozitejsi nez jen primo uzivatelsky, tak musim koupit fantomove napajeni a uvidim
  7. A nemělo by mezi koaxem a zemi byt napeti na radiu, nic tam totiz nemerim
  8. Zdravím, ve Fabii I mám radio skoda music system 411. Jen se chci zeptat, predpokladam, ze je toto originalni radio. Tedy má napájení anteny po koaxu, nebo by melo byt za radie napajení nateny( nic tam není). Jak případně ověřím, změřím, že jenapájení anteny OK. Ve městě hraje dobře za jízdy jsou výpadky, a když jsem zajel dál mimo civilizaci, tak nejde ani poslouchat. Případně, kde ještě co zkontrolovat. děkuji za případnou radu.
  9. ps, ani na puvodnim klici nic neblika, a ta tycinka, ta ma byt z puvodniho klice? v zakoupenem klici je taky, jsem z toho jelen ? Tak konečně jsem puvodni klíč rozebral, bylo to zatuhle stacilo vic sily. Planzeta prohozena a i ta tycinka, bez ni auto nastartuje a chcipne. Ale rozchodit druhou cast klice tj. Dalkove ovladani centralu neumim rozchodit. Zajimave ze se pise kdyz se prohodi baterka, ze se musi parovat, ale ja prohazoval baterku ze stareho do noveho a obracene a ten stary bez jakehokoliv parovani odemyka, zamyka.
  10. opět tu zdravím. Tak mi klíč přišel. jak vyměnit, rozdělat tu přední část jsem nepřišel, tak jsem použil přední část , kde je origo planžeta a i ta tyčinka imobilizeru, a k tomu dal novy druhy kus. Ale ať dělám co dělám, klíč, tedy dálkové avládání nejde. Zkoušel jsem různé návody, jako odemknout, klíč do zapolavání, neotáčet s ním a zmáčknout obě dvě tlačítka, ale nic, nic nebliká, netuším jak ho spárovat. Starý klíč funguje stále. Prosím o radu.
  11. diky, jeste dotaz, hledam na netu a nemuzu najit, vsude jen navod jak vymenit baterii. Jak rozeberu tu predni cast klice, kde je tycinka imobilizeru?, sundal jse plisek, vysrouboval pod nim sroubek, ale rozebrat mi to nejde, je nejaky figl nebo uz jen hruba sila
  12. Tak jsem hledal a nasel tento klic, vypada stejne, muze byt. Bohuzel jsem nenasel aby mel na konci AA, pouze jedno A https://s.click.aliexpress.com/e/3w8bKNByP Planzetu bych přehodil. Diky za radu
  13. Aha, diky za info, tak se do toho nebudu poustet, kdyz je to klicem, jenom info pro mne, jestli muzu poprosit, co by stala koupit nova dalka a jak je to slozite? dik
  14. Zdar, zeptám se zde, mám Fabii I, 1.9TDi, má centrální zamykání, ale DO funguje jen na malou vzdálenost, respektive tak na centrimetry od auta. Hledal jsem na forech a našel zde na foru octavie, že řešili antenu u komfortní jednotky, už tedy vím, kde jednotka je, že musím shodit celý plast a nad plynovým pedálem ji najdu. U octavie řešili že na pin 16 18ti pinového konektoru připojili drat ala antenu. Jsem i hledal jak je to u Fabie, ale nenašel. Baterie v DO, je samozřejmě OK. Řešil jste tedy někdo tuto antenu, kde ji tedy přesně u fabie najdu, kudyma akam vede od jednotky a kde by měla být na jednotce připojena? Asi poslední možná, proč má DO tak malý dosah. Foto jaky mam klíč, předpokládám, že je to originál (ikdyž mám jen jeden).
  15. Jo nové jsou také varianta, ale ma obavu, že by chodily stejně, takhle mu chodí asi odjakživa. Spíše ho zajímala varianta jestli se tam nedají dát nějaké silnější.
×
×
  • Vytvořit nový...