-
Vytékající olej
Ahoj, tak všichni co tipovali gufero u kliky mají bludišťáka :-) Bylo to tak. Díky za rady.
-
Vytékající olej
Auto nikde nevibrovalo a chová se normálně. Už objednávám servis. Většinou se teda diví, že by při 160000km polevilo gufero u kliky. Ještě typují únik někde nad tím (turbo, hadice), že by to někudy proteklo, nevím jestli je to možný, ale chce se to na to mrknout. Dikec
-
Vytékající olej
Ok. Zkusím zkontrolovat únik oleje. A zaměřím se na průsak motorového oleje. K té díře. Chápu dobře, že pokud je to otevřené a člověk to třeba trochu přežene s brodem, tak do prostoru setrvačníku se dostane voda a bláto? :-o Pokud se jedná o odvětráván, tak proč není nahoře? Každopádně Všem děkuji za podněty. R.
-
Vytékající olej
Na jízdním projevu ani zvukově se to právě nijak neprojevuje. Ale teď jsem to odstavil úplně, nevím jestli ta převodovka není suchá :-/ . A co ta díra? Co tam má původně být, když tam není závit? nějaká pryžová zátka?
-
Vytékající olej
Ahoj, stala se mi taková nehoda. Pod autem se začali objevovat malé loužičky oleje, tak auto jsem auto zvedl a vidím, že celý podvozek je od oleje (po směru jízdy) a na převodovce vidím skrz nezakrytý otvor ozubené kolečka. Prostě za jízdy se uvolnila nějaká zátka, a olej začal vytékat. Zajímavé je, že ona díra nemá vnitřní závit. Průměr díry je 11,5mm. Neví, prosím, někdo co tam patří? A jak je vůbec možné, že to tam není? Děkuji Radim Auto: Superb 2 1,8 TSI 4X4 r.v. 2010 6q manál
-
Alternátor
to může.. zkusím to přes něákou trubku odposlouchat z čeho to jde
-
Alternátor
Taky bych to svedl na diody.. Nebýt toho divnýho zvuku.
-
Alternátor
Zdravím. Mám Menší problém s alternátorem ( myslím). Mám felicii 1,3 MPi 1997 (136M) Auto dostalo nový akumulátor ( asi to s tím nemá co dělat ale pro úplnost). Jednoho pěkného dnes začla při volnoběžných otáčkách lechce svítit kotrolka ( né uplně ale přeci) při zvíšovaní otáček ztrácelo světlo na intezitě. Souběžně s tímto jevem se objevil podivný hluk při dobíhaní motoru ( nachat spadnout otáčky např ze 3500 na volno běh atp.. ) tento hluk doprovazí i otřesy cititelné v řadící páce). Přirozeně jsem hluk svedl na alternátor, když se zaroveň objevila i ta kotrolka. Altík sem proměřil na volnoběh dává něákých ubohých 12,56V. Když jsem pak zkoušel schopnost dobíjet => nastavit otáčky na cca 2000 min-1 aby se ustálilo napětí mezi 13 a 14V a pak zapnout co nejvíc spotřebičů hodnota by neměla klesnout pod 13V. mě teda klesne na něákých 12,80V. Alternátor jsem rozebral vyměnil ložiska vyčistil kroužky , prohlídl uhlíky. namotoval z5 ale věci zůstali beze změny. Chápu ,že kotrolka svítí když má aku větší napětí než alternátor.. Neví někdo proč tak náhle? a proč je to doprovázeno tím ošklivým zvukem?? Může za to vůbec alternátor? Vím ,že je to poněkud delší psaní.. Ale za všechny rady děkuji.
-
Alternátor - divný zvuk
Máš pravdu promin... Dal jsem hledat alternátor a našlo mi to toto. Tak jestli můžou modi příspěvek smazat?? Děkuji a omlouvám se.
-
Během jízdy svítí na palubovce baterka
viděl bych to na proražený diody . bo něco podobnýho . určitě bude chyba v diodovém usměrňovači. prostě altík dává víc než má >14V Tady chlapík řešil něco podobnéhé.. jestli to pomůže http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-April/029451.html
-
Alternátor - divný zvuk
Zdravím. Mám taky Menší problém s alternátorem ( myslím). Nechtěl jsem zakládat nové téma , když toto docela sedí. Mám felicii 1,3 MPi 1997 (136M) Auto dostalo nový akumulátor ( asi to s tím nemá co dělat ale pro úplnost). Jednoho pěkného dnes začla při volnoběžných otáčkách lechce svítit kotrolka ( né uplně ale přeci) při zvíšovaní otáček ztrácelo světlo na intezitě. Souběžně s tímto jevem se objevil podivný hluk při dobíhaní motoru ( nachat spadnout otáčky např ze 3500 na volno běh atp.. ) tento hluk doprovazí i otřesy cititelné v řadící páce). Přirozeně jsem hluk svedl na alternátor, když se zaroveň objevila i ta kotrolka. Altík sem proměřil na volnoběh dává něákých ubohých 12,56V. Když jsem pak zkoušel schopnost dobíjet => nastavit otáčky na cca 2000 min-1 aby se ustálilo napětí mezi 13 a 14V a pak zapnout co nejvíc spotřebičů hodnota by neměla klesnout pod 13V. mě teda klesne na něákých 12,80V. Alternátor jsem rozebral vyměnil ložiska vyčistil kroužky , prohlídl uhlíky. namotoval z5 ale věci zůstali beze změny. Chápu ,že kotrolka svítí když má aku větší napětí než alternátor.. Neví někdo proč tak náhle? a proč je to doprovázeno tím ošklivým zvukem?? Může za to vůbec alternátor? Vím ,že je to poněkud delší psaní.. Ale za všechny rady děkuji.
Benet
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva