Přejít na obsah

Benet

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • ICQ
    251635606

Návštěvy profilu

1010 zobrazení profilu

Oznámení Benet

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, tak všichni co tipovali gufero u kliky mají bludišťáka :-) Bylo to tak. Díky za rady.
  2. Auto nikde nevibrovalo a chová se normálně. Už objednávám servis. Většinou se teda diví, že by při 160000km polevilo gufero u kliky. Ještě typují únik někde nad tím (turbo, hadice), že by to někudy proteklo, nevím jestli je to možný, ale chce se to na to mrknout. Dikec
  3. Ok. Zkusím zkontrolovat únik oleje. A zaměřím se na průsak motorového oleje. K té díře. Chápu dobře, že pokud je to otevřené a člověk to třeba trochu přežene s brodem, tak do prostoru setrvačníku se dostane voda a bláto? :-o Pokud se jedná o odvětráván, tak proč není nahoře? Každopádně Všem děkuji za podněty. R.
  4. Na jízdním projevu ani zvukově se to právě nijak neprojevuje. Ale teď jsem to odstavil úplně, nevím jestli ta převodovka není suchá :-/ . A co ta díra? Co tam má původně být, když tam není závit? nějaká pryžová zátka?
  5. Ahoj, stala se mi taková nehoda. Pod autem se začali objevovat malé loužičky oleje, tak auto jsem auto zvedl a vidím, že celý podvozek je od oleje (po směru jízdy) a na převodovce vidím skrz nezakrytý otvor ozubené kolečka. Prostě za jízdy se uvolnila nějaká zátka, a olej začal vytékat. Zajímavé je, že ona díra nemá vnitřní závit. Průměr díry je 11,5mm. Neví, prosím, někdo co tam patří? A jak je vůbec možné, že to tam není? Děkuji Radim Auto: Superb 2 1,8 TSI 4X4 r.v. 2010 6q manál
  6. Benet

    Alternátor

    to může.. zkusím to přes něákou trubku odposlouchat z čeho to jde
  7. Benet

    Alternátor

    Taky bych to svedl na diody.. Nebýt toho divnýho zvuku.
  8. Benet

    Alternátor

    Zdravím. Mám Menší problém s alternátorem ( myslím). Mám felicii 1,3 MPi 1997 (136M) Auto dostalo nový akumulátor ( asi to s tím nemá co dělat ale pro úplnost). Jednoho pěkného dnes začla při volnoběžných otáčkách lechce svítit kotrolka ( né uplně ale přeci) při zvíšovaní otáček ztrácelo světlo na intezitě. Souběžně s tímto jevem se objevil podivný hluk při dobíhaní motoru ( nachat spadnout otáčky např ze 3500 na volno běh atp.. ) tento hluk doprovazí i otřesy cititelné v řadící páce). Přirozeně jsem hluk svedl na alternátor, když se zaroveň objevila i ta kotrolka. Altík sem proměřil na volnoběh dává něákých ubohých 12,56V. Když jsem pak zkoušel schopnost dobíjet => nastavit otáčky na cca 2000 min-1 aby se ustálilo napětí mezi 13 a 14V a pak zapnout co nejvíc spotřebičů hodnota by neměla klesnout pod 13V. mě teda klesne na něákých 12,80V. Alternátor jsem rozebral vyměnil ložiska vyčistil kroužky , prohlídl uhlíky. namotoval z5 ale věci zůstali beze změny. Chápu ,že kotrolka svítí když má aku větší napětí než alternátor.. Neví někdo proč tak náhle? a proč je to doprovázeno tím ošklivým zvukem?? Může za to vůbec alternátor? Vím ,že je to poněkud delší psaní.. Ale za všechny rady děkuji.
  9. Máš pravdu promin... Dal jsem hledat alternátor a našlo mi to toto. Tak jestli můžou modi příspěvek smazat?? Děkuji a omlouvám se.
  10. viděl bych to na proražený diody . bo něco podobnýho . určitě bude chyba v diodovém usměrňovači. prostě altík dává víc než má >14V Tady chlapík řešil něco podobnéhé.. jestli to pomůže http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-April/029451.html
  11. Zdravím. Mám taky Menší problém s alternátorem ( myslím). Nechtěl jsem zakládat nové téma , když toto docela sedí. Mám felicii 1,3 MPi 1997 (136M) Auto dostalo nový akumulátor ( asi to s tím nemá co dělat ale pro úplnost). Jednoho pěkného dnes začla při volnoběžných otáčkách lechce svítit kotrolka ( né uplně ale přeci) při zvíšovaní otáček ztrácelo světlo na intezitě. Souběžně s tímto jevem se objevil podivný hluk při dobíhaní motoru ( nachat spadnout otáčky např ze 3500 na volno běh atp.. ) tento hluk doprovazí i otřesy cititelné v řadící páce). Přirozeně jsem hluk svedl na alternátor, když se zaroveň objevila i ta kotrolka. Altík sem proměřil na volnoběh dává něákých ubohých 12,56V. Když jsem pak zkoušel schopnost dobíjet => nastavit otáčky na cca 2000 min-1 aby se ustálilo napětí mezi 13 a 14V a pak zapnout co nejvíc spotřebičů hodnota by neměla klesnout pod 13V. mě teda klesne na něákých 12,80V. Alternátor jsem rozebral vyměnil ložiska vyčistil kroužky , prohlídl uhlíky. namotoval z5 ale věci zůstali beze změny. Chápu ,že kotrolka svítí když má aku větší napětí než alternátor.. Neví někdo proč tak náhle? a proč je to doprovázeno tím ošklivým zvukem?? Může za to vůbec alternátor? Vím ,že je to poněkud delší psaní.. Ale za všechny rady děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...