Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

mitch17

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Termostat je nový (jako cele rozvody od SKF ) a dle měření pouští. Myslím, že je to pumpou. Natočil jsem 2 videa, kde je vidět, když zvednu otáčky nad 1500, tak přepadem do nádobky přestane cirkulovat voda. Selenoid na pumpě je nový a ještě je odpojen. Delší verze - přechod otáček 1500 - 2500 a měření teploty v okruhu. https://www.youtube.com/watch?v=PoUSsMWfCPs Mám pocit, že axialní čerpadlo v pumpě přetlačí vratnou pružinu, ikdyž je ventil otevřený, a proto přestane voda téct do expanzky. Setkal jste se s tím někdo? Nebo se pletu a u tohohle motoru to je jinak? Pokud je to pumpou, doporučíte mi značku třeba Meyle, Febbi.....? Díky za reakce
  2. Ahoj, taky se přidám. Po výměně rozvodů (odešla pumpa a horní vodicí kladka na loziskach pri 120tis) se ted voda ohřeje, ale jak zvysim rychlost nad 100 tak voda vylitne na 120 za pár sekund. Když jedu dál v klidu a sepne se ventilator na chladiči, tak voda během 10 sekund spadne na 90. Pumpu jsem i odpojil na konektoru a je to stejné, voda lítá nahoru a dolů. Může to dělat nová pumpa? Chápu dobře funkci pumpy, že když je motor studený, tak tlakem od lopatek přes elektrický ventil se kolo čerpadla zakryje tou clonou a po ohřátí se ventil zavre a pružina clonu odkryje? Díky za rady..
  3. mitch17 změnil svou profilovou fotografii
  4. Zdravím, jsem tu nový, ale věřte že jsem už hledal tady i jinde. Jde o věčné téma motor HTP. Mám 47kw typ AZQ. Začalo to chcipanim pri vyřazení rychlosti a teď to nedrží volnoběh vůbec. Klokotá to a nechce za plynem. Vag ukazuje, když se to ustáli, cca 750mbar (misto 270 až 550 dle příručky). Moduly, svíčky, hadice, maf (plus promereni kabelu od nej do jednotky), diagnostika x-krát napojena a nic. Egr, separator oleje, podtlak na posilovač brzd odpojeno a zaslepeno v sani a na nic. Tlaky na motoru jsou přes 14atm ale stejně jsem sundal hlavu a nic nenašel. Teď ji chci dát zpět, ale chci se zeptat jestli dáváte hlavu prebrousit (viděl jsem chlapa, který ji vezme jen 1000smirglem a vrátí zpět) a jakou výšku by hlava měla minimálně mít (od vika vaček). Nevím jestli už nebyla demontována. Dále jestli to nemůže dělat spodek motoru a pokud ano jak povolujete 3 válec, pokud nedělíte motor na klice? Snad jsem popsal vše, když tak pošlu video, popřípadě doplním vše co jsem zkoušel. Díky za reakce.. Edit: vytvořil jsem kanál s videii, kde popisuji co to dělá a co zkouším: https://youtube.com/channel/UCpro9bBFPIBGkhwm7aZXixA

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.