-
Kontrolka elektroniky motoru
Tak jsem to proměřil a na lambdě je to vyhřívání asi OK, protože ty piny 1+2 jsou průchozí a když byla zahřátá tak měla nějakých 8 ohmů a klesalo to jak chladla. Na svorkovnici od jednotky jsem měřil při zapnutém zapalování piny 3+4 a tam jsem naměřil 0.25V místo 0.4 až 0.5. Tak si teď nejsem jistej jestli to ještě může být lambda a nebo je to spíš kabeláž od jednotky.
- Kontrolka elektroniky motoru
-
Kontrolka elektroniky motoru
No kuny tam bohužel mám, takže raději tu kabeláž zkontroluji. Příznám se, že DP netuším co je, takže to určitě nemám Ale pokud je to nějaký servisní manuál, kde je ten postup popsaný, tak by se určitě hodil
-
Kontrolka elektroniky motoru
Takže bych měl zkontrolovat kabeláž k té Lambdě před katem a když bude OK, tak koupit novou Lambdu, pokud jsem to správně pochopil ... Díky za screeny Mimochodem neměl tuhle kombinaci chyb už někdo? Jde mi o to, že nová lambda stojí 3k a nerad bych ji kupoval zbytečně Edit: Je správně toto (030 906 262 K) OEM číslo pro lambdu před kat pro můj motor (1.4 16V 55kW BBY)? Díky
-
Kontrolka elektroniky motoru
Zdravím pánové, mám celkem typický problém: svítí mi kontrolka motoru. Problém je, že tato chyba už není sporadická, takže se rozsvěcuje opakovaně i po smazání chyby pomocí kabelu. Chod motoru je horší jen když je úplně studený, jak se trochu zahřeje, tak nejsou žádné problémy znát. Při úplně studeném motoru mi příjde, jakoby občas vynechal nějaký válec, že se motor trochu třepe, ale i tohle je nepravidelné. Diagnostika mi ukazuje tyto chyby: Předpokládám, že asi bude vadná nějaká lambda a díky tomu nejde do motoru úplně ideální směs, což je za studena nejvíce poznat. Jedná se o motor s kódem BBY a nájezdem asi 95tkm. Měnil jsem na něm svíčky, ale na další opravy jsem se nejprve chtěl poradit se zkušenějšími Díky
-
- Kód barvy
- Kód barvy
-
vymena origo autoradia MS 402
Dobrý den, nechci zakladat nové téma a tak se zeptám rovnou zde. Chci vyměnit origo radio MS 502 A, ale chtel bych se zeptat na pár věcí. 1)Jaké napájení antény mám koupit ? (ISO/ISO nebo ISO/DIN) 2)Jaké piny musím upravovat pokud tam budu davat autoradio CDE-102Ri ?... přikládám schéma zapojení. PS : Vím, že je to všude popsané, ale chtěl bych vědět jak je to u tohoto konkretniho autoradia. Fabia je rok vyroby 2004, není facelift. Děkuju moc za rady EDIT: Pokud sem to spravně pochopil tak kromě pinu číslo 5 napajecího konektoru ktery budu muset odstranit by melo byt vse v poradku ... jen si stale nevím rady jaké to napájení antény koupit
-
Vyměna radia
Mozna sem levej ale za boha to originalni radio (MS 502 A) nemohu vytahnout. Zkousel jsem plisky, i ty klicky z lunchmeatu jsem zkousel (http://www.octaviaclub.cz/test/index.php?option=com_content&task=view&id=254&Itemid=30), ale proste se bojim abych neco neurval. Na druhou stranu jsem to ani silou nedokazal vytahnout takze si nevim rady... Prosim pomoc EDIT : Tak se me to podarilo nakonec tak, ze jsem vyndal ten suplik pod radiem a radio vyjelo zaroven s nim.
-
ako zapojit radio bez RCA konektoru na subwoofer ?
A lze na tyto dva vystupy pripojit nejakym zpusobem jak subwoofer tak i normalni reproduktory ?
-
ako zapojit radio bez RCA konektoru na subwoofer ?
Takze na 1 RCA se da pripojit jeden zesilovac a cim vetsi napeti tim kvalitnejsi zvuk ?
-
ako zapojit radio bez RCA konektoru na subwoofer ?
Dobry den chtel bych se zeptat co to presne ten RCA vystup u radia je ... Kupuuji si totiz nove radio a nevim jak moc je tento faktor pro mne dulezity. Pochopil jsem spravne ze je to vystup pro zesilovac ? A volty co u nej udavaji znamenaji co ? Diky za help Sem totiz tak trochu audio-laik
- Řadicí páka
-
Řadicí páka
A nejaky typ na lepidlo co to udrzi ? ... asi by byla nejlepsi tavna pistole že ? (taky me to napadlo ale myslel jsem jestli tam neni nejaky plast na zachytnuti)
-
Řadicí páka
Diky moc radicka uz je OK, ale nevis co udelat s tou ruckou ?