Tak jen tak z hlavy etka mě dneska nějak nefrčí či co....: Chladič klimatizace s vysoušečem, komplet trubky dle typu motoru (není nutný na MPI jsem napasoval TDI truby :-D), většinou je potřeba i jinej chladič vody + sahara (taky záleží co tam máš za motor), klimakompresor + držák kompresoru, jinej alternátor, u MPI jiná řemenice, převodní kladka, napínací kladka, klíňák tuším 5 drážkovej, průchodku do příčný stěny, držáky trubek, komplet topení, kabeláž motor + interiér (já jsem si ji vyrobil, ale je s tím dost práce - schánět piny a konektory...), ovladače klimatizace, BSG (centrální řídící jednotka), ventil do kastlíku, ř.j. dochlazování, čidlo teploty do chladiče, čidlo tlaku klimatizace. Jinak jak jsem psal záleží na typu motoru, výbavě auta apd., takhle jsem to měl já v classicu MPI... A bacha na to kde to budeš kupovat, nejdřív si to nastuduj jak co vypada, kupoval jsem komplet klimu na MPI a odvezl jsem si 2/3 klimy na TDI a pak dohadovaní s tím co ti to prodal nestojí za to, nejlíp jestli ti tady někdo vypíše lepší seznam z etky i s kódama a potom brát díly přesně podle kódů.