-
Označenie motorizacie 1,2 TSi
Nevím teda jak u Škodovek, ale třeba u Opelu se dá ten nápis objednat samostatně a doma si ho pak nalepíš.
-
Řazení vs. spotřeba
Re: Artigas: celý topic jsem asi špatně pojmenoval, v podstatě mi nešlo ani tak o spotřebu, ale hlavně o to řazení vs. podtočení motoru Re: Martin Bednář: díky za link, to je to co jsem potřeboval vědět Re: demonx: Tebe ani nebudu komentovat
-
Řazení vs. spotřeba
OK, budu se s tím muset naučit - jenom jsem zapomněl napsat, že ho nemáme nového, ale má už něco najeto (cca 44.oookm), takže zajetý už je, šlo mi jenom o to, jak se k tomu chovat, díky za odpovědi
-
Řazení vs. spotřeba
co sem pleteš Opel? psal jsem snad jasně, že neznám škodovácké motory, tak nedělej chytrého a buď odpověz na co jsem se ptal nebo radši neodpovídej vůbec, protože ten tvůj příspěvek je zcela off topic
-
Řazení vs. spotřeba
to je sice hezké, že krouťáku dosáhneš už při 1500 ot/min, ale to je jeho spodní hranice, celý rozsah je 1500 - 4500 ot/min, neznám tyhle škodovácké motory, ale osobně si myslím, že při 1500 ot na 5-ku nedochází k úplnému spalování směsi a tím dochází k zanášení egr ventilu, škrtící klapky a po čase to díky tomu bude škubat, nebo se mýlím?
-
Řazení vs. spotřeba
dostali jsme v práci Yetiho 1.8 TSI 4x4 a dost mě u něj překvapuje řazení, kdy mi na palubáku ukazuje, že mám přeřadit na vyšší převodový stupeň, co jsem si všiml, tak mě nutí řadit kolem 2000 ot/min, takže výsledkem je z 95% podtočený motor - ve městě 50km/h, 5. převodový stupeň a motor točí 1250 ot/min, jak dlouho to může vydržet?? na druhou stranu když jedu na "4" nebo na "3" tak to zase hrozně žere - jasně je to přeplňovaná 1.8, ale tím spíš by se to mělo trochu točit né?
-
rozprašovací ostřikovače z O II na OI
aha, a ten plast vyjde cca nakolik?
-
rozprašovací ostřikovače z O II na OI
brácha má 97-čku, takže mu stačí koupit si ty z modelu 00 a hotovo jo, tak to je super, na kolik to tak cca vyjde, zkuste mi to pls někdo zjistit v ETKA, díky
-
rozprašovací ostřikovače z O II na OI
Chtěl bych se zeptat, jestli jste už někdo zkoušel dávat rozprašovací ostřikovače z O II na O I, dají se pouze vyměnit ty trysky nebo je tam zapotřebí nějaké úpravy? Já to mám na své Zafiře, ty trysky tam mám z Insignie a když to viděl brácha, tak se mu to líbilo, ale nevíme, jestli by to šlo.
-
Digitalny ukazatel paliva...
tak ten predchozi dotaz je vcelku zbytecny, protoze se mi sice povedlo odpojit ten konektor, ale nepovolil jsem to ani nahodou, holt, maj to kluci dobre utazene
-
Digitalny ukazatel paliva...
hmmm, no a kdyz odpojim palivove vedeni, je po opetovnem pripojeni poreba nejak ten system odzvdusnit?
-
Digitalny ukazatel paliva...
Tak jsem tu zase měl bych ještě dotázek, jak odpojím ten konektor a povolím tu pevlečnou plastovou matici (na obrázku z ETKA č.4). Ten konektor se mi nepodařilo odpojit a ani jsem nenašel žádnou pojistku, která ho tam drží, i když tam evidentně je.
-
Digitalny ukazatel paliva...
díky za pomoc kluci
-
Digitalny ukazatel paliva...
nemá tu někdo něco jako elektronický katalog dílů? potřeboval bych číslo a cenu toho plováku a případně i nějaký obrázek jak se k tomu dostat, chtěli bysme zkusit jestli není zaseklý, příp. ho vyměnit, dneska mi kolega říkal, že už máme najeto 480km a palivoměr pořád ukazuje plnou!! vím, že takový katalog existuje třeba u Opelu, u škodovek nevím
-
Digitalny ukazatel paliva...
no v záruce to už právě není a šéfka na to kašle s tím, že za opravu to bude pálka jako prase, to s tím dojezdem 380km fakt nekecám, jestli s tím zrovna pojedu já a vyjde ta rezerva na mně, tak sem pak klidně hodím fotku, ale ještě mně napadá, jestli jsme mohli tu ŘJ zblbnout natolik, aby ukazovala takový dojezd jaký ukazuje tím, že jsme tu nádrž vyjeli do skoro do sucha několikrát po sobě
paznecht
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva