Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kyo

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Ja mam taxik, zatim najeto 200 tis a bez problemu. Jedine co se pravidelne u vsech aut .sype jsou nejaka loziska v prevodovce, oprava za par korun. V servisu maji G-Tecu asi 30, vsechny 150-300 tis km najeto, vse taxi spolehlivost si pochvaluji
  2. Tak za me velky zklamani. Soucasny G-Tec mel dve velike vyhody, o obe prijde. Prvni, lety vyzkouseny a zcela bezproblemovy motor, spousta aut uz ma kolem 300 tisic. 1.5TGI je oproti tomu nevyzkousena novinka, navic dle testu benzinovych verzi nijaka a spise hure jezdici, mdly. Puvodne byl avizovan zvyseny kroutak na 250nm, coz by byla parada, ve skutecnosti vsak zustane na stejne hodnote a jedine, co se zvysi je vykon, to z me zkusenosti ale zadnou lepsi dynamiku neprinese. O neco lepsi dynamika bude jen vysledkem o 90kg lehcich kevlarovych nadrzi, coz ale narazi na ztratu vyhody cislo dve, tezkymi nadrzemi zatizeny vyceprvek a tim skvely komfort a jizdni vlastnosti. Nove jen lehky zadek a torzka. Lepsi trakce na predek pro me neni nijak zasadni, ani vetsi nadrze. Stejne budu muset tankovat v podstate stejne casto. Snizeni spotreby lze cekat maximalne v radu desetin, i kdyby pul kg, je to uz pri cene 22kc/kg a 6000km mesicne zanedbatelna castka. Auto tedy prichazi o to hlavni a neprinasi v podstate nic noveho, nez horsi komfort a nejistou spolehlivost. Novy motor vam nikdy nikdo nedoporuci koupit. Takze urcite ne a koupim rocni s 15-20 tis km, soucasny model. Kdyby bylo 96kw/250nm a viceprvek, dalo by se uvazovat, takhle neni duvod.
  3. kyo odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Všimnul jsem si, že u před fl 1.8TSI uváděli zrychlení u sedanu tuším 8,2, po FL je to najednou 7,8. Čím to ?
  4. kyo odpověděl na Martin IV.'s téma v Motor 2.0 TFSI
    Jakou životnost má tenhle motor? Je na něj 200tis km už moc? Jasně že záleží na tom, jak se s ním jezdí.. Ale prostě je to turbomotor a narozdíl od atmosféry toho asi tolik nevydrží?
  5. kyo odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Ok, díky. Jinak když už jsem tu, můžu taky něco napsat o tomhle motoru a jeho provozu v trochu extrémnějších podmínkách. Jezdím s ním dva roky po centru Prahy v provedení "Pomáhat a chránit" Co se týče motoru, nemá podle mě chybu. Sice oproti šestiválcům které jinak preferuji má slabý projev, ale táhne téměř od volnoběhu až k omezovači. Ideální motor do města, kdy při snaze o úspornou jízdu jede s téměř neuvěřitelně nízkou spotřebou. Na jeho výkon. Mimo město se v podstatě spotřebou může rovnat dieselům.. Na tom se hodně podepisuje šestka. 118kw sice není samo o sobě nic moc, ale díky poměrně vysokému točivému momentu a jeho téměř ploché křivce klame tělem. Bohužel motor je podstatně lepší než to, v čem je uložen. Auto je hodně nedotáčivé a šíleně houpavé ( na tom se ale může podepisovat malé zvýšení podvozku díky "paketu pro špatné cesty" ). Nadruhou stranu z aut s kterými mám zkušenosti i na dlažebních kostkách, je jeho podvozek překvapivě komfortní. Takže sice ne závoďák, ale perfektní solidně složené komfortní auto, ve verzi kombi skvělá volba pro rodinu. Já s ním jezdím se spotřebou v průměru okolo 13l/100km ( naprosto klidná jízda po centru odpovídající normálnímu užití = 11-12l/100km, horní mez ke konci za těch 150-200km co denně najezdím je něco kolem 15l/100km ). Spojka odchází dost brzo, kolem 60-70 tis km, ale nedělám si iluze, že při podobném režimu firemních aut s kterými se nezachází zrovna v rukavičkách a na kterých se střídají řidiči by v jakémkoli jiném autě vydržela více. Z častých závad se kterými jsem se setkal, vím snad jen o častém netěsnění těsnění pod hlavou a uníku chladící kapaliny. Olej to žere uměrně způsobu užití. Řazení je perfektní, je zábava hýbat řadící pákou, což u všech aut zdaleka neplatí a manévrování po městě díky dobrému výhledu ze zrcátek ( obzlášť po FL ) a trochu přeposilovaném řízení je hračka. Komfortu přispívají i dlouhé převody, je prostě hodně příjemné že na vytočenou dvojku to jede nějakejch 110km/hod a že podřadit na jedničku lze v pohodě třeba v 30km/h. Podle mého naprosto ideální auto pro toho, kdo se chce v první řade dostat bezpečně z bodu A do bodu B a přitom chce, aby mu to auto trochu jelo. Chtít Oktávii, vůbec nepřemýšlím o něčem jiném.
  6. kyo odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Ahoj, prosímvás, kolik oleje je mezi horní a dolní ryskou na měrce oleje? Litr ?
  7. kyo odpověděl na DIAGNOSTIK's téma v Motor 2.0 FSI
    ..
  8. kyo odpověděl na DIAGNOSTIK's téma v Motor 2.0 FSI
    ...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.