-
Klimatizace pro Favorita
brouzdam po netu a narazil jsem na toto , typek prodava klimatizaci pro Favorita , je to opravdu mozne aby to ve FA SPOLEHLIVE FUNGOVALO ??? http://www.aukro.cz/item626741454_klima_felicie_favorit.html
-
Problem s benzínem ??
Ahoj muzete me prosim poradit , mam Fa 135L karbec 43kw najeto 84000km ,ale motor uz asi na tom neni nejlip , neak moc semu nechce jet , jednou jedepo dalnico po rovine 140km/h a z toho treba dnes jsem z nej nemohl dostat vic jak 120 po dlouhe rovine , otacky se " zasekly " na 3950ot a vic ani tuk , taky me to dela ze me to prdi ( strili ) do karbecu , ci sani ?? urcite ne do vefuku ... svicky , olej ,filtry , palec a vycko mam menene ,tak bych chtel jit nechat poladit karbec ( predstih , smes ) a chtel bych se zeptat kolik tato prace stoji ??? takymeporadte co mam jeste zrovna nechat poladit , ale pozor penez je malo !!! smajlík diky vsem ...
-
favorit - prevodovka / spojka vydava zvuky pri rozbehu
a opravdu to ma 16 000? ne nahodou 160 000 ?
-
Problem s benzínem ??
Ahoj chci se poradit , mam divne poznatky ohledně mého Favoritu 1992 karbec 43kw , kdyz jsu tankovat benzin a otevru vicko nadrze tak strasne zasici asi velkej podtlak , druhej problem je ze kdyz stojim zadkem Fa s kopce nejde nastartovat , musim asi 30 sekund točit pak to chytne na cca 300 otaček !! a musim razantně přidat plyn aby se vše urovnalo když stojim předkem dolu je vše OK , třetí poznatek je že moje Favo je relatyvně líné cca do 3000 otáček pak v něm jakoby cukne a začne táhnout jak drak až do 4500ot. , je to pocit jako by vas najednu někdo začal ze zadu tlačit , nesouvisi tyto tři problémy něak spolu ??? Pak mám úplně divnej dotaz : proč moje výfukové splodiny smrdí jako blince ?? a to doslova !! zdá se mě že mě přibívá olej nemá to něakou souvislost s tím ? Předem díky za všechny odpovědi .
-
Zmenšení spotřeby ??? Vyšší vykon ???
sice to do toho to tematu nepatri ale nechci kvuli tomu zakladat nove . chtel bych se zeptat , je normalni ze favorit nekde kolem 3000 otacek chytne druhy dech ?? ( vim ze v karbecu je neaka druha komora ) ,ale je to oravdu citelne ! auto jako by trochu cukne azacne vic tahnout , dneska jsem zkousel co se svim Fanousem dam a roztahl jse to nadlouhatanske rovince na dalnici na 155 km/h , ale motor tocil 4800ot/min a podotykam ze vazim 180kg smajlík !!!! mam 43kw karbec najeto 83000km
-
priprava pre autoradio
stane se neco kdyz bych si natahl novej kabel od alternatoru k plus na baterce a nechal jej tam trvale ??? tim padem bych mel stabilne 14v k baterce a obesel bych tak pravdepodobnou vadu pojistkovky
-
priprava pre autoradio
kontrolka je funkcni
-
priprava pre autoradio
kolik je tedy spravne napeti na kontaktech baterky pri nastartovanem aute ??
-
priprava pre autoradio
najel jsem za posledni tyden co se toto deje asi 25OKM takze asi mas pravde ze napeti je skoro ok , tudiz je bud kaput radio coz nevim jak rozpoznat ( ale je demontovane z jineho auta kde bylo vse ok ) , nebo je chyba v pojistkach , ale vzhledem k tomu ze to radio to udelalo i kdyz jsem napojil + radia primo na baterku , takze to smeruje k radiu , zitra ho asi skrabnu do kanalu , ale sere me to pac je to Sony a dobre hralo ( kdyz hralo )
-
priprava pre autoradio
zrejmne bude problem nekde v tech pojistkach , mam li rict narovinu , musel jsem ted 2x menit pojistku ,mam tam ty nozove a ty pojistky tam jsou jak prirostly takze sem s tim musel docela lomcovat abych ju vyndal a asi se tam neco posralo
-
priprava pre autoradio
tak jsem ted byl delat nove mereni jak jsi psal a nechapu to ,ale najednou uplne jine vysledky : na + alternatoru : 14.01V bez svetel s rozlima svelama 13.69V , , uz me s toho boli hlava normalne
-
priprava pre autoradio
neda se ta deska koupit nova ? jaka je pripadne zhruba cena ??
-
priprava pre autoradio
tobude asi problem , to budu muset nekde dat , to uz je pro mne spanelska vesnice :-)
-
priprava pre autoradio
takze jsem ti to byl zmerit a nameril jsem nasledujici ( je to mereno bez svetel a se svetlama ) na kontaktech baterky: bez svetel : 12.89 se svetlama : 12.35V , obe hodnoty byly pevne nekolisave ! na plus v aute : bez svetel : 12.67V se svetlama : 10.61V !! tak jsem jeste meril odpor a nameril jsem hodnotu 00.5
-
priprava pre autoradio
vsak jsem to psal , pri nastartovanem motoru je vnitrni napeti 14V a kdyz roznu svetla je tam 12V
Big.rob
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva