Jump to content

Autohifi

Sign in to follow this  

Duc duc ..... :-)

    12 topics in this forum

    1. Zapojení autorádia

      • 34 replies
      • 21,541 views
    2. origo autorádio

      • 4 replies
      • 3,473 views
    3. Rádio a zásuvka

      • 1 reply
      • 3,273 views
    4. Jaké autorádio do Faka

      • 1 reply
      • 2,839 views
    5. Kabely k autorádiu

      • 8 replies
      • 6,564 views
    6. priprava pre autoradio

      • 50 replies
      • 12,595 views
      • 3 replies
      • 4,017 views
      • 6 replies
      • 2,816 views
      • 5 replies
      • 3,957 views
    7. antena

      • 2 replies
      • 3,169 views
    8. nalepovaci antena

      • 6 replies
      • 3,117 views
    9. Kvalita zvuku

      • 4 replies
      • 3,734 views
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Ne bourané nebylo, jen celé vypadá jako by jej vlastnila slepá blondýna. Bude na něm ještě hodně práce Exteriér bude řešen až později zatím se jen informuji. Takže bych to asi měl zvládnout, když jsem dokázal vyměnit Turbo :-)
      • kdyby byl zájem,mam jednu na prodej,slape jak ma,z výroby už se silnejsimi nyty,nerozebírána ,takže nehuci,duu r.v. 2004. Repase jsou na nic,musi se vymenit vsechna loziska a to nikdo nedela.Sz.
      • Zdravím všechny,  jsem majitelem Octavie 1,6 74kW, a mám následující problém. Před zhruba třemi měsíci jsem řešil kolísání otáček, takže jsem vyměnil škrtící klapku, čidlo teploty i termostat, spolu s tím i značnou část chladící kapaliny. To vyřešilo jak kolísání otáček, tak i věčně podchlazený motor (obvykle se nezahřál ani na 1/4), který držel předpisových 85° - 87°.    Nicméně má radost nevydržela dlouho. A to do minulého teplého víkendu, kdy jsem si užil popojíždění v koloně na dálnici. Při tom jsem si všiml, jak má ručička teploty motoru ve zhruba 10-ti minutových intervalech vyběhne k červenému pásmu (ne však do něj!) a po krátkém otálení se pomalu vrátí zpět na původní polohu v jedné polovině. Tento stav se opakoval asi 4 krát, poté se kolona rozjela a bylo po všem, za celý zbytek cesty (+/- 200 km) se od 1/2 nepohnula.   Za zmínku stojí, že hladina chladící kapaliny neklesla, a nevytvořila se ani emulze na víčku pro olej/měrce. Klimatizaci sice mám, ta ale neběžela. Soukromě podezírám elektrické dochlazování (větrák), ale než se pustím do výměn náhodných dílů, napadlo mě se nejprve poradit s vámi. Takže vás tímto prosím o pomoc/radu.   P.S. Zběžně jsem fórem prolétl, ale tento problém jsem zde nezahlédl, pokud to tu již někdo řešil, ocenil bych odkaz.
      • Ty mám taky a na můj model 2013 padnou jako ulité bez jakýchkoliv úprav. 
      • Bohužel nelze :-(
    ×