Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Interiér

Vybavení a úpravy interiéru

    26 témat v tomto fóru

    1. vymena tachometru

      • 9 odpovědí
      • 2 333 zobrazení
    2. Farba palubovka

      • 2 odpovědi
      • 3 488 zobrazení
    3. Ventil topení

      • 6 odpovědí
      • 6 651 zobrazení
    4. newim

      • 6 odpovědí
      • 2 819 zobrazení
      • 22 odpovědí
      • 7 459 zobrazení
    5. netopí

      • 25 odpovědí
      • 13 858 zobrazení
    6. Odemčení volantu

      • 1 odpověď
      • 2 995 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 2 456 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 3 015 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 2 333 zobrazení
      • 24 odpovědí
      • 15 768 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 2 592 zobrazení
    7. záměna interieru

      • 4 odpovědi
      • 2 513 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 4 326 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 3 224 zobrazení
    8. otevřeni kapoty

      • 2 odpovědi
      • 3 149 zobrazení
    9. favorit plasty

      • 5 odpovědí
      • 3 276 zobrazení
    10. Sedačky z Fabie

      • 12 odpovědí
      • 5 258 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 7 717 zobrazení
    11. problem s volantom

      • 9 odpovědí
      • 2 761 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 6 293 zobrazení
    12. sedacky OI

      • 5 odpovědí
      • 3 420 zobrazení
    13. sedačky z Fe do Fa

      • 1 odpověď
      • 2 210 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 3 864 zobrazení
    14. Vibrace řadící páky

      • 1 odpověď
      • 3 335 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • I ~100% lze dosáhnout, bez vyvaření, přeci jen saturace, či jak se této fázi říká, trvá několik hodin a je nejdelší nabíjecí fáze. Jinak jde o ukazatel aktuálního napětí, které je vidět na nabíječce , což je předpokládám napětí, které jde z nabíječky do baterie. Když je baterie připojena ve voze, napětí nejde přes 12.8V, přitom AGM se mají nabíjet vyšším... Když zapojená není, končí nabíjení na 14.8V  Jaký je nabíjecí proud, či zda-li se liší, to jsem neověřoval.    Jinak jde o Ultimate Speed ULGD 3.8 A1
      • Je třeba rozlisovat napeti na prazdno (svorkove napeti po 24 hodinách po skonceni nabíjecího cyklu) a nabijeci napeti (resp. maximalni napeti pouzitelne k nabiti baterie). Napeti na prazdno u plne nabite baterie při cca 20° C je zhruba 12.6-12.8V. Velikost maximalniho nabíjecího napeti je zavisla na teplote, ale udava se zpravidla jako 2.4-2.47V na jeden clanek tj. 14.4-14.82V na sesti-clankovou baterii. Při překroceni tohoto napeti dochazi ke zplynovani - dochází k rozkladu vody na kyslík a vodík. Lajcky receno akumulátor začne varit. Tento jev je samozrejme u zapouzdrene baterie nezadouci. U starsich zaplavenych baterii s vicky to nebyl az takovy problém, protože odparenou vodu bylo možno snadno dolit. Navíc jako indikator dobiti bylo možno zmerit hustotu elektrolytu. To u modernich baterii mozne není. Nizsi nabijeci napeti jiste není na zavadu, ale jen prodluzuje celkovou dobu nabijeni. @Shaarky Napeti 12.8V i při pripojene nabijecce, se mi zda ale az prilis male. Zkusil bych do serie s nabíječkou pripojit ampérmetr a zmerit jaky proud nabíječka dava. Zpravidla se udava, ze pro hlavni fazi nabijeni se pouziva proud o velikosti 0.1-0.3 jmenovite kapacity baterie tj. pro 72Ah baterii cca 7.2-21.6A. Levne nabíječky zpravidla dosahuji maximálního proudu 5-7A (vyjimecne 10A). Zalezi samozrejme na typu nabíječky, ale v pripade 12.8V ocekavam, ze dobijeci proud bude minimalni. O jakou nabíječku se jedna?
      • Jak vysoko vám svítí  světla pokud jedete za druhou Octavií ( uvádím Octávii protože má SPZ v určité výšce oproti jiným autům ) v běžné vzdálenosti v provozu? Mě svítí pod SPZ, což považuji stále za krátký dosvit.
      • Pro 17 je hroznej problém najít fakt hezky kola taky to řeším originál jsem nechal na zimaky a musím sehnat na léto nějaký fakt hezky kola a můžu použít právě jen 17ky 
    ×