-
Fabia 4 DSG problémy
Díky za reakci, já měl auto vloni na týden v servisu, bohužel to prý nedokázali zreprodukovat, takže jsem se ničeho nedobral. Jezdím tedy dál, až budu na nějaké prohlídce, tak se jim zas připomenu. Skřípání je extrémně otravné, v létě se staženým oknem z toho zas budu mít infarkt je to fakt hlasitý zvuk
-
Fabia 4 DSG problémy
Ahoj, bohužel musím jako první vykopnout téma na problémy s DSG. Auto (1.5 TSI MC) má najeto zhruba 2000 km, a hned od začátku se u něj objevuje zvláštní a dost hlasitý zvuk (zakřupání / zaskřípání) při podřazení 3 -> 2. Na jiných rychlostních stupních se zatím neprojevuje. Dlouho jsem po internetu hledal videa různých DSG defektů, a tento, který se děje u mě, jsem shodou náhod našel až dnes (zhruba 20. sekunda videa). https://www.youtube.com/watch?v=pfG4EYhBaQU Zvuk se pro potřeby reklamace bohužel objevuje sporadicky 1x až 2x za jízdu, takže nějaké nasimulování před technikem půjde dost obtížně. Auto momentálně potřebuji, tudíž v servisu jsem "radši" ještě nebyl. Slyšeli jste někdy podobný pazvuk, nebo ho dokonce řešili se servisem?
-
Fabia IV dodací lhůta
Já pořád nic, objednáváno v červnu. Cesty plánování Škodovky jsou opravdu nevyzpytatelné. Už z toho koukám na skladovky i30 N line :D No tak uvidíme.
- Škoda Fabia IV
- Škoda Fabia IV
- Škoda Fabia IV
- Škoda Fabia IV
-
Škoda Fabia IV
Opravdu by mě zajímalo, zda Škodovka dělá nějaké dodatečné úpravy pro verze objednané na 18"kách. Protože v x testech na těhle kolech chválí recenzenti podvozek pomalu do nebes. Bohužel vyzkoušet všechny verze není moc reálné, ještě pár měsíců zpět byl člověk rád, že měl dealer alespoň jednu Stylku na předváděcí jízdu :D
-
Škoda Fabia IV
Na 18" se mi snad nejméně líbí to vystavování miniaturních zadních kotoučů, jinak to celkem jde. Ale taky mám zatím v objednávce 17" + sportovní podvozek. -40, to už bych se hodně bál obrubníků. Nicméně, tady do toho někdo šel: https://www.skodacommunity.de/threads/die-ersten-tuning-teile-sind-da.143217/post-2279854
-
Fabia IV dodací lhůta
Já objednal začátkem června, v systému zatím přelom ledna a února. MC 1.5 Tsi
- Škoda Fabia IV
- Škoda Fabia IV
-
Nastavení DSG vs Drive sekce v Drive mode selection
Díky za reakci, abych upřesnil, opravdu mě zajímá pouze vztah mezi položkou Drive (zřejmě Pohon) v individuálním režimu Drive mode selection a D/S na DSGčku. O tuhost volantu a další nastavení mi tolik nejde. Pokud je to opravdu tak, že D/S ovlivňuje pouze řazení a ne reakci na plyn (tedy není synchronizováno s nastavením Pohonu v individuálním režimu), tak se zřejmě za Drive mode selection vyplatí připlatit.
-
Nastavení DSG vs Drive sekce v Drive mode selection
Ahoj, chtěl bych se zeptat, v jakém vztahu je změna režimu D/S pákou DSG a nastavení Drive (nevím, jak je toto nastavení lokalizováno do češtiny) v individuálním režimu Drive mode selection v infotainmentu. Předpokládám, že změna Drive z Normal na Sport změní i nastavení DSG na režim S. Jaký pak bude mít následek změna režimu DSG z S na D? Zůstane nějaká lepší reakce na plynový pedál, nebo se přepne celá Drive sekce z Drive mode selection zpět na Normal? Jde mi víceméně o to, zda má cenu připlácet za Drive Mode Selection (je dostupný jen jako součást paketu) pouze kvůli lepší reakci na plyn, nebo zda si člověk vystačí pouze s přepínáním DSG. Díky
pb1
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva