Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií.


11 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 7,1k zobrazení
  1. Škoda Fabia IV 1 2 3 4 34

    • 834 odpovědí
    • 166,1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 673 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
  2. Fabia IV a konkurence 1 2 3 4

    • 92 odpovědí
    • 24,8k zobrazení
  3. Fabia IV dodací lhůta 1 2

    • 29 odpovědí
    • 8,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
    • Také dnes - Orlen Karlovarská ul. Praha  
×
×
  • Vytvořit nový...