Přejít na obsah

pb1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pb1

Učeň

Učeň (3/14)

  • One Year In
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. pb1

    Fabia 4 DSG problémy

    Díky za reakci, já měl auto vloni na týden v servisu, bohužel to prý nedokázali zreprodukovat, takže jsem se ničeho nedobral. Jezdím tedy dál, až budu na nějaké prohlídce, tak se jim zas připomenu. Skřípání je extrémně otravné, v létě se staženým oknem z toho zas budu mít infarkt je to fakt hlasitý zvuk
  2. pb1

    Fabia 4 DSG problémy

    Ahoj, bohužel musím jako první vykopnout téma na problémy s DSG. Auto (1.5 TSI MC) má najeto zhruba 2000 km, a hned od začátku se u něj objevuje zvláštní a dost hlasitý zvuk (zakřupání / zaskřípání) při podřazení 3 -> 2. Na jiných rychlostních stupních se zatím neprojevuje. Dlouho jsem po internetu hledal videa různých DSG defektů, a tento, který se děje u mě, jsem shodou náhod našel až dnes (zhruba 20. sekunda videa). https://www.youtube.com/watch?v=pfG4EYhBaQU Zvuk se pro potřeby reklamace bohužel objevuje sporadicky 1x až 2x za jízdu, takže nějaké nasimulování před technikem půjde dost obtížně. Auto momentálně potřebuji, tudíž v servisu jsem "radši" ještě nebyl. Slyšeli jste někdy podobný pazvuk, nebo ho dokonce řešili se servisem?
  3. Já pořád nic, objednáváno v červnu. Cesty plánování Škodovky jsou opravdu nevyzpytatelné. Už z toho koukám na skladovky i30 N line :D No tak uvidíme.
  4. pb1

    Škoda Fabia IV

    Pěkně to překopali. Monte Carlo povinně s panoramatickou střechou? No, ještě že už mám objednáno.
  5. pb1

    Škoda Fabia IV

    Další testík MC https://medziplyn.sk/test-skoda-fabia-monte-carlo-1-5-tsi-dsg-dostala-co-chcela/ a YT protikus https://www.youtube.com/watch?v=D0EUqM0h-v4
  6. pb1

    Škoda Fabia IV

    No alespoň můžeme usínat s dobrým pocitem, že naše oběť zachránila některou z odstavených Octávek :D
  7. pb1

    Škoda Fabia IV

    Tak už mi to taky přišlo. Pokud by se tohle mělo opakovat s další výbavou, tak zauvažuju o stornu. Smutné, doufal bych, že aspoň pro Monte Carlo na to sahat nebudou.
  8. pb1

    Škoda Fabia IV

    Opravdu by mě zajímalo, zda Škodovka dělá nějaké dodatečné úpravy pro verze objednané na 18"kách. Protože v x testech na těhle kolech chválí recenzenti podvozek pomalu do nebes. Bohužel vyzkoušet všechny verze není moc reálné, ještě pár měsíců zpět byl člověk rád, že měl dealer alespoň jednu Stylku na předváděcí jízdu :D
  9. pb1

    Škoda Fabia IV

    Na 18" se mi snad nejméně líbí to vystavování miniaturních zadních kotoučů, jinak to celkem jde. Ale taky mám zatím v objednávce 17" + sportovní podvozek. -40, to už bych se hodně bál obrubníků. Nicméně, tady do toho někdo šel: https://www.skodacommunity.de/threads/die-ersten-tuning-teile-sind-da.143217/post-2279854
  10. Já objednal začátkem června, v systému zatím přelom ledna a února. MC 1.5 Tsi
  11. pb1

    Škoda Fabia IV

    S Travel Assistem je také auto automaticky bez pádel. Neberte to za 36k.
  12. pb1

    Škoda Fabia IV

    Nový test verze Monte Carlo: https://www.youtube.com/watch?v=aQiGaXYrNn8 A teď mám dilema, zda ze své objednávky vypustit sportovní podvozek, nebo ho nechat.
  13. Díky za reakci, abych upřesnil, opravdu mě zajímá pouze vztah mezi položkou Drive (zřejmě Pohon) v individuálním režimu Drive mode selection a D/S na DSGčku. O tuhost volantu a další nastavení mi tolik nejde. Pokud je to opravdu tak, že D/S ovlivňuje pouze řazení a ne reakci na plyn (tedy není synchronizováno s nastavením Pohonu v individuálním režimu), tak se zřejmě za Drive mode selection vyplatí připlatit.
  14. Ahoj, chtěl bych se zeptat, v jakém vztahu je změna režimu D/S pákou DSG a nastavení Drive (nevím, jak je toto nastavení lokalizováno do češtiny) v individuálním režimu Drive mode selection v infotainmentu. Předpokládám, že změna Drive z Normal na Sport změní i nastavení DSG na režim S. Jaký pak bude mít následek změna režimu DSG z S na D? Zůstane nějaká lepší reakce na plynový pedál, nebo se přepne celá Drive sekce z Drive mode selection zpět na Normal? Jde mi víceméně o to, zda má cenu připlácet za Drive Mode Selection (je dostupný jen jako součást paketu) pouze kvůli lepší reakci na plyn, nebo zda si člověk vystačí pouze s přepínáním DSG. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...