Jump to content

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy


Subforums

  1. Motor 1.0 MPI EVO

    Tříválcové motory 1,0 TSI generace Evo mají inovativní vrstvu nanášenou pomocí plazmy. Prášková vrstva o celkové tloušťce pouhých 150 mikrometrů (0,15 milimetrů) nanášená na vložky válců snižuje vnitřní tření a tím i spotřebu paliva a emise. Díky lepšímu rozdělení a lepšímu odvodu tepla ve spalovacím prostoru také optimalizuje tepelné namáhání motoru. Motor 1,0 TSI o výkonu 70 kW (95 k) nabízí pětistupňovou manuální převodovku. Silnější verze o výkonu 81 kW (110 k) se pojí s šestistupňovou manuální převodovkou. 

    • No posts here yet
  2. Motor 1.5 TSI EVO

    Čtyřválcový motor 1,5 TSI má výkon 110 kW (150 k) a je standardně vybaven sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.

    • No posts here yet


  • Aktuální příspěvky

    • Já jsem je měl zabalený od Škodovky do fólií a abych nemusel vyklízet kufr tak jsem je hodil na zadni sedačky, taky se vešly.
    • A delz Vam to i obrazovku pri androide 10-11? Dnes som zapojil jablkaca a tam to prostredie je super- Zial neviem to porovnat s androidom 10, 11, ktori by uz tiez mal delit obrazovku. Na aute mi pride stale ten Android pozadu. Na telefone prave naopak vitazi.
    • Zdravim před půl rokem jsem koupil  Octu 1 1.9tdi 81kw     V zimě sem sni moc nejezdil dlouhé trasy jen jednou 750km v kuse s par zastávkama.tyden stala a neuvěřitelně klesl výkon.tak jsem udělal diagnostiku a ukázali se mi tyto chyby    17552 17656 19970 00741 17564   Můžete mj poradit jak postupovat při opravě jednotlivých chyb  Diky moc
    • A netahat to v v A stlpiku pri dverach, ale pri okne, aby sa neskirzil kabel s airbagom. Je to ale dost fuska, to natahat mimo airbagu, bez sundania A stlpika.
    • Copak ma nohy ? To da rozum kam by chodila 😂.
×
×
  • Create New...