Zdravím, rád bych se podělil o následující zkušenosti a znal názor ostatních majitelů iV varianty, proto zakládám zde pod kategorií PHEV.
Jedná se mi o e-manažera a jeho podivné chování v mém voze. V zásadě s ním mám minimálně 3 problémy.
1. První problém je obecný a známý, jedná se o nespolehlivost aplikace MyŠkoda, která s e-manažerem úzce spolupracuje. Aplikace se prakticky nikdy nedokáže probudit z paměti telefonu a pro korektní běh je prakticky vždy nutné aplikaci úpkně shodit a spustit znovu. Pak ale také není záruka že naběhne. Někdy musím tento proces opakovat několikrát. Také dost často aplikace požaduje nové přihlášení. Tento problém mě ale trápí ze všeho nejméně.
2. Co mě trápilo více je fakt, že dálkové zapnutí elektického vyhřívání oken (mám přední i zadní) vždy vyžaduje povolení využití baterie vozu. I když je vůz připojen na nabíječce, tak aplikace vyhodí hlášku, že vozidlo není připojené k nabíječce a že je tedy třeba povolit využití baterie. Pokud toto udělám, tak se změní globální nastavení použití baterie, nejedná se o jednorázové povolení. Tento prosím jsem řešil nejprve přes infolinku a potě se servisem. Nejprve mi v servisu přehráli novou verzi SW s tím, že je to prý vyřešené. Když jsem to doma zkoušel, tak se nic nevyřešilo. Následně jsem to znovu řešil s infolinkou, kde nejprve tvrdili, že tím že v tu dobu není nabíjení vozu aktivní, tak to potřebuje použít baterii. To jsem jim vymluvil tím, že jsem vůz dal nabíjet a i přesto chování vozu zůstalo stejné, tj. nabíjení bylo aktivní. Pak mi tvrdili, že se jedná o správné chování a dodnes to vlastně není dořešené. Naposílal jsem jim nějaká videa, fotky, logy,... Chci se zeptat, zda to také někdo řešil, případně jak se vozidlo chová Vám? Podotýkám, že nabíječku používám originální 2,3kW do 230V zásuvky - ta novější šedivá.
3. Třetí problém je nejhorší a nedokážu říci, jestli vznikl až po přehrání SW při řešení problému č.2. Každopádně mám každý všechní den naplánován odjezd v 7:15 s tím, že požaduji vyhřátí na 21°C. Je jedno zda to nastavím přímo v autě nebo přes aplikaci, to se bez problémů přenese. Některé dny ale ke spuštění vytápění nedojde. Pokoušel jsem se v tom najít nějakou spojitost, ale zatím bez úspěchu. Z 5 pracovních dní vždy alespoň 1 den někdy i 2 dny k vyhřátí nedojde. Zkousel jsem i povolit to využití baterie, jestli to na to nemá nějaký vliv a to nepomohlo. Na co mám podezření nyní je fakt, že když k zapnutí byhřívání nedojde, tak mi to v aplikaci ukazuje stav baterie - Nenalezeno (ale stav zástrčky signalizuje Připojena, Zamknuta). Třeba by to mohlo být tímto, že se nepodaří načíst stav baterie a tím nedojde ke spuštění. Druhé podezření mám na to, že 2,3kW nabíječka by třeba nemusela dávat dostatečné množství "Štávy" protože se mi zdá, že k nezapnutí předehřevu dojde spíš když je větší zima (pod 3°C) - ale to už opravdu hádám.
Mohl by mi někdo odpovědět, jestli nepozorujete podobné chování (kromě problém č.1 - ten je obecně známý). Případně pokud ano, jak to řešíte/řešili jste?
Děkuji