Přejít na obsah

pa3ck01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pa3ck01

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

-2

Popularita

  1. ako dokončíš regeneráciu ??? .... stúpneš mu po krku, alebo ho necháš bežať na dvore/parkovisku 5 minút ?....lebo nechať pobežať neznamená dokončiť regeneráciu....to už len do toho bulharského softwéru doplnili plugin, aby si uvedomil že teraz sa ti "zachraňovať planétu nechce". Neviem inak....stačí že beží vyhrievanie späťákov a to bulhari naprogramovali tak, že sa ti zapne sytič jak na tatre 815 biturbo....kým dofajčím cigaretu, tak mi ráno dielik zožere ! (preháňam, ale niekedy fakt mám taký pocit)......stalo sa aj mne že mi držalo vyššie otáčky "bezdôvodne".....ale nie čšato, nie pravidelne......vraj už Kazachstanci urobili patch na ten bulharský softwér....ja sa chystám prevŕtať, prepáliť.....že vraj nie je problém ani z Bulharskou Technickou kontrolou už......no boh vie....ale spotreba nižšia, výkon vyšší na 100 %....takže vyhodiť a to bez debát !!! .... v amerike na pumpách sa dá tankovať iba fullka....a pojem "spotreba na 100 kilometrov" nepoznajú...ti povie že 2 galony na hodinu...........takže nakašľať na hybridy, nakašľať na toyoty, nakašľať na filtre.....DIESEL...na ruskú naftu....TO JE VOZ !!!
  2. Filter pevných častíc sa vypaľuje !!! robíš krátke trasy a keď regeneráciu nedokončíš opakovane, nakoniec sa ti bude spúšťať zakaždým !!! ............... ak môžeš, tak ho vytiahni na poriadnu cestu, záleží od vonkajšej teploty, terénu (kopcov).... a mnoho ďalších vecí, ale môj názor - minimálne 30 km...ideálne diaľnica !!!....daj si 4rku, drž 2500 otáčiek, choď sto....(takto sa píše v manuáli, na 5 či 6 pri 130 sa ti motor chladí, ty ho ale potrebuješ zohriať !!!..............pekne si dokonč regeneráciu tej blbej zelenej zátky na výfuku, ušetri 2 gramy CO2 a dotankuj si 5 litrov.....potom ti vypne sahara, otáčky spadnú na 800 a všetko bude v poriadku....na týždeň cca....potom opakuj od: daj si 4rku, drž 2500 tisíc otáčky, urob aspoň 30 km.....
  3. ti urobím fotku s 3,60 L v zime....realne 5 v lete a 5,5 - 6 v zime (podľa toho ako mrzne).....softwér pre palubné počítače vyrábajú bulhari, programujú Gruzínci v spolupráci s Kazachstancami !!! .... veď ja ti tiež urobím fotku že v priemere 3,8....ale na pumpe 5 až 5,50 tankujem...može si tam ten bulharský patch pípať blikať aj 3,0 písať.....tankuješ 5, v zime 6.....nie ???
  4. tak aby sme ochránili lopatky turba, tak upravujeme teplotu vzduchu...............aby sme zachránili bobra, vyrábame elektromobily, ktoré vyvražďujú celé ekosystémy, nielen bobra (viď južná amerika, lithium dźoint a neviem aké lacné kovy do bateriek a zdevastované krajiny !!! ...... dievčatá. !!! ak ti začne miznúť voda a ak máš hore v nádržke namiesto červenej G12 či vraj riešeniu G13...HNEDÝ SOPEĹ....tak počítaj s tým, že to nevyriešiš, nikto to nevyrieši a za žiadne peniaze.....kým to auto má hodnotu, tak sa ho zbav....."ješte vydeláš"...ti garantujem !
  5. je to degradácia chladiacej kvapaliny. Záleží kus od kusu, problémové boli hlavne prvé ročníky. Originál preplach trvá 6 hodín a strojí riadne peniaze (u Naftového motora). Problém spôsobuje "predchladič" vzduchu do turba (taká hliníková kocka hore vpredu pred motorom)...............je to riešenie na opotrebovanie turba. Problém bol oficiálne riešený tak, že namiesto G12 kupujeme drahšiu G13.......neoficiálne, problém sa nepodarilo vyriešiť a dodnes nevedia čo to spôsobuje. Moja rada: Predaj to auto ešte dnes, alebo zajtra....dúfaj, že kupujúci neotvorí nádržku chladiacej kvapaliny. Bohužiaľ, ale toto je pre teba "best" riešenie....
×
×
  • Vytvořit nový...