Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Flek63

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. @Tonda-B Lítat líta, o tom žádná. Spíš mi šlo o odpich, který se mi zdál oproti jiným autům (silnějším/slabším) neochotný. Ale beru to jako jízdní vlastnost, tedy souhra záběru turba od určitých otáček a práce se spojkou.
  2. Tak jsem to projel pánové a je to asi nohama zřejmě. Vytočím to do 2500, motor řve, moc netáhne, ale pak pod trochou plynu přeřadím na dvojku a jede se bez cukání(zkouška za studena). Ale obecně mi přijde prostě FII zvláštně zpřevodovaná a citlívá. Jsou momenty (kolony, pojížďky po městě), kde člověk nemá možnost než podřadit na jedničku a hopsat jako králík. Díky však za vaše poznatky, zkoušky a názory.
  3. @bouchy01 S tím první případem se taky potýkám (respektive se to pojí i s Vaším druhým případem). Plynule se dá úkon udělat se sakra dlouhým pouštěním spojky. Byť plynulé přeřazení/podřazení, spojce tento pomalý interval nedělá dobře. U jiných značek (slabších/silnějších) jsem mohl řadit na hulváta jak se mi zachtělo a přesto to necukalo.
  4. Rozumím. Tak snad si budeme s Fabkou po pár dalších kilometrech rozumět. Ono, nemůžu se v tom moc mnohdy vyznat, při těch rozjezdech a jízdě, protože i s dostatečnými otáčkami a citlivou prací se spojkou si to sem tam cukne (přidání, puštění plynu), tak jakoby adaptuji jízdu, ale pomalu už nevím čemu. Každopádně, díky moc za rychlou odpověď.
  5. @Pawouk Díky. Tak se teda zkusím přeučit zvyk zřejmě. Já jen že ten celý proces vytočení 2000–2500 na jedičku je jen hlučný, řvoucí a jakmile jsem u dvojky, tak ostatní fára jsou 50 metrů přede mnou. Nehledě na to, že se jedná i o stejné Fábky.
  6. Zdravím, vlastním Fabii II (1.2 TSI, 63kw, nájezd 217 tis. km) a přestože jsem s ní nalétal okolo 10 tisíc km, pořád si nemůžu zvyknout na rozjezdy. Neříkám, že jsem začátečník, ale mám už cosi naježděno. Děje se to následovně: Při pojezdech, kdy není třeba tolik akcelerace si problému nevšímám, ale jedná se o hbitější rozjezdy např. na velkých křižovatkách. Jsem zvyklý z jiných aut zařadit jedničku, vytočit k 2000, přeřadit na dvojku a být někde okolo 30 km/h do pár vteřin (jistěže jde o typ a sílu auta). Ale tady u Fabie mám pocit, jakoby spojka u rozjezdu zabírala až někde nahoře a jakmile ji pustím úplně, jsem někde okolo 2000 otáček, 15 km/h a auta okolo jsou dávno fuč. Když naopak přeřadím na dvojku dřív (klidně hbitě), tak otáčky spadnou k 1000 a Fabii se nechce a cuká. Jezdím téměř denně, ale tady tyto rychlorozjezdy prostě nemají odpich, ať dělám, co dělám. A to jsem třeba jezdil se slabším Ford Ka (1.3 44 kW) a byl bych s tím při rychlorozjedu už dávno pryč. Nicméně, přeřazování, podřazování jako takové mi přijde někdy hrozně citlivé a cukající (ač pomáhám přidáním plynu). Akcelerace na stupni 3, 4, 5 již v pohodě. Myslíte, že by se mohlo jednat o opotřebovanou spojku? Svíčky, které byly měněny okolo 197 tis. km? Auto bylo nedávno v servisu (vodní čerpadlo, horní uložení tlumičů, přidřené brzdy,…) ale mechanici si ničeho s akcelerací nevšimli. Předem moc díky, za pomoc laikovi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.