Přejít na obsah

Flek63

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Flek63

  1. @Tonda-B Lítat líta, o tom žádná. Spíš mi šlo o odpich, který se mi zdál oproti jiným autům (silnějším/slabším) neochotný. Ale beru to jako jízdní vlastnost, tedy souhra záběru turba od určitých otáček a práce se spojkou.
  2. Tak jsem to projel pánové a je to asi nohama zřejmě. Vytočím to do 2500, motor řve, moc netáhne, ale pak pod trochou plynu přeřadím na dvojku a jede se bez cukání(zkouška za studena). Ale obecně mi přijde prostě FII zvláštně zpřevodovaná a citlívá. Jsou momenty (kolony, pojížďky po městě), kde člověk nemá možnost než podřadit na jedničku a hopsat jako králík. Díky však za vaše poznatky, zkoušky a názory.
  3. @bouchy01 S tím první případem se taky potýkám (respektive se to pojí i s Vaším druhým případem). Plynule se dá úkon udělat se sakra dlouhým pouštěním spojky. Byť plynulé přeřazení/podřazení, spojce tento pomalý interval nedělá dobře. U jiných značek (slabších/silnějších) jsem mohl řadit na hulváta jak se mi zachtělo a přesto to necukalo.
  4. Rozumím. Tak snad si budeme s Fabkou po pár dalších kilometrech rozumět. Ono, nemůžu se v tom moc mnohdy vyznat, při těch rozjezdech a jízdě, protože i s dostatečnými otáčkami a citlivou prací se spojkou si to sem tam cukne (přidání, puštění plynu), tak jakoby adaptuji jízdu, ale pomalu už nevím čemu. Každopádně, díky moc za rychlou odpověď.
  5. @Pawouk Díky. Tak se teda zkusím přeučit zvyk zřejmě. Já jen že ten celý proces vytočení 2000–2500 na jedičku je jen hlučný, řvoucí a jakmile jsem u dvojky, tak ostatní fára jsou 50 metrů přede mnou. Nehledě na to, že se jedná i o stejné Fábky.
  6. Zdravím, vlastním Fabii II (1.2 TSI, 63kw, nájezd 217 tis. km) a přestože jsem s ní nalétal okolo 10 tisíc km, pořád si nemůžu zvyknout na rozjezdy. Neříkám, že jsem začátečník, ale mám už cosi naježděno. Děje se to následovně: Při pojezdech, kdy není třeba tolik akcelerace si problému nevšímám, ale jedná se o hbitější rozjezdy např. na velkých křižovatkách. Jsem zvyklý z jiných aut zařadit jedničku, vytočit k 2000, přeřadit na dvojku a být někde okolo 30 km/h do pár vteřin (jistěže jde o typ a sílu auta). Ale tady u Fabie mám pocit, jakoby spojka u rozjezdu zabírala až někde nahoře a jakmile ji pustím úplně, jsem někde okolo 2000 otáček, 15 km/h a auta okolo jsou dávno fuč. Když naopak přeřadím na dvojku dřív (klidně hbitě), tak otáčky spadnou k 1000 a Fabii se nechce a cuká. Jezdím téměř denně, ale tady tyto rychlorozjezdy prostě nemají odpich, ať dělám, co dělám. A to jsem třeba jezdil se slabším Ford Ka (1.3 44 kW) a byl bych s tím při rychlorozjedu už dávno pryč. Nicméně, přeřazování, podřazování jako takové mi přijde někdy hrozně citlivé a cukající (ač pomáhám přidáním plynu). Akcelerace na stupni 3, 4, 5 již v pohodě. Myslíte, že by se mohlo jednat o opotřebovanou spojku? Svíčky, které byly měněny okolo 197 tis. km? Auto bylo nedávno v servisu (vodní čerpadlo, horní uložení tlumičů, přidřené brzdy,…) ale mechanici si ničeho s akcelerací nevšimli. Předem moc díky, za pomoc laikovi.
×
×
  • Vytvořit nový...