-
Štart-stop systém-vypnutie?
žádnou závadu to nehodí a má to stejný vliv na vše jako když změníte nastavení napěťového parametru
-
Štart-stop systém-vypnutie?
A není jednodušší vytáhnout konektor na baterce, co hlídá pro Start/Stop napětí ?
-
-
Sytém kontroly výfukových plynov / Emise do dílny - nouzový režim, motor netáhne
Tak to je léta známý, že v D mají jinou kvalitu, občas se dostanu k naftě ze státních hmotných rezerv a to je jiná jízda než na tu i biopříměsí, ale jinak beru u nás v Praze na čerpačkách kde mají velkou výtoč. Ale kvalita paliva v tomto případě nemá až tak veliký vliv. /palivo používám asi dobré, jelikož jak mi bylo kontrolou řečeno nemám nic zanešeného. Tedy natáčením nebo zasekáváním lopatek to není/.
-
Sytém kontroly výfukových plynov / Emise do dílny - nouzový režim, motor netáhne
Nafta to není, tankuju jen Shlell nebo OMV.
-
Sytém kontroly výfukových plynov / Emise do dílny - nouzový režim, motor netáhne
Díky za reakci, jak jste našli chybu ?, já měl auto již na několika místech, ať autorizovaných nebo neautozizovaných, sbírám jen poznatky,auto každý prohlédl, načetl, ale zatím nikdo nedovedl říci nič určitého.
-
Sytém kontroly výfukových plynov / Emise do dílny - nouzový režim, motor netáhne
Ahoj, bohužel také bojuji s problémem, který se dedaří najít a tak odstranit. Mám O II 2.0 TDI 103 kW, již má najeto přes 100 tis a najednou se mi při akceleraci na 4 rychl. st. z otáček pod 2.000 kolem 2.500-2.750 a rychlosti cca 130-140 vypne turbo. Když se závada projevila poprvé, nechal jsem vyměnit turbo, za repasované z MIHOCARU-zákura 1/2 roku, to staré již také pískalo, při výměně mi bylo řečeno, že to staré nebylo nijak špatné, repasované píská od namontování také. Bohužel po ujetí cca 2.000 km a stejné akceleraci se turbo vypnulo opět, opět mi bylo dopuručeno abych vyměnil výhu vzduchu, vyměnil jsme ji a po cca 1.500 km se začalo turbo vypínat stejně. Vypíná se pouze při uvedeném postupu jízdy, když za to vemu hned odspoda a řadím razantně nic se nestane. Při výpisu chyb je hlášení - překročení plnícího tlaku-. Hadičky od ventilu, který vše řidí, jsou zkontrolované nepoškozené. Nic enní zanesené, vše je zkontrolované a vyčištěné. Motor mám čipovaný, také mi bylo řečeno, že to je čipem a tak jsem u kluka, který je i tady na fóru, nechal vše překontrolovat a dušuje se, že to čipem není. Ve škodovce trvdí, že ano. Co poradíte vy ??
- Vadné turbodmychadlo 2.0 TDI PD 103kW - padá do nouzáku
- Hagusy z OII
-
Odkud jste?
Černošice-určitě znáte z tisku, Praha západ