Přejít na obsah

pjezek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pjezek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Domácí klimatizace určitě vzduch neohřívá! Prostě když chci chladit jen málo, kompresor pracuje na nižší výkon (a míň žere). A takto bych si to představoval i u autoklimatizace. Prostě když je v autě zapnuté chlazení, aby nechladila na maximum, ale na zvolenou teplotu. A zároveň aby vzduch při zapnutém chlazení nikdy neprocházel přes topení. Chlazení by mělo být plně řiditelné výkonem kompresoru, nikoli přihříváním!
  2. Zní to sice nelogicky, ale skutečně to tak dřív fungovalo (mám dílenskou příručku pro felicii). Prostě zřejmě kompresor klimatizace nebyl dostatečně regulovatelný, takže když se nastavila vyšší teplota, tak kompresor nesnížil výkon, ale teploty se dosáhlo proháněním už ochlazeného vzduchu přes topení! Nevím, jak to funguje teď, proto se ptám. Ale co se třeba stane, když bude klimatizace zapnutá (AC on) a regulátorem nastavím třeba 30st.? Bude kompresor skutečně vypnutý a zapne jen topení, nebo kompresor poběží (tj. bude odebírat výkon motoru) a zároveň bude topení topit?
  3. Chtěl bych se zeptat, jestli je klimatizace v Octavii II (Ambiente) už plně regulována jen výkonem kompresoru. Jedná se mi o to, když nastavím regulátor teploty na víc stupňů než je minimum, tak jestli náhodou nedochází k ohřívání předtím náročně ochlazeného vzduchu na požadovanou teplotu. Protože k tomu u starších klimatizací docházelo, doporučovalo se (při zapnuté klimatizaci) nechat regulátor teploty na minimum a teplotu interiéru regulovat jen množstvím vháněného vzduchu (otáčkami ventilátoru). Cíl je jasný, chlazení interiéru za cenu co nejméně zvýšené spotřeby paliva. Octavia II Ambiente (2009), 1,6TDI CR DPF
  4. 6,5 je dost, aspon z mojeho pohledu chce to netocit nad maximalni kroutak, tj. do 2800ot/min, spis min a netrapit ho rychle pri jizde do kopce...
  5. jo, mozna se nekdy prihlasim btw, muj rekord je 3,9 z Jablonce do Prahy (obracene 4,7)
  6. to je klidne mozny ze by normalne emisema neproslo, ale auto je na dlouhodoby pronajem (tj. neni moje) a bylo na emisich zrovna v dobe kdy ta kontrolka nesvitila a proslo (i kdyz podle me je kontrola na stk stejne jen formalita - jako pujcovna tam maji jiste "svoje lidi", ani moc neverim, ze vubec neco meri.... no nic, to auto mi stejne zrovna vcera ukradli, takze uz nemusim resit problem s emisema...
  7. 1.4/44kw, rv.2002, najeto 67k, mimo mesto: 4.5 mesto:6 pod 4.5 uz to chce hodne snazeni, ale v rovinatym terenu lze i 4.3 letni prumer 5.3 bavi me jezdit na co nejnizsi spotrebu
  8. mam presne stejny motor i problem, fabie rv 2002, najeto 67000, v servisu maximalne vyresetujou vagem, pry je to u fabii "normalni" podle me je nejaky problem s katalyzatorem, mozna lambda sonda, protoze auto z vyfuku citelne smrdi (ale je to takovy zvlastni nedefinovatelny smrad) driv to urcite nedelalo.
×
×
  • Vytvořit nový...