-
Hluk od zpětných zrcátek
Ahoj, mám liftback a tohoto som si nevšimol, hluk začína až na dialnici, určite nie pri 80 km/h. Predtým som mal Karoq a Superb je o rád tichší, ale to bude zrejme aj tým že Karoq som mal diesel 😄
-
Vypinani motoru - eco - individual
Ahoj, vo full ECO režime je asi i klima na ECO (dá sa myslím nastaviť i separátne) - to može mať možno vplyv v týchto teplotách, že klima v neECO režime potrebuje pohon od motora a nestačí z baterky. Inak neviem čo iné by to mohlo robiť. Inak výzkúšané to nemám, pretože mám rád riadenie na sport a podvozok na komfort takže jazdím iba individual.
-
Jak jste spokojeni se změnami v ovládání vozidla?
Ahoj, na stierače a volič DSG na volante som si zvykol rýchlo, u paliva my stačí dojazd, lebo elektriku nemám a nádrž je obrovská. Zaradený stupeň by ma tiež zaujímal, síce to je úplne zbytočné, ale zaujímalo by ma to 😄
-
Oboustranný koberec do kufru
jeden háčik tam mám na lište smerom do kufru, ale používam to fakt len na drobnosti, často napríklad na darčeky v takých tých darčekových papierových taškách
-
Laura - rozpoznávání hlasového vstupu
Ale má chatgpt má, ale to ja nepotrebujem, potreboval by som keby aspom vedela správne vytočiť kontakt a nevolala úplne iné osoby než diktujem. Ďalej ma štvalo jak sa furt nezmyselne zapínala hlasovo, aj keď vobec nezaznelo Lauro, ale to som už vypol...
-
Laura - rozpoznávání hlasového vstupu
Lauru nepoužívam pretože je úplne retardovaná, bohužial 😄
-
Výběr motoru
V nemecku som na ňom ešte nebol ale 140-150 jazdím na dialnici celkom bežne bez problému, tam je ešte slušná rezerva Predtým som mal Karoq 4x4 2.0 tdi 110 kw a rozhodne mi neprijde superb nejak lenivejší na dialnici, skor naopak asi díky aerodynamike. Odpich z miesta mal ale samozrejme lepší Karoq s 4x4. Určite si ho skús, niekde ho predsa musia mať na vyskúšanie.
-
Výběr motoru
Ja keď som vyberal tak ten slabší dvojlitrový benzín ešte nebol v ponuke, tam by som si to vedel predstaviť, že by som radšej oželel nejakú výbavu. Ale určite neľutujem, motor je to dobrý. Pár drobností ma na aute štve ale motor vobec. Jazdíme pravidelne dvaja dospelí + dve deti s plným kufrom a úplne na pohodu, ale ako hovorím na ťažký vlek to asi nebude. Myslím, že na dialnici budú super oba motory, predsalen superb je dialničný parník
-
Výběr motoru
Ahoj, mám 1,5 tsi LK a som spokojný, kombinovanú spotrebu to má 6l/100, takže s 66l nádržou dojazd vysoko cez 1000 km, tichučké, kultivované, ľahký predok takže aj príjemne zatáča. Osobne by som si pred sebou nevedel obhájiť tie peniaze navyše za rovnako výkonné TDI. Možno v špecifických prípadoch keď chce s tým človek ťahať karavan, alebo podobne by to mohlo dávať zmysel (viac Nm, odolnejšia prevodovka) Mne to zmysel nedávalo, tiež som mal presný limit cez ktorý som nemohol ísť takže som musel prioritizovať.
-
Zadni okno liftback - zkresleni
Keď som sa na to zameral tak áno, je tam zkreslenie, najlepšie je to fakt vidieť na stredovej čiare jak sa v niektorých miestach vlní.
-
Zadni okno liftback - zkresleni
Ahoj, mám auto už skoro rok, a jasné nieje to ideál, ale zas tak extrémne mi to neprijde. Mne tam navyše zavadzajú dve autosedačky, takže už aj tak tam vidím prd 😄
-
Spotřeba ve skutečnosti - 1.5 TSI, 110 kW
Ja by som povedal že to je hlavne tým úsekom, charakteristikou trasy, rýchlosťou, jak moc musíš brzdiť za niekym kto neviem prejst zákrutu a podobne... Ja napríklad ziadne aditivum nepouzivam (sluzobak) a pravidelne sa pod 5l dostanem - na dialnici ale v ziadnom pripade, to mi prijde tvoja spotreba 6/100 uplne v pohode. Kolko mas najazdene? to moze mat mozno tiez nejaky efekt, prvych par tisic to moze zrat trosku viac.
-
Spotřeba ve skutečnosti - 1.5 TSI, 110 kW
Ja mám dlhodobú tiež cca 6l (5.8) s dlhodobou sa pod 5 nedostanem, to je jasné, to by som nemohol jazdit vobec mesto 😄 Inak mám ale bežne na výletoch spotreby pod 5 l, ale ja jazdím na pohodu, keď ide niekto predomnou cca 90 km/h ani ho nepredbieham a viac ako 10 km/h nad limit jazdím málokedy. žiadne aditívum nepoužíval a tankujem OMV
-
Spotřeba ve skutečnosti - 1.5 TSI, 110 kW
Ahoj, tento motor mám, najazdené cca 10 000 km, ale mám liftback - trošku lepšia aerodynamika. nedávno som išiel trasu Trenčín Bruntá/Bruntál Trenčín a obe som dal pod 5 L/100km, tam ale nieje dialnica, keď sa ide prevažne dialnica tak mám normálne okolo 6 L/100 km, jazdím tak 140km/h, ale adaptívny tempomat moc nepoužívam, len keď je fakt prázdna dialnica, s tempomatom to žerie určite viac, nevie predvídať. Ďalej mám vypnutý ten ekoasistent ktorý rieši rekuperáciu (sám ti pribrzďuje za autami, pred obcami), keď je zapnutý tak to niekedy necháva zaradené a zapnutý motor aby mohol rekuperovať, ja radšej jazdím predvídavo a keď dám nohu z plynu chcem aby vyradilo a zhaslo motor.
-
Hluk od podvozku s DCC... bubnovani...
Tak to je zaujímavé, mne to práve buchotá v malých rýchlostiach na nerovnostiach, kanáloch a podobne, štve ma to hlavne v meste. Na dialnici je to auto naopak úplne božské, tam nemám podvozku absolútne čo vytknúť.
JJ86
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva