-
Vadné zapalovací cívky 1.2 HTP
Já už měnil 2 cívky a na obou byla boulička. Mě se vadné načlé cívky projevovaly ve vyšší rychlosti a házelo mě to do nouzáku. Staré italské, nové origo turecké. Tu 3tí jsem vyměnil preventivně - starou budu vozit s sebou pro jistotu (ta je na fotce vpravo:) První se odporoučela zhruba po 215.000km (cca) a druhá ve 223.000km.
-
Zaváda - kontrolka systému výfukových plynů
...když je motor úplně mrtvý (po vypnutí a zapnutí zase OK)... jinak u mě to byla cívka
-
Zaváda - kontrolka systému výfukových plynů
Ahoj, ten samý problém...., nereaguje plynový pedál. Nějaké nové poznatky? 1.2 htp 47kw, 2005, 217.000km. Zatím jsem jen načepoval jiný benzím, čekám, jestli se to znovu objeví (zatím 2x).
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Ahoj, tak já budu oslavovat zítra 200.000 km
-
Auto
-
Vibruje volant, pedály, vše
Kachna80: na co ti teda přišli? Mě to teď začalo taky... třepe se to už asi 10tis km, myslel jsem, že nevyvážené pneumatiky...což částečně bylo. Ale teď po vyvážení jsem si všiml, že to hlavně dělá od 80-90km/h při plné akceleraci. Dost se to třepe. Mám 184.000km a cca 20tis.km jezdím s "nedostatečnou funkcí katalyzátoru". Tak zkus nebo zkuste napsat. Díky
-
1.2 12V 47 kW jaký olej?
Dávám furt 10w40 Magnatec a OK, 166.000km, čus
-
Nízký účinek katalyzátoru
čau, chci se zeptat, jestli ti to vyhořelo, kontrolka pak svítila permanentně? - mám problém, mě to občas svítí, občas ne. - ve škoda servise mi řekli, že Kat je na výměnu (min. 14.tis. Kč) :-( - jak to tady ale čtu, tak příčin, proč se občas objeví kontrolka a pak zase zmizne, může být víc.
-
Zimmermann vs ATE
Ahoj, no je to tak. Dělal jsem větší údržbu na autě: oba válečky vyměněny (za orig), zadní desky v bubnu měněny (za orig), brzdova kapalina měněna po necelých 2 letech provozu, takové věšáky na plasty tlumičů vzadu měněny (za orig) a pak ty kotouče a přední desky. Takže jsem musel udělat redukci někde, ať mi zbyde na pivo tento měsíc Zatím brzdí a když nebude, tak ty kotouče i desky někomu věnuju a koupím nějaké lepší.
-
vyměna autoradia
Zdenku, jak si dopadl? Taky mam na kazety a chci na CD nebo CD/MP3.
-
Zimmermann vs ATE
Kibi: musím tě zklamat, ale nekoupil jsem Bremba Max ani Textary, protože jsem nenašel tady v okolí kamenný obchod a do internetu se mi nechtělo... Ale hlavně: Dodatečně jsem zjistil, že mi teče vzadu brzdový váleček, takže nečekaná investice, tudíž jsem šel cestou rozumu cena/kvalita. Takže: kotouče FERODO, destičky ICER, po cca 30-40km si jakžtakž sedly desky a OK. Dneska jsem dohromady nalítal 100km, uvidíme po dalších kilometrech. Mimochodem, můj origo kotouč byl už 18,5mm.
-
Zimmermann vs ATE
Za kolik si sehnal 1ks Maxe a sadu destiček Tex?
-
Zimmermann vs ATE
no právě mi psali z internet obchodu, že ty Textary jsou tvrdší a že se k těm Brembům Max hodí nejvíc. ještě jsem se doptal, co říká na Ferodo DS s těma Brembama Max. tak prej ty keramické DS můžou více opotřebovávat kotouč a že maj odzkoušené ty Textary na Maxech a je to ideální kombinace.
-
Zimmermann vs ATE
Nevím ale jaké destičky na to, našel jsem jen Brembo Sport za víc jak 4 litry a do toho se mi fakt nechce Četl jsem tady na fóru o Ferodo DS, že by snad byly na ten kotouč OK, neporadí někdo? Je to normální, že mě origo kotouč vydržel 146 tis. km? To musí být už těsně před smrtí, ne? Asi málo brzdím
-
Zimmermann vs ATE
Já mám 256. _ps_111030170PROC-Brembo-MAX.pdf