
Jirka4x4
Uživatel-
Počet příspěvků
41 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Jirka4x4
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Ta stropnice vypada luxusne, tys tam daval sedanovou stropnici z dvojkovy?Nevis nahodou jak jsou na tom rozmerove kombikovy? (dvojkova stropnice kombi do O1 kombi)
-
Pepo007,zatim diky,musim nejdriv pohledat na netu nejaky autozamecnictvi v jiznich Cechach (Vimperk).Dam pak vedet co a jak.
-
Tak jsi mel Pepo 007 pravdu,vymena orisku nepomohla,pritelkyne dneska vytahla klicek zase bez cvaknuti,kdyz jsem ho tam dal,tak po zahejbani vse ok (cvaklo a central jde).Muzes mi prosim te napsat co presne jsi jim vez do toho zamecnictvi a na kolik to prislo?Dik
-
Kdyz motorek odpojim od konektoru,tak do prava zamknuti,je slyset tahnuti soupatka motorku a zamkne a do leva,tak klade motorek odpor,ale neodemkne.Tak nejspis motorek v haji?A kdyz motorek odpojim od zamku tim raminkem,tak vlozka zamku je bez oporu a opet do prava v pohode zamkne a do leva jen na prazdno otoci.Omlouvam se za pitomy popsani,ale tezko se to popisuje:-)
-
Ale kdyz koukam zblizka na ty mikrospinace i je merim,tak se na nich napeti meni a prepina a i cepicky se jim hezky spinaji a cvakaji,proto me prave udivuje,ze zamknout jde krasne lehkym otocenim doprava a hned je zamknuto a doleva na odemykani jako by v ty fabce neco tahalo,respektive taham ja to tahlo biliho motorku s odporem.Ale prave proc zamknout jde paradne???
-
Zatim teda vsechno ok,ale dik za radu do pripadnyho opetovnyho problemu.Trapi me ale jeste jedna vec,Vsechny zamky mam zaslepeny a jedina vlozka je kufru a prave kufrem jde central jen zamknout (otoceni doprava),to cvakne central hned,ale praveze do leva na odemknuti je to takovy mdly a vubec neodemkne.Kdyz jsem meril ty mikrospinace do kterych vede cerny konektor,kteryma otaci vlozka po toceni klickem,tak myslim,ze to je ok,protoze v jednom pohybu je +12V, v druhym zase minus a meni se to.Proto nechapu,ze zaknnout jde dobre,ale uz neodemkneJestli je teda blba jen vlozka zamku nebo celej zamek v kufru.Dik za blizsi info
-
Tak jsem ten orisek koupil,dal ho tam a zda se,ze zavada je odstranena.I ten zvuk cvaknuti po vyndani klicku je takovej silnejsi a "zdravejsi".Snad to bude chodit ale jinak diky moc za pomoc.
-
Ahoj vsem,vyskytnul se mi problem.Po vypnuti motoru a vysunuti klicku,tak kdyz slysytelne "cvakne",tak central i signalizace rozsviceni svetel houka a vse ok,ale prave dneska pri vyndani klicku nic slyset nebylo a cenral nefunguje ani signalizace rozsviceni svetel.Staci ale klickem pri vyndavani trosku zahejbat a uz to zas cvakne a vse ok.Je to zkratka jednou tak a podruhy na pochvu :-(. Pokud to necvakne,tak si auto nejspis mysli,ze je klicek porad v zapalovani a vyradi zamykani.Mate nekdo zkusenost co presne mohlo odejit,jestli tam je nejakej jazycek,co spina relatko pri vyndani klicku apod?Diky za radu. Jeste doplnim O1 combi 1.9TDi 4x4 66kw r.v.99
-
Mel by nekdo zkusenosti s tim kam je presne napajet?
-
Pri koupi O1 1.9tdi 66kw AGR 4x4 r.v.99 jsem mel v knizce k obsluze v pytlicku tyhle dva integrace.je mozny,ze je tam nekdo mel kvuli zvyseni vykonu a pak je vyndal?diky moc za radu a pripadny dalsi jejich pouziti.
-
osvedcilo se mi diky pokusem POKUS/OMYL nejdriv ty molitanovy tapecy natrit chemoprenem a nechat zaschnout.Mnohem lip na nich pak drzi chemopren co uze to lepi k sobe.bez zakapani bobku po tavnym lepidle vterinakem se tavny lepidlo odlepy.tak bacha na to.Za chvili dam fotky. EDIT: Ta tady jsou fotky a ne,ze mi napisete,ze je to vosklivy
-
Ja koupil tmave oranzovou kozenku a puvodni tapecy po sundani prelepil chemoprenem.taky to drzi snad na vecny casy. Tapec zpatky nalepenej chemoprenem a jeste jistenej nabodovanim tavnou pistoli a jednotlivy hrudky zakapnuty vterinakem.po namontovani na auto to drzi jeste primackly rukojet. Interier auta to pozvedne nekam jinam. (spolu s modrym podsvicenim interieru,nastupniho prostoru nohou a bodovyho osvetleni pod vsema pasazerama
-
Na ty prvni fotce neni moc poznat jestli jsi to spajel dohromady cinem.Jestli jo,tak vse v naprostym poradku a jestlis to jen motal,tak ti to zacne delat otresama v aute bordel.
-
Ja to vyresil tak,ze jsem dal do serie ctverici vysocesvitivich bilych diod,tim padem 4 x 3,3V a je to tech 13,2 co jsou v aute po nastartovani,tak se nepotrebuje odpor a kazdou tu diodu mam-jednu v noznim prostoru ridice,druhou u spolujezdce,treti po ridicovo sedackoku,tak to osvetluje prostor u zadniho mista a vedle tu ctvrtou.To mam zapojeno na staly podsvit za jizdy na stredovy tlacitka,takze to sviti slabe decentne za jizdy-nutno sbrousit pilnikem diodu at ma rozptyleny svetlo a ne kuzel.A pak jsem dal na kazdy dverni svetylko dvojici vysocesvitivych diod do noznich prostoru vedle ty prvni, ktery se rozsviti jen pri otevreni danych dveri.Za jizdy sviti prvni okruh hezky slabe a elegantne a ten druhy okruh sviti mnohem vic pri otevreni dveri-to same i vzadu.Podle me je lepsi to mit na kazdy dvere zvlast a ne obe strany stropni lampickou najednou.Je to pouze muj nazor,tak me nekamenujte