-
folie na skla
-
problem motor
Čau já mám sice 1.6 74kW ale dělalo mi to něco podobnýho a pak sem zjistil že mi odešel Hallův snímač a snímač otáček,dohromady stály asi 2000kč i s výměnou a od té doby mám klid
-
Leva strana(u ridice) nejde
... tak už normálně zamykám byl špatnej mikrák v zámku co ovládá stropní světlo při otevřených dveřích,nejdřív sem ho chtěl vyměnit ale snazší bylo přerušit kontakt a huš to zase fakčí až bude tepleji tak to zas rozdělám a možná to dám do kupy jinak ty mikročipy to je fakt konec,jeden se zblázní a pak habruje komplet,to sou mechanizmy na
-
Pořád svítí zadní světlo
Čau a není to tím když dáš páčku od blinku dolu nebo nahoru jak pak svítí půlka auta jako kvůli parkování na do silnice ? Jestli to tam není třeba seknutý,taková malá rada,snad pomůže
-
Leva strana(u ridice) nejde
Čau mám podobný problém,nezamknu(ani dálkou ani klíčem) a pořád mi svítí stropní světlo,mám dva kamrády co sice zamknou ale otevřou jen přední dveře takže dost častý problém),na VAG sem ještě nebyl tak pořád hledám kdo mi s čím poradí jak bych to co nejdřív a nejjednodušeji vyřešil,už mi z toho
-
Octavia RS I - nepravidelný chod motoru,kolísání otáček
Čau mám sice 1.6 ale dělalo mi něco podobnýho a měnil sem podtlakovou hadičku(prasklá) co vede od brz.válce ke vzduchu na motor a tu širokou hadici od vzduch.filtru na škrtící klapku,taky mi to nechtělo nějak extra startovat,pak může být i špatně nasazený sání nebo i trochu prasklý a pak to nasává falešnej vzduch a dělá to rotiku s celým autem.Celkově s tím vzduchem okolo motoru je občas problém .Tak snad ti to aspoň trochu pomůže v hledání problému,jinak pochvala za RS1
-
Nejde zamknout :(
takže myslíš že to bude tím ? už mě to leze na mozek asi to zůstává zaseknutý na odemykacím vstupu
-
Nejde zamknout :(
Takže rozebráno a jakmile se odpojí ridičův zámek tak vše funguje,takže teď babo raď ? připojením jiného zámku to opět habruje kabely se kompletně propípaly a nikde není vidět známka poškození,jinak celej zámek na klíč se jen otáčí a není ani slyšet jak cvakají ty mikrospínače takže mi nezbyde asi sehnat nový zámek s klíčem plus mechanizmus to by se z toho jeden
-
Nejde zamknout :(
Čau všichni,právě se mi stalo že jsem si odemknul auto (Octa r.v.98 1.6 SR) dálkou a zůstalo mi svítit stropní světlo a zaboha nezhasne a nejde mi zamknou ani dálkou ani klíčkem (řidič.spolujezdec ani kufr) ,četl jsem ty různá téma a sem z toho akorát jelen Nemá někdo nějakou radu ?????
-
Zhasínání motoru za jízdy 1.8T 20V
Jestli si dobře pamatuju tak ten magnetický ventil mi v diagnostice vyjel taky + tlak v sacím potrubí ,to bude ono to ostatní už je jen vlivem těch prvních chyb ... vyměnit tu podtlakovku,při nejhorším může být někde lupnutý to plastový sání na motoru nebo netěsnost
-
Vysoký volnoběh
Já to měl taky,někde si přisává falešný vzduch,asi kolem toho plastovýho sání vzduchu na motor a měří váha blbě zkontroluj si to,já měl blbě nasazení prstový svody sání a při studeným motoru to lítalo kolem 1250 - 1500 ot./min , ohřátý tak 1000 - 1100 což je hrozný, nebo ještě čidlo teploty vody,podle toho se pak reguluje klapka,takovejch kravin , já to měl rozdělaný všechno a málem sem u toho vykvetl
-
Nestartuje jen cvakne nebo točí naprázdno
Pravda,pravda,mě zase zůstaval pastorek zaseklý tak 2-3 sec když sem nastartoval,to byl zvuk rozebral sem ho,vyčistil od veškerýho humusu a funguje vesele dál , to chcípání bude dělat asi podtlak v hadičkách,může být někde prsklá,stačí nepatrně a už to dělá kraviny , no ať se vede to vyřešit
-
Zarovky H4
Philipsy sem měl na autě asi necelý rok (asi 10tis.km),pak během měsíce odešly obě tak sem na ně zanevřel a koupil jsem si tyto - http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&back=view&zboid=1427 , mám je tam už dva roky a obě v pořádku takže budu doufat že vydrží i nadále,zatim mi nikdo nic neříkal,technická + policajti v pohodě
-
Zhasínání motoru za jízdy 1.8T 20V
to bude určitě ono ,taky sem nechápal jak to tam je vyřešený ale koupil sem tu podtlakovku,sám se ji vyměnil a bylo po chcípání a zatim je to v pohodě - už 2roky
-
Zhasínání motoru za jízdy 1.8T 20V
...koukni se na podtlakovou trubičku co vede od motoru k brdovýmu válci,ta většinou bývá prasklá - stála mě 715kč (ale vidět to moc není) a pak to chcípe,teda u mě to dělalo,nebo to může být i Hallův snímač otáček(asi 1500kč),ten sem měnil taky ale mám motor 1.6 SR,snad ti moje rady k něčemu budou