Přejít na obsah

rossler

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení rossler

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. klima dobrá,.. reakce že to je jen na měsíc v roce je blbost, podle mého je použitelná víc jak 1/4 roku. Navíc kdyby do Faabek byla i plně automatická (teď už asi i je), tak s pořádným motorem a lhostejností k větší spotřeba, pak jsem zastáncem celoročního provozu, je to paráda.. mít v autě pořád vyzkoušenou teplůtku.. Já mám klimu v 1.4 a jsem šťastnej, auto bez klimy bych už nikdy nechtěl. Pravda, pro tohle auto se hodí tak na temperování na parkovišti,hi---
  2. juuaa, teda za 160 bych jí asi sebral klíčky.. né že bych byl sám připosránek, tu mojí zatím spíš do rychlosti nutím, ale jednou jí v té zatáčce napadne přečísnout si účes a audinka bude kaput
  3. rossler

    benzín

    já vím, řešilo, ale co jsem našel, řešila se témata jestli ublíží tolik nebo tilik oktanů, ale mě zajímaly názory a reálné zkušenosti, a také jaké pumpy maj lidi rádi.. njo.. snad občas neuškodí rekapitulovat podobné diskuze,ne?
  4. rossler

    benzín

    Mám takovou přiblblou otázku. Mám 1.4 MPI a docela by mě zajímaly postřehy, jestli se odráží druh benzínu na chování motoru. Nejde ani tak o výkon, jako třeba o ty cukance, co tyhle MPIčka předváděj a tak.. Co tankujete? Já samo. teď natural 95, ale nezlepšil by se chod motoru třeba kvalitní VP 95, nebo 98.. a neublíží ty vyskokooktanové MPIčku (asi ne,hi,co?) A také jaké máte zkušenosti v kvalitně benzínu obecně podle firem (shell,omw,..). Já mám třeba teď pocit, že třeba naše Shellka má hroznej benzín...
  5. njo, na Ruzyni nic takového není, snad ty okrsky kolem jsou docela dobré na začátky, to mám vyzkoušený,hi. Jinak dobré je parkoviště u Metropole-obchoďáku na Zličíně - to je kousek, je tam horní parkovací plocha, kde skoro nikdy nikdo nestojí. Je nějakej kopeček na rozjíždění do kopce stále hledám, hi..
  6. Tak, doufám že se sem hodí i toto téma, myslím že to stojí za "rozbor". Rozhodl jsem se donutit a naučit svou přítelkyni řídit. Vycházel jsem z faktu (sobeckého), že když bude soběstačná s autem, nebudu mít tolik zařizování, nakupování a objíždění co doposud. Bohužel řidičák si udělala již před pěti lety, tehdy velice úspěšně, buhužel vše zapoměla, tudíš jdeme znovu od začátku. Jen jsem si myslel, že to budu lépe duševně zvládat. To občasné řazení přes zuby, vytáčení plynu do stropních hodnot, či občasné chcípnutí motoru mě prostě vykolejuje.. Máte někdo podobné zkušenosti, snad v tom nejsem sám, nebo auto přítelkyním nepučujete (jsem snad sebevrah)?.. Nechci tímto vůbec snižovat jezdecké umění žen, tenhle komentář je pouze o rodinné autoškole, nechápejte to drahé ženy jako nějakou narážku na vás. Teor. by to mohlo být i opačně, ale poenta zůstává stejná... díky..
  7. to se vím, každou zkušenost zde zaznamenám, abych byl taky trochu užitečnej. Jen je to fakt pech, kolega z práce má stejné auto 1.4 MPI 50kw, někdy mě sveze domu, a to je fakt "voňavka".. žádné poškubávání, snad jen při studeném motoru, starty léto/zima napoprvé, lehoučké a přesné řazení..jj..tak by to mělo být, ale zřejmě je to kus od kusu nebe a dudy...
  8. pro Ceannu: Známá měla Fabku, a pořád řešila klepání volantu. Jako první se kontrolovaly gumy, prý vše OK, pak ve značkovém servisu několik dní "promýšleli" čím to asi bude, na nic se nepřišlo. Po půl roce koupila nové gumy a co?.. žádný třesot.. njo..
  9. nene, repráky to nejsou, pravda kouknu na ten řemen, to by mohlo být. Jinak protože jsem lajk, nebohlo by to dělat něco jako "sání", prostě třeba nějaké nětěsné hadice? co ufukujou.. Ale když to poslouchám zvenčí, tak to neslyším, ha, jen v interieru.. to ale může být otevřenou kapotou, že to nemá takovou "ozvučnici"..
  10. ha, no to je jak já.. dva dny jsem se radoval, dokonce jsem byl v "šoku", jaká ja Fabia docela dobrý auto, nikde nic nevrzalo, motor šlapal jak hodinky, jediné destičky jsem hnedle měnil, protože byly již totálně rozsypané. Pár dní uběhlo, rozvrzala se totálně palubka atd., motor se zbláznil.. (viz. výše).. a navíc teď začíná tuhnout řazení, třeba jeničku tam občas vůbec nenarvu (ostatní rychlosti dobrý)... A to neřeším to, že 14 dní auto stojí na sídlišti, a za tu dobu dva nové "šrámy" + pokus o vloupačku, poškozenej zámek dveří + poškozenej zámek kufru (teda né zámek ale otvírání).. hezký ne?...
  11. no bezva, to nemám radost. Nejhorší je, žo to začlo cca dva dny po nákupu auta...
  12. díky, jen k těm budíkům. Možná jsem se blbě vyjádřil nebo to obecně blbě pochopil. Prostě mi to tam vrže a někde jsem tu četl, že někdy pomůže dotažení toho plexi..
  13. Tak dotřetice příspěvků, jsem tu novej, stejně jako má nová ojetá fábka 1.4 MPI 50 KW. Ten motor, to je fakt děs, nebo snad jsem koupil takevou "past"?.. Startování: studenej motor - buďto hned chcípne, nebo naskočí, ale má pár vteřin naprosto divnej chod, řekl bych tak třetinu výkonu.. Když se rozjedu (vše už vypadá ok), při větším točení otáček jsou "propady" výkonu, na pikovteřinu přestane motor táhnout, pak dobrý, pak zas, až po nějaké době vše ok. zahřátej motor: jízda ok, ale starty pořád nic moc. Občas chcípne, jindy zase podobné propady výkonu jak za studena. Chjo, já vím, někde se to tu řešilo, ale vždycky pár slov kolem a kolem. Je tohle teda standard, nebo může být někde problém. A závěrem, to poškubávání na volnoběh, to už mě nebere, když pustím klimu, otáčky se zvednou na 1000 a je to lepší,hi, takovej trik..
  14. Začala mi šíleně vrzat palubka, jako asi každému u středového panelu a budíky. Rád bych to vypodložil nějakým "filcem", ale bojím se vymontovat ty středové větráky. Je tam nějakej fígl, nemůžu něco urvat, nebo prostě jen "vypáčit" ?? Když už to píšu, podobný problém z budíky. Jde ta guma pod budíkama taky jen "vypáčit", nebo je tam podobně nějaká zrada. Chtěl bych přitáhnout ty šrouby přistrojovky.
  15. omlovám se, to jsem zapoměl, Fabia 1.4 MPI 50KW, kdyby to bylo TDi, nedivil bych se. To mám služební a dalo by se říct, že to zní stejně, snad jen hlasitěji (trochu)...
×
×
  • Vytvořit nový...