-
budiky plazma
Je to tu prešpikované tlačítkami na odpoveď a keď náhodou netrafíš to správne, tak hneď niekomu zvýšiš odrenalín
-
1.3 MPI čidlo klepání - závada se opakuje
Sorry, ja mam 1.6.
-
1.3 MPI čidlo klepání - závada se opakuje
No ja som mal jedno čidlo, ktorému som neveril, aj keď nepísalo chyby, ale odpor medzi kontaktmi som nameral 8kohm, radšej som kúpil nové a dotiahol ho na 20 Nm a po čase sa mi to čidlo začalo písať do závad. V podstate som neurobil nič, len som ho povolil a opäť utiahol, ale už len obyčajným kľúčom - nehovorím, že je to správne, ale chyby mi už nepíše. Keď sa trocha oteplí zoženiem druhý kľúč a dotiahnem ho na 20 Nm - uvidíme, čo to spraví ! Skontroluj si napnutie rozvodového remeňa - niekde som čítal, že snímač reagoval na vyťahaný remeň !
-
Felicia 1.6 - chod motoru
Správne uzatváranie termostatu zistíš, keď vymontuješ výčko a doň zatlačíš termostat do pracovnej pozície ( prstami tak, že cítiš, že si pretlačil pružinu v termostate ) a potom fúkneš do rúrky výčka ( tam kde je namontovaná hadica k chladiču) - keď to prefúkneš je KO. ( hrubá alebo zaseknutá oska termostatu ). Kľudne kúp poľský - počul som z viacerých strán, že je OK - dokonca aj predvač mi hovoril, že má naň najmenej reklamácií. Potrebuješ vyčistiť klapku, potenciometer namazať Diavou a voľnobežný kontakt Kontoxom. Potom vymazať chyby, urobiť základné nastavenie klapky a vymazať adaptačné hodnoty. Bolo by dobre pozrieť, či teplota na budíku sedí s teplotou v RJ.
-
Porucha vstrekovača č 1 ?
Takže klapka,
-
Vysoké otáčky felda 1.6
Piškot má pravdu - spínač voľnobehu sa má správať inak ! Takže ešte raz skontroluj nastavenie akcelerácie, alebo odopni plynové lanko a takto skús urobiť základné nastavenie ( lanko môže byť trochu voľné a nesmie sa zasekávať, pretože pridvihuje klapku a tá sa nevie dostať do základnej polohy a zopnúť voľnobežný spínač ). Mám rovnaký VAG a tiež mi tú teplotu a napätie tak ukazuje.
-
Vysoké otáčky felda 1.6
Tá skupina 002 je ok. Trocha ma metie tá teplota nasávaného vzduchu ( 17, 25, 31 °C), ale to by TI nepísalo chybu klapky. Fakt to vyzerá na studený spoj v klapke, konektore, alebo seknutý drôt - skontroluj klapku podľa DP (kapitola 24-23 až 24-30), inak sa nepohneš ! Pred štartom by mala mať 2,5-6,5° Ty máš 22,2°. Nechaj zapnutý kľúč pred štartom a skupinu 003, pomaly rukou otvor klapku --- mení sa Ti uhol klapky rovnomerne ?
-
Řídící jednotka pro 1.6ku
Podľa roku výroby auta sú parametre v RJ rôzne, hlavne na voľnobehu napr. "M" má 662 otáčok a "AG" má 768 otáčok. Dajú sa použiť asi všetky, ale hodnoty voľnobehu a kompatibilitu nájdeš v Dielenskej príručke.
-
Vysoké otáčky felda 1.6
Ukostrenie klapky cez ten čierny drôt s očkom je ok ? Skús premerať, či je kostra na telese klapky, pozrieť a premerať kontakty medzi RJ a klapkou . Skúšal si urobiť nastavenie akcelerácie (lanka) - hodnota pri plnom plyne by mala byť 210-217 (nie som istý).
-
Porucha vstrekovača č 1 ?
Zdravím všetkých, som tu prvý krát, tak Vám rovno položím otázku: Mám 1.6 mpi a vypisuje mi sporadickú závadu na vstrekovači č.1 (prerušený kontakt/skrat na kostru) - čím to je ? Už som menil vstrekovače medzi sebou, meral som prechodové odpory drôtov,skúšal som iné čerpadlo aj lambdu ( podľa EK je OK, aj keď skáče len do 0,78 ), tlak paliva 2,5-3 atm. Ešte jedna vec na VAG mám v bloku nameraných hodnôt sk. 005 počet zopnutí ventilu nádobky s akt. uhlím hodnotu 19,9% pri voľnobehu. Malo by tam byť 6-19%
Peter 33
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva