Přejít na obsah

Red Dwarf

Uživatel
  • Počet příspěvků

    71
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Red Dwarf

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. No a tímhle příspěvkem bych to definitivně uzavřel, tohle fórum mi nepomohlo ani trochu, ale pokud to tu někdo čte, tak problém byl nejspíš v kombinaci EGR + vstřiky. Obojí vyměněno a auto jezdí.
  2. Nevím,jestli jsem to neměl dát spíš do elektriky,nicméně se to týká EGR ventilu,tak dávám do motoru. Řešil někdo výměnu kabelu k EGR ventilu? Je novej,ale diagnostika hlásí pořád chybu. Ideálně konkrétní tip na díl,děkuju!
  3. Takže vyměněny všechny vstřiky,70 tyček v pr**li. Po 20 km od servisu motor do nouzáku,svítí žhavení. Zpět do servisu,diagnostika hlásí EGR. Dalších 15 litrů na účet servisu a dneska,po najetí 2000 km opět svítí žhavení a motor do nouzáku. Mám podezření na spínač brzd,protože mi při vypnutém zapalování nesvítí žádné brzdové světlo (při běžícím motoru vše ok). Ale projevoval by se spínač na tahu motoru?
  4. Já si tu tak budu psát sám ;o) Dneska jsem zjistil, že mi ubývá chladící kapalina. Napadlo mě prasklé těsnění na hlavě, kdy chladící kapalina proniká až do válců (ku*va!) a proto to škube. Vysvětlovalo by to i to, že při zahřátém motoru je to citelně lepší (chladící kapalina se stihne při těch cca 90°C odpařit). Je to blbost?
  5. Kontrolou samozřejmě žádná nesvítí a VAG nic nehlásí
  6. Zdar,jsem už docela zoufalej. Letos v zimě mi začal škubat studený motor. Dusí se,nechce se mu do otáček,cvakají ventily. Auto bylo v servisu,vyměnili naftový filtr,předtím proběhla kontrola egr,škrtící klapky a vstřiků, všechno údajně v pohodě. Škubání přestalo,ale po ujetí cca 2500 km je to z ničeho nic zpět,ještě horší a pozoruju to i za tepla. Jezdím hlavně dálky,dálnice,nešetřím na naftě a občas dám i VIF. Neměl někdo podobný problém? Spojka měněna před 30.000
  7. Edit: nouzák se od posledně neobjevil, už přes 2000 km klid, ať to vydrží!
  8. Tak mám díky jednomu šikulovi z ulice Ke kostelu zpátky starý soft. Aktuálně najeto cca 1800 km a spokojenost maximální, škubání prakticky úplně zmizelo.
  9. Jediná věc co řeším je, co když se to stane při předjíždění
  10. Bosch service Brodce, nějakej pan Hačecký. Zatím to spadlo jen jednou za asi 2000 km.
  11. Vzali ultrazvukem údajně všechno, i lištu rozebrali... No, uvidíme, každopádně ještě jednou díky za pomoc.
  12. Díky :-D Já bych je měl radši blbě, ale aby to jezdilo :-D
  13. Co znamená vyjezdit olejovou náplň? Ultrazvukem čistili špičku toho nového vstřiku, co měl najeto asi 4500 km, další tři byly fungl nové. Jinak z wagu to vypsalo 2 chyby - rozvod tlaku paliva, tlak moc nízký a dávkovací ventil paliva, regulační odchylka, tlak moc nízký. Na fotce odchylky vstřiků. Díky předem za jakoukoliv radu, dávat to za 130 na díly se mi po investici 80 do oprav nechce a jak jsem už psal, prodávat to jakože je to ok nehodlám, na to jsem moc malá k*rva :-)
  14. Tak dneska, po ujetí asi 2000 km, se zas rozsvítilo žhavení, auto přestalo táhnout, žhavení blikalo... Pomohlo to chcipnout a zas nastartovat. V servisu, kde to bylo na opravě, tvrdí , že to byla zapomenutá pilina. Asi to auto prodám na náhradní díly. Žaludek na to prodat to jako pojízdné a tvářit se, že je vše ok, nemám. A jezdit s tím takhle dál nechci, co když se to příště stane při předjíždění?
  15. A co bych měl dělat aby to zas dobře jelo? Ano, našli tam piliny. Repas stál 10. Pomohla by výměna za nové? Jinak krom toho cukání to auto jezdí super, v Německu se i svezu 170, přidává to do kopce na pětku... Ale to cukání mě neskutečně sere!
×
×
  • Vytvořit nový...