Přejít na obsah

zdenek1234

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení zdenek1234

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Kamera Viofo A129, Namontováno natrvalo. Nechtěl jsem, aby kamera nerušila moc zevnitř a nebyla vidět moc zvenku. Zadek ještě budu předělávat. Černá samonalepovací 3M folie z Hornbachu. Přes zrcátko na ni moc nevidím, ale to ani nepotřebuji. Kamera se vypne a zapne sama.
  2. Ferdo? Zruší se nahráním nového softwaru nastavení od tebe, nebo to tak zůstane.
  3. pěkná spotřeba Jarec27, kolik máš průměr za těch 7600 km?
  4. Děkuji za odpověď, ale kdyby sis přečetl následující příspěvky, tak bys viděl, že se to již rozlousklo. DQ381 tam je dříve než s příchodem mr2020. Ale s příchodem 140kw verze.
  5. aktuálně po naběhání 5500km u 2.0Tsi 140kw je spotřeba v kombinaci (je fakt, že se vyhýbám se centru a ranním špičkám) je spotřeba dle PP 8,4L/100km a dle tankování 8,71L/100km
  6. Tak nakonec jsem koupil nové origo 17´ + zimní Nokian, koukal jsem i na bazoš, na disky z "druhé ruky" z. Ale to se mi moc podporovat nechce. A vyšly podobně jako 18 na bazoši.
  7. Zatím najeto cca 1000km s 2,0 tsi 140kW a dlouhodobá spotřeba je 8,7l s podílem cest město/mimo město cca 50/50. Jinak ve městě se to pohybuje od 8-10L dle provozu. Cesta z Prahy do Tábora v pátečním provozu byla za 8,0 a cesta zpět (spíš z kopce) byla za 7,3L. To město dlouhodobý průměr celkem kazí :-)
  8. Zdravím, už teď přemýšlím nad zimními disky. Nyní jsou na autě 18tky Elbrus. Zimní bych chtěl 17tky. Za origo Alu sadu se mi dávat ty peníze nechce. Neorigo se mi moc nelíbí, to dám raději plecháče s origo poklicema. Kolikrát to vypadá lépe, než nějaké kolotočářské neorigo Alu disky. Narazil jsem na hybridní disky Alcar v rozměru 6,5J-17. Docela se mi líbí. Akorát jsem nikde nenašel na fotku, kde by byl obutý Kodiaq. Na T-Rocu vypadají dobře. Neuvažoval jste někdo o nich, jak se Vám líbí tato kombinace.
  9. DQ500 byl u 132kW verze.
  10. Ta tabulka je opravdu nějaká divná. Tak jsem převzal auto 2.0tsi 140kW, kód motoru DKZA. Tady v tabulce uvedeno 132kW??? Po kontrole dle Etky je DKZA 140kw, spojený s převodovkou DQ381. DKZA i CZPB, oba jsou 140kW, mají přímý i nepřímý vstřik (FSI a MPI), rozdíl v těchto motorech je, že DKZA má filtr pevných částic. Kdyby to někoho zajímalo :-)
  11. Mě to chytá korozi tady, uvidíme co na to škodovka. Problém je v zoxidovaném lemu těsnění. Těsnění má v sobě hliníkovou výztuhu, která zoxidoval, nabobtnala.
  12. 2.0tsi 4x4 Style bez prkotin. Objednáno s dodací lhůtou cca 2 měsíce. Objednáno v 18. KT 30.4.19 U prodejce v 23. KT Snad stihneme ve 24. KT převzít
  13. Ahoj, vracím se k odpovědi Jara na mojí otázku přímý/nepřímý vstřik u verze 2.0 Tsi 140kw. Tak podle této tabulky z odkazu ve vlákně o dílenských příručkách, by měl mít motor ve verzi 140kW kod CZPB přímý i nepřímý vstřik. Verze 200kW má pouze přímý. O kombinaci s jakou převodovkou je spjatý, se mi nepodařilo najít.
×
×
  • Vytvořit nový...