Přejít na obsah

budlik512

Uživatel
  • Počet příspěvků

    39
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli budlik512

  • Narozeniny 02/04/1979

Návštěvy profilu

1650 zobrazení profilu

Oznámení budlik512

  1. Ahoj, dnes jsem do své Octavky 2020 2.0TDI 110kw s DSG namontoval toto Aliexpress - kabel deaktivace Start/Stop Montáž zabrala asi 4 minuty a pomohlo mi toto video (od 30 vteřiny) ... upozorňuji, že mám 130 kg, takže vejít se pod volant byla pro mě fyzicky docela fuška 😄 Youtube-video A světe div se, ono to funguje. Při prvním startu vypnete start/stop. Po opětovném nastartování je start/stop pořád deaktivovaný
  2. budlik512

    BMS uprava

    To vypínaní asistentů u poklesu napětí na baterii se děje i na mé Octavce (2.0 TDI 2020). Stačí dobít a hlášky jsou pryč.
  3. Ahoj. Bohužel se mi podařilo ulomit držák parkovacího lístku na mém stroji. Jelikož je to užitečná věc, tak jsem se objednal nový (číslo 654 867 333) a pustil se do výměny. No není to tak jednoduché, jak to bylo třeba na mé minulé na Fabii III, tak vám tu dám pár poznatků a fotek, jak to vypadá. Nejprve je potřeba odjistit tři spony. Je dobré na to mít nějaké pevné udělátko, protože plastové nářadí se ohybá. Já použil plochý šroubovák. ale opatrně, ať si nepoškodíte pohledové částí krytu sloupku. Každý držák jsem šroubovákem podebral a odjistil. Je potřeba nějaké přenosné světlo, protože je tam blbě vidět a vy nechcete, aby jste si to poničili. POZOR. Ty dvě horní spony mají dvojí aretaci. Takže se to nesnažte hned odtrhnout od sloupku. Neprve tedy uvolnit ty tři sponky a následně musíte kryt vysunout směrem nahoru, tak aby se horní dvě spony dostaly do rozšířeni v prolisu ve sloupky a následně vytáhnout směrem doprava. Až ucítite, že se kryt uvolnil, tak už stačí jen vytáhnout směrem nahoru, aby se spodní část krytu uvolnila z usazení v přístrojové desce. Samotný držák parkovacího lístku je už jednoduché. Vysuňte čep, vyjměte držák. Montáž krytu probíhá opačný způsobem. Nejprve nasuneme spodní část krytu do přístrojové desky a pak zacvakněte spony. Já je nejprve zacvaknul do toho většího otvoru v prolisu sloupku a následně zasunul směrem dolů. Pozor však a spodní sponu. Ta je obyčejná, takže tak bude problém najít díru. Ale jde to 🙂 Upozorňuji, že celou dobu hrozí, že si něco poškodíte, nebo ulomíte, tak pokud nejste aspoň trošku zruční, přenechte to odborníkům 🙂 Také by jste si před touto operací měli odpojit baterii, kvůli airbagu, avšak já to risknul bez odpojení a nic nebouchlo ...... naštěstí 🙂
  4. Tady je video. Sice je to SuperB, ale Octavka to má stejně. youtube video Ještě doplním, že je fajn mít aspoň čistič brzd, protože ačkoliv se budeš hodně snažit, vždy to okolí filtru nejak znečistíš. Přesně jak je vidět na videu.
  5. Ahoj, z toho čerpadla není ani potřeba konektor odpojovat. Stačí odšroubovat jeden šroubek (malý toxr) z držáku čerpadla, odháknout ho a zavěsit bokem. Dá se zaklínit o jinou hadici (směrem k řidiči), co tam vede. Pak už je k filtru pěkný přístup. Dle dílenské příručky to vypadá složitě, ale nic to není. Nemusíš se bát. Poté velký imbus na povolení zátky krytu olejového filtru, aby vytekl přebytečný olej a následně už zbývá povolit a demontovat samotný kryt filtru. Nezapomenout vyměnit těsnění jak na zátce, tak na krytu filtru. Těsnění samozřejmě před dotažením namazat novým olejem pomocí prstu. A je to 😉
  6. Tak za výměnu kamery si autorizák řekl 15500 Kč. Z toho za výměnu a kalibraci chtěji 3000. Na netu je nová OEM kamera za 3500, tak jsem se s nimi domluvil, že si novou kameru koupím a namontuju sám a poté k nim zajedu na kalibraci. Jen bych se rád zeptal. Kamera, co mám v autě má kod 5WA980556A. Petka ukazuje nejnovější je 5WA980556D. Jsem schopný sehnat obě. Platí opravdu pravidlo, že to koncové písmeno je jen znak aktualizace ("vylepšení"), a jinak jsou naprosto kompatibilní a ta s příznakem "D" bude fungovat stejně, ne-li lépe? Díky
  7. Dnes jsem se dostal k tomu, abych se mrknul na kameru. Rozebral jsem tlumení pátych dvěří a vytáhl kameru. Bylo hned jasné co se stalo. Čočka se odlepila od těla kamery. Takže už je jasné proč mám rozostřeny obraz. Jdu se tedy objednat do servisu na výměnu a kalibraci. P.S. a ne, nezpůsobil jsem si to sám. Kamera šla z madla vyjmout úplně volně 🙂
  8. safra 🙂 . ono vyměnit ji nebude problém. Problém bude její následná kalibrace, kterou člověk jen tak doma neudělá.
  9. a na kolik to prosím vyšlo?
  10. Ahoj. Vyřešil někdo rozmazaný obraz zadní kamery? Mě se nechce zase do servisu 😞, zvlášť když se to rozmazalo z ničeho nic.
  11. Po koupi 4-letého vozu jsem řešil stejný problém, řešil jsem to s Škoda Auto, tam mě poslala do autorizáku na aktualizaci Infotaimentu. Na poprvé se to nepovedlo, takže znovu maily se ŠA a znovu servis, znovu "aktualizace" a nakonec se zadařilo. A od srpna bez problému. Vzhledem k tomu, že je auto mimo záruku mě to stálo dohromady 2k.
  12. Řeším úplně stejný problém. Jedina věc, která je na kameře ostra je můj vlastní nárazník. Dál už je vše rozmazané.
  13. Já měl podběhy teď dole a vůbec jsem nezaznamel, že by tam bylo velké množství nečistot. Spíše žádné.
  14. rok 2020. Podle všeho bez zásadní nehody, takže ramena jsou původní. Dost mě to zarazilo, protože na mé předchozí Fabii III z roku 2015 a 220000 kilometry jsou ramena doposud neměněna a nic neklepe.
  15. I takto mohou vypadat silenbloky předních ramen na Octavce s 115000 kilometry. Tak pozor na to. 😉 Jedná se o Octavii 2.0 TDI DSG
×
×
  • Vytvořit nový...