Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

HonzikP

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. HonzikP odpověděl na ferokulda's téma v Podvozek
    Ahoj, Mám Upa, tenhle kryt jsem kupoval a předělával. Origo mám kryt na řemenice a ten jsem chtěl nechat a tenhle za 1100 k němu dopasovat. Povedlo se, funguje to. Bylo to půl odpoledne na dílně na heveru, vyvrtány uplně jiné díry, protože ty co jsou na tom krytu nesedí. Nanejtovány matky do nápravnice. Za mě: zbytečně hodně práce, nedomyšlené a na to že jsem z něj pomalu třetinu ustřihl, tak i docela drahé. Ale jiný kryt pod motor jsem neobjevil.
  2. HonzikP odpověděl na zemlub's téma v Podvozek
    Brzdová pumpa je ta věc za posilovačem. Posilovač je trošku jako ježek v kleci, určitě pokud ho vyndáš, tak ho vyměň, protože ta voda se tam srazí zase.
  3. HonzikP odpověděl na zemlub's téma v Podvozek
    Podělím se s Vámi o zajímavý poznatek. V tom posilovači se opravdu sráží voda, byla to konstrukční chyba do roku 2005, pak ho předělali a už to nezlobi. Když jsem ten svůj vyndal, tak byl úplně plný. Pokud jezdíte delší dobu s takhle "brzdícím" autem, tak se s Vámi rozloučí brzdová pumpa. Zjištěno vlastní zkušeností..
  4. HonzikP odpověděl na Shreek's téma v Motor 1.8 T
    Ahoj, koukám na Tvé příspěvky a určitě máš na tom motoru něco špatně. Pokud je termostat v pořádku, tak se motor na 90°C ohřeje vždy. Turbo začíná zabírat už kolem 2000ot/ min. A to kolísání otáček jsem kdysi rešil taky a zjistil jsem, že to bylo zalepeným přepouštěcím ventilem z turba, zalepeným odvzdušněním klikovky a ješte jedním ventilem, ale už si nepamatuju který. Tohle samozřejmě diagnostika neodhalí. A to vše zavinila snaha ušetřit na oleji... Polský Castrol 5w-30 za 200litr.... Klapka a čidlo teploty nasavanýho vzduchu jsou docela odolné, ale tu už by diagnostika ukázala. Jakou ti ukazuje spotřebu palubní počítač? Pokud ti u ohřátého motoru na volnoběh ukazuje víc než 1l/hod, tak je neco špatně.
  5. HonzikP odpověděl na zemlub's téma v Podvozek
    No jo, to je sice od nej pekny, ze pracuje se vzduchem, ale kdyz zamrzne uplne, ze nebrzdi, tak uz to asi nebude upnle v poradku :-)
  6. Polsky olej se pozna podle ceny, je prilis levny. Tyhle priznaky muze udelat olej, protoze ten malo kvalitni tvori usady a napaluje se postupne ucpe ty ruzne odvzdusnovaci ventilky.
  7. HonzikP odpověděl na zemlub's téma v Podvozek
    Ahoj, mam uplne stejny problem a zjistil jsem, ze zamrza posilovac, by me zajimalo, kde soudruzi udelali chybu. Zjistil jsem, ze nejspis vadi presuny z teple garaze do zimy, ze se tam ta voda proste vysrazi a zmrzne. A pak dalsi drobnost, ktera tomu zamrzani pomaha je, ze vsechen vzduch, co jde do kabiny, tak ten posilovac ochlazuje. Uz jsem i premyslel, ze bych kolem nej omotal hadicí od topeni, protoze je to kazdou zimu. :-)
  8. HonzikP odpověděl na pepo0007's téma v Motor 1.8 T
    Ahoj, nekde jsem to tu popisoval. Nakoupil jsem Castrol SLX za 200kc/litr, tezko rict co to bylo, zrejme nejaka polska nahrazka a dusledkem toho bylo to ze ty usady z nej zanesly odvzdusneni klikovky a odpousteci ventil za turbem a jeste jeden ventilek, to uz si nepamatuju ktery. Na VAGU to psalo zavady na zapalovacich civkach a vstrikach a neco o rozdilnem tlaku. Tak jestli si nahodou nedopadl podobne. U me se to projevovalo neklidnym chodem, motor pomalu padal z otacek a na volnobeh mel 1,2litru na hodinu.
  9. Jsem zjistil, ze se ta vrstva, ktera se ma zatmavit, tak se po case unavi. Nezatmavuje se tolik.
  10. Mam textilni, elektricke sedacky a mam je vyhrivane vsechny i zadni. Tazke vyhrivani bylo spis o tom, co si zakaznik zaplati.
  11. Ahoj, mel jsem totez, na Vagu to hodilo jeste nejaky chybi navic, ty spatny zapalovci moduly nahlasi. Pokud ti to na vagu hlasi hadice mezi turbam, tak jsou zanesene jeste nejake ventily na tech hadicich. Me tam mechanik menil 3 ventily nekde na tech hadicich. Menil odpousteci za turbem, dalsi byl na odvzdusneni klikovky a ten treti nevim. Rikal, ze to bylo zanesene spatnym olejem.. zrejme predchozi majitel pouzival polsky castrol.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.