Jump to content

Podvozek


31 topics in this forum

  1. Silentbloky

    • 0 replies
    • 98 views
  2. Sportovní podvozek Citigo 1 2

    • 32 replies
    • 17.2k views
    • 2 replies
    • 1.4k views
  3. Zadní podběhy 1 2 3 4 7

    • 158 replies
    • 50.6k views
    • 9 replies
    • 7.1k views
    • 57 replies
    • 16.7k views
  4. Jaké přední kotouče 1 2

    • 43 replies
    • 11.1k views
  5. Tlumiče

    • 11 replies
    • 2.8k views
  6. Ruční brzda

    • 18 replies
    • 4.1k views
  7. Prasklinky na pneu

    • 10 replies
    • 2.8k views
  8. Pískají brzdy

    • 12 replies
    • 8k views
    • 2 replies
    • 3.1k views
    • 17 replies
    • 9.5k views
  9. výfuková inspirace

    • 3 replies
    • 5.1k views
    • 31 replies
    • 10.5k views
    • 3 replies
    • 2.6k views
    • 3 replies
    • 4.9k views
  10. Dojezdové kolo

    • 3 replies
    • 3.4k views
    • 37 replies
    • 15.3k views
    • 23 replies
    • 11.5k views
  11. Kola na zimu

    • 16 replies
    • 9.2k views
    • 2 replies
    • 3.8k views
  12. Lakování Alu Kol

    • 7 replies
    • 5.4k views
  13. Ošetření podvozku

    • 10 replies
    • 6.1k views
    • 11 replies
    • 5.4k views


  • Aktuální příspěvky

    • Registrace 7.září 2020, ale předtím měsíc/dva téměř vyrobená stála kdesi v MB spolu s několika dalšími tisíci O4, protože nebyly nemontovány světla a sedačky....  
    • za 3 týdny jedu přezouvat, tak si teda domluvím výměnu. ten třmen se po zavření kapoty přitáhne a nekmitá, navíc jsou tam dva, věřím, že by se nemohlo nic stát, ale taky vím, že je to nebezpečný, tak to asi nechám udělt hned. akorát mám strach, aby nepoškrabali lak na kapotě, v tom místě by to hned kvetlo
    • A je potřeba tu Vltavu vždy pustit a poslouchat? To se mi úplně nechce :-D ne že by hráli špatně to určitě ne, jen to není můj šálek kávy co chci v autě poslouchat. Já to tedy zkoušel ve Ford Focus mk3 poFL na rádiu Sync 3.
    • Scalu a passat teda zrovanavat ani nemozes. Su to diametralne odlisne auta. Scala nema jazdynmi vlastnostami ani na ine auta v tom segmente, kde je zaradena nieto na passat. Radsej by som sa pozrel po vypredaji o3 na skodaplus strankach, kde mas multilink v zaklade, nie jednoduchu buchajucu napravu a vychytane muchy. Ta o3 sa skor tomu passatu priblizi. A ked ches ist z passata do scaly, tak to budes si myslim sklamany dost. Ja som to pocitil pri prechode s "obycajnej" astry, ze ten komfort poskytnuty scalou nie je na tej urovni. jazdne vlastnosti, pohodlie za volantom-(volant sa da menej vytiahnut ako na starej astre a tym najst optimalnu polohu), posed a tiez male odkladacie priestory na dverach (max 1,5l flasa, ale i to iba fakt niektore uzke) v strede len 0,5l flasa a detska vzadu tiez len 0,5l. Proste detskam bezne kupovane zdrave flase nevlozis nikam vzadu, len do szadnej strany sedacky. Su to malickosti, no naseru, ked kupis 0,75l mineralku a nevies si ju dat do stredu (skusenost s 1.jazdy domov z predajne).I ked tie odkladacie miesta budu asi vychadzat so spolocnych zakladov a mozno taky rozdiel voci passatu nebude, no fakt to pohodlie nebudes mat zrovnatelne.  Na druhu stranku, myslim, ze uz dost veci vychytali z tych prvotnych vad, co sme tu absolvovali podaktory. Spotreba, motor tiez budu dobre, tam nespokojny isto nebudes. No za 620t mozes mat fakt auto na lepsej urovni.
    • Ahoj všem.   Přemýšlím momentálně nad nákupem Scala 1.5TSI v Monte Carlo (na 18") a automatu.   Momentálně jezdím Passatem B8, 2018 v high-line a spoustou příplatkovky - tzn. skoro plná palba. Měl jsem štěstí a měl jsem tohohle zlaťouše skoro zadarmo (operák za 5k bez DPH měsíčně), tak nebylo o čem.   Teď ho mám vracet a mám dilema.. rozhoduju se mezi Scalou viz výše a funglovkou Passat 2.0 TDI 110kw s DSG opět v high-line. Zatímco nabídku na Scalu mám někde kolem 620tis s DPH, na Passata něco málo přes 800tis bez DPH.   A teď k tomu dotazu... pročítal jsem si celé toto vlákno a dost to působí, že Scala není zrovna spolehlivá co se kvality týče. Je to tak? Stojí to za úsporu 200k? Upřímně 800 se mi za auto dávat nechce, navíc mám před hypotékou a prachy na akontaci se víc než hodí.. ale zas je to auto o min 1 třídu výše, kvalitou zpracování neporovnatelné (kvalita materiálů, ten důraz na detail - třeba vedení pásů u zadních sedaček tak, aby nikdy nevadily při sklápění a všechny tyhle detaily..) a jestli je i mnohem spolehlivější.. začíná to pro mě být oříšek.   Jezdím kombinaci dlouhých i krátkých tras, úplně bych tady neřešil rozdíl benzín/nafta. Jde mi spíš o to, jak byste se vy v podobné situaci rozhodli. Cena za Passat je víc než pěkná, na druhou stranu furt je to 200k navíc..   Vím, že ten dotaz je extrémně subjektivní, že ta auta jsou extrémně neporovnatelná a tak.. stejně bych byl rád, kdybyste mi dali svůj názor :) - jde mi především o tu spolehlivost.. nehodlám vysolit 600k a pak stát co 2 měsíce v servisu..    Moc díky předem!
×
×
  • Create New...