Jump to content

Podvozek

Sign in to follow this  

    27 topics in this forum

    1. Ruční brzda

      • 16 replies
      • 1,133 views
    2. Zadní podběhy

      • 153 replies
      • 33,046 views
    3. Jaké přední kotouče

      • 16 replies
      • 4,227 views
    4. výfuková inspirace

      • 3 replies
      • 2,430 views
      • 31 replies
      • 4,822 views
    5. Pískají brzdy

      • 8 replies
      • 4,236 views
      • 3 replies
      • 530 views
      • 3 replies
      • 2,807 views
    6. Dojezdové kolo

      • 3 replies
      • 728 views
      • 51 replies
      • 8,715 views
      • 37 replies
      • 9,399 views
      • 23 replies
      • 6,857 views
    7. Sportovní podvozek Citigo

      • 28 replies
      • 9,868 views
    8. Kola na zimu

      • 9 replies
      • 2,508 views
      • 2 replies
      • 1,602 views
    9. Lakování Alu Kol

      • 7 replies
      • 2,653 views
    10. Ošetření podvozku

      • 10 replies
      • 3,216 views
      • 11 replies
      • 2,707 views
    11. Huštění pneu - kolik

      • 4 replies
      • 3,433 views
      • 12 replies
      • 2,751 views
      • 11 replies
      • 4,589 views
      • 5 replies
      • 3,924 views
      • 6 replies
      • 3,190 views
      • 6 replies
      • 3,977 views
    12. Širší pneu

      • 0 replies
      • 3,731 views
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • kdyby byl zájem,mam jednu na prodej,slape jak ma,z výroby už se silnejsimi nyty,nerozebírána ,takže nehuci,duu r.v. 2004. Repase jsou na nic,musi se vymenit vsechna loziska a to nikdo nedela.Sz.
      • Zdravím všechny,  jsem majitelem Octavie 1,6 74kW, a mám následující problém. Před zhruba třemi měsíci jsem řešil kolísání otáček, takže jsem vyměnil škrtící klapku, čidlo teploty i termostat, spolu s tím i značnou část chladící kapaliny. To vyřešilo jak kolísání otáček, tak i věčně podchlazený motor (obvykle se nezahřál ani na 1/4), který držel předpisových 85° - 87°.    Nicméně má radost nevydržela dlouho. A to do minulého teplého víkendu, kdy jsem si užil popojíždění v koloně na dálnici. Při tom jsem si všiml, jak má ručička teploty motoru ve zhruba 10-ti minutových intervalech vyběhne k červenému pásmu (ne však do něj!) a po krátkém otálení se pomalu vrátí zpět na původní polohu v jedné polovině. Tento stav se opakoval asi 4 krát, poté se kolona rozjela a bylo po všem, za celý zbytek cesty (+/- 200 km) se od 1/2 nepohnula.   Za zmínku stojí, že hladina chladící kapaliny neklesla, a nevytvořila se ani emulze na víčku pro olej/měrce. Klimatizaci sice mám, ta ale neběžela. Soukromě podezírám elektrické dochlazování (větrák), ale než se pustím do výměn náhodných dílů, napadlo mě se nejprve poradit s vámi. Takže vás tímto prosím o pomoc/radu.   P.S. Zběžně jsem fórem prolétl, ale tento problém jsem zde nezahlédl, pokud to tu již někdo řešil, ocenil bych odkaz.
      • Ty mám taky a na můj model 2013 padnou jako ulité bez jakýchkoliv úprav. 
      • Bohužel nelze :-(
      • Tak už jsou k dispozici nové mapy West V11 2019 pro Amundsen - RNS310. Zajímavé je že je nevydal VW. Že by VW přestal podporovat starší navigace?
    ×