Podvozek

24 topics v tomto fóru

    • 25 odpovědí
    • 5 378 zobrazení
  1. Zadní podběhy

    • 119 odpovědí
    • 20 309 zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 7 080 zobrazení
  2. Kola na zimu

    • 9 odpovědí
    • 1 146 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1 683 zobrazení
  3. Jaké přední kotouče

    • 9 odpovědí
    • 2 688 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 623 zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 2 302 zobrazení
  4. Lakování Alu Kol

    • 7 odpovědí
    • 1 398 zobrazení
  5. Kryt pod motor VW UP!

    • 26 odpovědí
    • 4 233 zobrazení
  6. výfuková inspirace

    • 1 odpověď
    • 1 025 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3 137 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1 905 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1 516 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 539 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 1 780 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2 440 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2 360 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2 259 zobrazení
  7. Pískají brzdy

    • 2 odpovědi
    • 2 490 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2 940 zobrazení
  8. Širší pneu

    • 0 odpovědí
    • 2 510 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3 860 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 7 867 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?