Přejít na obsah

SPECIALISTAnaPRŮŠVIHY

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení SPECIALISTAnaPRŮŠVIHY

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak , když to shrnu, mám program Scanmaster ELM, kabel ELM Scan5 a připojit u Fabie I. r.v.2004 mi jde jen řídící jednotka motoru a její diagnostika chyb a p. Ostatní jednotky mi v tomto programu diagnostika nedokáže najít (zobrazit) DOTAZ: má někdo tuto kombinaci a jde mu u ŠKODOVKY (VW) načíst a diagnostikovat i jiné jednotky, dovozce+výrobce tvrdí že ano... respektive o programu nepochybuji že to umí. Dík za konkrétní zkušenosti. Už jsem z toho kabelu na Chocholouška. V servisu by mi měnily ř.j. nejraději serva řízení a airbagů... jen tak, aby vydělali... (Neradi něco podnikají před zákazníkem vč. napojení na Vag...)
  2. Takže, když mi nejde zjistit jiné řídící jednotky ve voze než motorovou, můžu tu nádheru (kabel s diodkami)zahodit? Nebo mohu použít program VCDS Vag-Com s tímto kabelem, netuším zda umí komunikovat i s tímto kabelem (eventuelně s jakou verzí programu). Nebo musím zase koupit nový kabel i s programem? Myslím že jsem nadšen z tvrzení prodejce o vlastnostech této "zázračné" diagnostiky!
  3. A airbag se rozsvítil tehdy když přítelkyně před brankou u domu měla zařadíno a vyšlápla spojku (auto cuklo),dupla na brzdu (auto chcíplo) a já myslel že mě budou omejvat. A pak nějakou dobu nešlo auto znova nastartovat. (ca 5 minut se chovalo jako s aktivovaným immobilizérem) Příčina rozsvícení kontrolky? Předpokládám že vyhodnocení nehody v malé rychlosti (nedojde k aktivaci airbagu, ale zapíše se chyba do ř.j.) Takže řeším jak tím krámem (ElmScan5) smazat závadu rozsvícenou kontrolku airbagu a řízení (vadný snímač otáčení volantu předpokládám) a jak konečně projít technickou bez ztráty kytičky.
  4. Ani ta lambda nešla nastavit/respektive live data se nezobrazují vůbec po nastartování motoru. Jen hodnoty klapka, vzduch. Svítí kontrolka airbagů a píše to žádné chybové kódy. (Nejspíš tedy řj. motoru nemá nic společného s řj. airbagů) Fabia HTP 1,2 2004
  5. Protože se domnívám že program Vag Com s OBD II. diagnostikou nefunguje (Elm Scan 5 Compact). A tento kabel vychvaluje výrobce i prodejce že všechno umí (Škodovka od 2000/"univerzální diagnostika"), tedy se domnívám že programy funkční s touto diagnostikou jsou např. jen tyto: Scanmaster OBD : Scantoolnet : Touchscan V programu, který mám (ScanMaster ELM) teoreticky všechny funkce jsou... Můžu tedy vyskoušet program VagCom? Který byl původně ke kkl kabelu? Myslím že to nebude ani komunikovat s novou diagnostikou. Neni nakonec problém v nastavení iso protokolu v programu? Nebo ten výrobce lže??
  6. Má někdo skušenosti s ElmScan 5 - univerzální diagnostikou na Fabii (r.v.2004). Mám ji spolu s programem Scan Master a jediné co jde diagnostikovat je jednotka motoru. Do ostatních jednotek se neumím připojit. Kde je chyba?????? Nejprve byl problém s připojením (nastavení virtual com/USB, ale to je již vyřešeno). Dle údajů výrobce má s tímto programem diagnostika fungovat včetně nastavení lambda sond. Poradí někdo, kde je chyba? (pozn. program neni demo verze, takže v něm fungují všechny funkce.)
  7. http://jak.ill.cz/vybrat_vhodny_olej.php Informace o náhradách olejů dle norem a vlastností. DOT4 je norma vlastností a co já vím tak je takto označována brzdová kapalina s vyšším bodem varu. Tudíž rozežere některé gumové manžety, těsnění, lak. Osobně jsem si dle článku vybral vhodný levnější olej na dolití serva, ale nakonec jsem sehnal i originální za 200czk/0,5l ,každopádně ta náhrada splňovala specifika originálu a po smísení - žádné bubliny, žádná pěna, žádný oddělený film, prostě normál situace. Naopak některé mísit nejdou, ale ty nemají odpovídající specifikaci, jako jsem nejprve koupil zcela nevhodný olej, který mi nabídly v prodejně škoda-díly Castrol ATF TQ DIII za 195Kč litr. Ten tedy určitě NE - jedině snad při nové celkové náplni. No zkus článek na: http://jak.ill.cz/vybrat_vhodny_olej.php Vše o olejích nejen do serva!
  8. Podobný problém??? Nejprve chvilkami vynechávalo servo, rozsvěcela se kontrolka řízení, při znovu vypnutí zapalovaní (otočení klíčkem) a nastartování opět vše OK. Tato závada se stupňovala (cca měsíc ježdění) až se rozsvítila kontrolka motoru EPU + airbagu. Současný stav (po 5 měsících, kdy servo už nejde vůbec) je tento: Po zapnutí klíčku vše "ok", po 30sec se rozsvítí kontrolka airbagu a kontrolka řízení. S airbagy nikdy nic funkčně nemohlo být v nepořádku. Ty už svítí trvale. Servo motor nefunguje, řízení je normální (bez posilovače). Co mi poradíte?? V servisu nedošlo ani na VAG neboť mechanici hned mleli o vadných jednotkách motoru,řízení, výměně airbagu a ceně nad 25 000,-Kč - tedy nějak mě jejich přístup odradil. Poradí mě někdo zda koupit (Fabia r.v. 2004) Ruční scanner profi VAG5053 CZ (Nikde jsem se nedočetl zda maže chyby v jednotkách-tedy případně reset eprom paměťi) Má někdo zkušenosti? Přístroj-čtečka?_VAG 5053 Nebo jde jen o čtečku, která mi bude na nic? Shrnutí problému: servomotor neběží akumulátor o.k. ve vedení neni voda i když vniknout mohla při čištění motoru krátce před výskytem první vady. auto nebylo havarované i když už vícekrát sedělo spodkem na sněhu a utrhla se krajnice (pravá strana vpředu). Olej serva je na nejnižší rysce, ale nikdy neunikal. Závada nezmizela ani po dlouhodobém odpojení akumulátoru (reset...) Trvale svítí tyto kontrolky: airbag/servo řízení myslím že původně kontrolka servořízení problikovala-i když servo šlo po znovu nastartování většinou šlo nějaký čas vše o.k. VAG se nekonal - kdo by nechal auto na diagnostiku, kdyby viděl jak jde těm lidem jen o prachy - to by se to vyměňovalo a účtovalo... brrr to raději vrazím peníz do (kabelu/diagnostiky?) Dík za jakoukoliv radu! Fórum jsem k tomuto problému pročetl celé. Podle dílenské příručky by mohlo jít o A/snímač úhlu natočení volantu (když svítí kontrolka trvale) B/kontrolka motoru a airbagu se, zda jsem to dobře vyčetl může rozsvítit i při rozpojení konektoru od řídící jednotky (to se stalo, když jsem zjišťoval zda nenatekla do konektoru voda a možná pak nebyl zcela docvaknut.), nebo tím že se po zhasnutí motoru-ihned znovu startuje. K tomu taky došlo. Prý nedoběhnou všechny procesy a následně řídící jednotka vyhodnotí a uloží chybu. Takže v současnosti se asi nepohnu bez diagnostiky, tak mi poraďte jakou "hračku" si na to pořídit???? 1. VAG 5053 ????????? Nelíbí se mi vůbec že na PC s aktualizacemi a p. se připojuje přes COM1 - tedy absenci USB - tomu říkám výprodej... ale za tu cenu 2. Některý bluetoth modul-převodník, ale jaký? Bude opravdu komunikovat?? a s jakým programem? 3. Kabel samotný USB/HEX-CAN? Který? Aby mi fungoval? (Fabia r.v.2004) Dík za radu/odkaz/vlastní zkušenost s diagnostikou (Přístrojem,kabelem,verzí sw) Jde mi o mazání chyb, čtení chybových hlášek - Jak neni problém, ale sčím??? Na to hledám radu. Jinak budu jezdit asi tak v lepším případě na .Rozhodně nechci cpát peníze servisu, když s nimi mám jen negativní zkušenosti! To raději kačku za práci dám za vlastní možnost diagnostikovat problémy. Tak mi prosím poraďte, než dočista zešedivím a Díík.
×
×
  • Vytvořit nový...