-
Hučení z podvozku při brždění motorem (Octavia 3 Scout)
Ano, ale auto musí brzdit motorem. I téměř neznatelně.
-
Hučení z podvozku při brždění motorem (Octavia 3 Scout)
Ano, vím, na to dávám pozor! Každopádně díky!
-
Hučení z podvozku při brždění motorem (Octavia 3 Scout)
Obávám se, že to bude i můj případ, příští týden jedu s autem do servisu, tak uvidím. Díky za odpověď.
-
Hučení z podvozku při brždění motorem (Octavia 3 Scout)
Ahoj, všem, rád bych ae Vás chtěl zeptat, dříve než půjdu do servisu, zda byste někdo neměl tušení, co může způsobovat "hučení" z podvozku u vozu Škoda Octavia 3 Scout r.v. 2016 (DSG, Haldex) při brždění motorem a při nastavené poloze DSG převodovky "D". Dobře je to slyšet při jízdě na dálnici a to pouze v případě, že vůz zpomaluje, i mírně při sundání nohy z plynu. Přesněji, pokud naleznu přesně úroveň polohy plynového pedálu tak, že opravdu mírné ubrání plynu, při kterém začne vůz téměř neznatelně zpomalovat, se ozve ono hučení, a naopak pokud jen velmi mírně přidám a vůz začne téměř neznatelně zrychlovat, tak hučení okamžitě přestane. Ještě jedna indicie, pokud zařadím polohu "N" nebo pokud použiji mód převodovky Eco, tj. s volnoběžkou, kdy vůz motorem nebrzdí, tak toto hučení nenastává. Jiné provozní situace absenci nebo přítomnost hučení neovlivňuji (zatáčení, brždění brzdou apod). Budu moc rád, za každou informaci, předem děkuji!
-
Rezerva pro OCTAVIA III SCOUT
Moc děkuji za odpověď. Takto tedy byl vůz vybaven přímo z výroby?
-
Rezerva pro OCTAVIA III SCOUT
Ahoj, rád bych se touto cestou zeptal toho z vás, kdo máte originálně vybavený vůz rezervou a to ŠKODA OCTAVIA III SCOUT a máte na něm 18" kola. Varianty jsou dvě: 5E0601011E - 6,5 x 16 ET43, pneu 205/55 R16 57A601011E - 3,5 x 18 ET 25 pneu 125/70 R18 (hubené kolo) Nechci zabřednout do diskuze, zda to je nebo není jedno, zajímá mě, co tam dává Škodovka, když se vůz s rezervou objedná. Dejte mi prosím vědět, díky moc. Zdravím JZ
-
LED žiarovky
Ahoj, odkaz nefunguje. Odkazuje se patrně do tvé soukromé emailové schránky
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
... když tak čtu ty vaše spotřeby, tak smekám. Já jsem běžně na hodnotě okolo 9 litrů a řekl bych, že se docela snažím zbytečně neakcelerovat. Spotřebu vypočítávám reálně po dotankovaní plné nádrže (nemám MFA).
-
Přední zástěrky
Chlapi díky. Pravda je, že zástěrky jsou schované a tolik neruší. Sice se mí líbí auto "bez", ale Yeti se opravdu hodně špiní. No ještě uvidím
-
Přední zástěrky
Poprosím tě o ně. Stále váhám Díky
-
Kapota motoru - izolace proti hluku
... podle mě je to jen a jen o šetření. Proč to tedy na 1.8TSI benzín ze začátku dávali (pokud je pravda, že již nedávají)?
-
Dodatečná montáž zásuvky pod sedadla
... nepasuje. Má jiný tvar (opačné zakřivení). Dá se ale koupit jako náhradní díl, protože se montuje do vozů s pravostranným řízením. Důvod proč se nedodává může být třeba fakt, že pod sedadlo řidiče se v některých zemích montuje hasící přístroj, ale kdo ví.
-
Problém se zpátečkou.
Viděl bych to taky tak. Pokud by servis dělal problémy, zkusil bych zajet přímo do Constructu (mají firemní dílny), aby ti k tomu dali stanovisko .
-
Skřípavý zvuk, při rozjezdu na zpátečku
Jakou máš motorizaci? Já 1.8TSI. Ale stejně to asi bude věcí spojkového systému.
-
Aerodynamický hluk od LP dveří
Občas zvýšený hluk vnímám také, ale spíše, když je mokrá silnice, kdy je hukot od pneumatik větší. Vždy mě to nutí mrknout na přístrojovku, zda jsou zavřené všechny dveře a rozhlédnout se, zda jsou vytažená okna. Není to ale nějak extra markantní.