-
Vadné zapalovací cívky 1.2 HTP
zdravím kolegové, na 110tkm jsem měnil civku na 2. a 3. OE VW AG made in Turkey teď na 145tkm na obou jsou bouličky tak jsem je dal na reklamaci s ,, nafingovaným výpisem z diagnostiky a obojí uznáno. Povedlo se sehnat NGK civky po 450,- tak uvidím jak dlouho vydrží....
-
kontrolka ABS
Díky za rady a pomoc. Snad zítra bude chvilka tak to zkusím vyzjistit. Ještě jednou díky
-
kontrolka ABS
Zkusil jsem dnes ještě prostříknout svorkovnici na ABS jednotce a zítra se zase uvidí... jinak pak ještě zkusím prohodit náboje na nápravě...
-
kontrolka ABS
Zdravím Vás pánové, V lednu se mi stávalo, že se během jízdy rozsvěcuje kontrolka ABS při projetí levotočivé prudké zatáčky. Napojím na VAG - vadný snímač ABS prave zadní kolo - výměna orig. čidlo. Měsíc byl klid a poté znovu a stejná chyba tak opět nové čidlo asi po týdnu znovu a tak jsem vyměnil zadní náboj kola ( orig. Škoda ) Zkontroloval jsem i svazek co vede pod pravou zadní sedačkou od snímače.... Teď když je hezky a sluníčko svítí na auto tak ABS svítí hned po startu ale když vezmu studenou vodu ze zahradní hadice a zaleji kolo tak se kontrolka rozsvítí až po ujetí cca 20km. , stále podle Vagu - chyba zadní prave kolo snimac, po vytahnutí klíče ze spínač a počkání cca 1min se kontrolka rozsvítí někdy po 20km a někdy až po i 100km. Nějaký nápad pánové???
-
Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???
Dnes přišel z aukra kompresiometr tak jsem provedl znovu dvoje měření na teplém motoru 80°, najezdil jsem mezi tím 450km, a výsledek měřění? 1. 14,5/14,6bar , 2.14,5/14,5bar , 3.14,6/14,7bar Poté jsem změřil své druhé auto Opel Vectra 2,0I 8V rv.1992 najeto cca 160.000km troufám si tvrdit poctivých páč je v rodině od roku 1997, 1. 15,2bar 2.15,8bar 3.16,2bar 4.15,2bar motor je v celku dobrý na to, že za svůj 2oletý život vyzkoušel spousty olejů (MOBIL1,PARAMO,HEKRA všechno to byly 15W4O jen při předposlední výměnou prošel čištěním a teď jezdí na Castrol magnatec 10W40) no a nakonec jsem zkusil travní sekačku s motorem Briggs 148ccm , naměřeno 1: 9,8/10,6/10,2bar tady to hodně ovlivňuje rychlost tahu za startovací šňůru
-
Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???
Mám prostě málo otáček, jakmile se dostanu nad 760ot/min tak přestává : drnčet převodovka, vibrovat krycí plast motoru a celý auto má prostě klidnější chod, vždyť pomalu všechny benzínové motory mají volnoběh nad 750ot/min....
-
Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???
Malta, jo jo všechno jsem absolvoval ale stále cvaká stále cvaká on celý problém začíná výměnou spojkové sady ( v 90.tkm Sachs ) a od té doby při stojícím autě na volnoběhu rachotí převodovka od levého kola, šlápněš na spojkový pedál přestane to, zvýšíš otáčky nad 760ot/min a je zase klid. Snažím se proto docílit vyššího volnoběhu.z dosavadních 680-704ot/nim. Vyzkoušel jsem všechny možnosti a pokusil se odstranit všechny možné a nemožné příčiny ale marně. Zbývá už jen chip a to jedině od mr. Cimbu. ( má ho pár známých na dieselech - Octavie, Altea, )
-
Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???
EGR a klapka je ok, měl jsem možnost namontovat a vyzkoušet nový ale stále vše stejné.
-
Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???
taky jsm koukal tak jsme radši vyzkoušeli dva měřáky a ono to bylo pořád stejný, každý válec jsem přeměřili třikrát. Ještě, že mám baterii Varta silver 52Ah
-
Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???
Zdravím Vás pánové. Tlaky změřeny : 1.válec 14,5bar 2.válec 14,6bar 3.válec 14,6bar měřeno teda na teplém motoru cca 75°C podle Vagu.
- Sklopná anténa
-
Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???
a to jde přes Vag zvýšit volnoběžné otáčky??? To asi jde až když má chip, že?
-
Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???
Díky moc pánové za odpovědi, v pondělí jedu na měření a pomalu snad budu rád když tlaty budou rozdílné a nižší... dnes jsem zjištoval v ori. servisu opravný kit ( repasovaná kompletní hlava + kat) pro tento motor 15.900,- s DPH bez práce. Kilometry jsou pravdivé. Tankuji výhradně na Benzině 95 + jednou za měsíc plnou Vervy.
-
Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???
Tak to je super
-
SPOJKA HTP
pokud je u čísla dílu na konci X jedná se o repasovaný díl, takže na autě máte nové ložisko a zrepasovanou lamelu a přítl. talíř, že?