Přejít na obsah

Jakubos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jakubos

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak díky moc za všechny odpovědi, už sháním seriozní servis ...
  2. Já tam byl vždy spokojen A.T.U. Ostrava, ono když tomu prd rozumíš tak ti stačí málo ke stěští ale teď už tam asi teda ani nepáchnu ... na mou předchozí otázku odpověď neznáš ?
  3. Ok, mám ale ještě jeden dotaz, doufám že na něj dostanu odpověď Moc by mě zajímalo, jak je možné, že po výměně cívky to "fičí jako za mlada" teda těch pár kilometrů, to se prostě vymaže ta chyba a zase to chvíli trvá než to auto na ni přijde ? chápete jak to myslím, že jo ? tohle mě hodně zajímá takže budu rád když mi to někdo osvětlí, předem díky
  4. Jasné znamená co? Proč mi teda v servisu tvrdí že jsou ok?
  5. To ja z toho právě moc chytrý nejsem, vyfotím a hodím to sem
  6. Zeptám se ještě jinak. Může toto ovlinit výměna cívky a to tak že určitou dobu motor jede jak má a pak se opět po čase teprve tlaky projeví ? Sem laik a selským rozumem si říkám že tlaky by byly přeci pořád stejné ať tam je jakákoli cívka, nebo se pletu ? Jinak kontrolka se nerozsvítí ale jen rozblíká a zhasne opět, jen motor se začne víc třepat, otáčky jsou stále stejné a po rozjezdu je vše opět OK, teda k další křižovatce Tlaky mi měřili už dvakrát jak píšu víše, pokaždé s jiným výsledkem, jednou špatné a podruhé v pořádku a strašně se divili kdo mi je měřil poprvé, že je to blbost, ale nevím komu věřit dostal sem akorát nějaký papírek s tím měřěním, jenže mi to nic neřekne tak sem z toho mimo
  7. Zdravím, jsem bezradný a prosím o velkou pomoc. Prošel jsem si témata a nic stejného nenašel, jednou sem se tu i ptal před rokem ale nyní mám více poznatků. Fabia 1.2 HTP 40Kw, najeto 90 000. Měněna dvakrát cívka !!! Měřeny tlaky ve válcích dvakrát, v jednom servise špatné, ve druhém říkalli naprosto v pořádku. Po druhé výměně cívky prej motor šlape jak má, ale mě se nezdá. Celé auto se třepe, po ujetí asi +/- 50 km po opravách (výměna cívky), před rokem i teď začne blikat oranžová kontrolka motoru, hlavně při delším stání na křivovatce, při jízdě vše OK. Před rokem mi to samé přešlo do stále svítící kontrolky a nechce to jít přes 2000 ot. sem v koncích a nevím co s tím, nechci se dostat po letošní opravě do toho samého stavu . Jsem laik a netuším ve kterém servise tomu "rozumí" víc. Díky za jakékoli poznatky.
  8. Tak můj problém byl v nějakých cívkách, oprava i s prací a diagnostikou nějakých 2500,-, ale přišlo se i na to že mám špatný tlak ve dvou válcích
  9. Taky díky za zkušenost, vidím že to může být hodně věcí takže to hodím na diagnostiku a budu se modlit aby to byla podobná záležitost ...
  10. najeto mám 85 000 km, na kolik by pak vyšla oprava (v případě že by to bylo ono) by sme věděly ? díky
  11. Zdravím a prosím o radu. Během jízdy, hlavně při stání např. na křižovatce začne blikat kontrolka motoru a ten začne nějak podivně škubat. Včera se mi stalo že během jízdy se najdou motor začal "dusit" a neměl vůbec tah. Když sem se dostal do 2000ot. tak i při plynu na podlaze se nic nedělo, při jakémkoli rychlostním stupni . Můžete mi někdo poradit co by to mohlo být ? motor 1.2 HTP 40kw díky za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...