-
Jaký olej v motoru 1,4 TSI/110 kW
Norma oleje pro motor ale žádnou viskozitu neudává. Jak je tedy možné, že oleje s normou VW502.00 (mimochodem pro 1.4TSI) jsou ve viskozitách 5W30, 5W40, 5W50 atd?
-
Jaký olej v motoru 1,4 TSI/110 kW
A na to si přišel jak?
- Rozmer kotoucu
-
Volba tlumicu
http://www.hanza-autodily.cz/3-tlumic-zadni-combi/c-2176/?pn=price
-
Komplet brzdy
A proč by to nemělo být Brembo? Když nevěříš, tak kup jinde za trojku kotouč. Kombinace kotouče Brembo a desky Textar se hodně doporučují.
-
Kost stabilizátoru
Oživím toto staré téma. Přesně toto jsem udělal, ale jeden šroubek se bohužel ukroutil (promazáno povolovačem rzi a šroubů) Co teď? Přístup na dvě věci (odvrtání atd. nepřicházelo k úvahu) a vím, že auto půjde brzy do šrotu (léta jsou znát - r.v.1999) Tak se ten držák gumy stabilizátoru přivařil k nápravnici a snad to vydrží. Vím, že je to asi prasárna, ale jiné řešení v danou chvíli nebylo. Předpokládám, že by musela dolů nápravnice. Zeptám se, ukroutil někdo tento šroubek? Jak to poté vyřešil?
-
Poškození motoru
Vzhledem ke karbonu na pístu bych řekl, že někdo těžce kašlal na výměny oleje.
- Komplet brzdy
-
Komplet brzdy
Díky za rychlou odpověď. Desky Textar jsem měl v hledáčku taky (a dle pozitivních reakcí v diskuzím nemám důvod nevěřit - tu mám tedy jasno) ale v kotoučích tápu. Brembo - Brembo MAX, stojí ten příplatek za verzi MAX, nebo je to jen "na oko" a na funkci ty drážky nemají vliv? Materiál kotouče je stejný, nebo má MAX něco navíc? U kotoučů bych rád origo Brembo (ne Polské repliky) ale je nějaká záruka / vodítko, kde koupit a nenaletět? Koukal jsem, že taky prodáváš díly. Měl by si nějakou cenovou kalkulaci? Kdyžtak SZ. Díky
-
Komplet brzdy
Jakou kombinaci kotoučů a destiček (288x25) bys doporučil na předek? Díky
-
Octavia RS a přímé sání
Možná by nebylo od věci kouknout přímo do motoru, kolik bordelu tyhle nesmyslný filtry pustí. Hlavně že to má "hustej zvuk"
-
výdrž motoru 1.9 TDI
V rodině máme dva Passaty B5 s 1.9TDI (snad neva, ale motory jsou totožný) oba namotáno necelých 300tkm na tachu (kdo ví, kolik maj v reálu - kupovaný jako jetiny) a až na pár drobností jezdí bez problému. Kéž by nové motory vyržely to, co staré dobré rotačky.
-
O1 1,8T kolísání otáček na volnoběh
Modrou Vervu 100 jsem zkoušel. Po jedný nádrži jsem nepociťoval rozdíl, oproti N95.
-
O1 1,8T kolísání otáček na volnoběh
Vzhledem k tomu, že je to tu mrtvé, tak si odpovím sám. Chyba byla na straně benzínu. Natankoval jsem u jiné pumpy, přidal VIF a je po problému s kolísáním otáček.
-
O1 1,8T kolísání otáček na volnoběh
Zdarec, chci se zeptat na "problém" u mojí OI 1.8T (AGU) r.v.1999 Při studeném i zahřátém autě mi při volnoběhu kolísají (nepravidelně) otáčky. Normálně se drží na těch cca 900ot/min a najednou to houpne na cca 800ot/min. Je cítit, že se motor při tomto houpnutí otáček zatřepe. Píchnul jsem to na VAG a je tam pouze jedna chybka. 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Sporadická Můžu se zeptat, na co přesně se mám zaměřit? Lambdu jinou nemám (kupovat na blind se mi nechce) Zapalovací cívky jsou (dle mého laického názoru) v pořádku, jelikož auto jezdí úplně v pohodě, do nouzáku nepadá a spotřeba v normě (záleží na jízdním stylu) Tlakové hadice vypadají v pořádku (žádná díra) Díky za rady!
Máchal1
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva