-
pbalcik změnil svou profilovou fotografii
-
Špatný studený start
U mě problém vyřešen výměnou palivového filtru původní originál 3 bar za 4 bar auto startuje na první otočení ......
-
Špatný studený start
Přesně můj případ super demonstrativní video už jsi na závadu přišel ???
-
Špatný studený start
Prosím návod E-mail pbalcik@seznam.cz
-
kodovani klicku
Ok dík za radu přes VagCom přidáno počet klíčů a vyřešeno !!!
-
kodovani klicku
Prosím info provedl jsem kódování dle návodu vše funguje startování, centrální zamykání i odemykání ale po nastartování bliká kontrolka imobilizéru žluté barvy ve tvaru auta ???
-
Špatný studený start
Prosím info mám podobné problémy prosím číslo dílu (oříšek nebo patrona) kde koupit popřípadě zda i laik je schopen tento díl vyměnit !!!
-
Vybitý akumulátor
Ano dílenskou příručku mám a relé jsem objevil teď ještě zjistit zda je funkční, jinak mě moc zajímá kde seženu původní hodnoty a popřípadě změny ve Vagu 01_MOTOR / Přízpůsobení_10 / Kanál číslo / hodnoty v poli hodnot od 1 až 57 na to je dílenská příručka krátká nebo se mylím !!!
-
Vybitý akumulátor
To by mohl být ten problém (odlehčovací kontakt "X" jednoho relé, které je zapojené jako ROZEPÍNACÍ) prosím tě nevíš které to má na starost.
-
Vybitý akumulátor
Tak tomu říkám perfektní odpověď apropo před Ekkarem_z_Bastlírny smekám klobouk sleduji toto fórum a jeho odpovědi mají hlavu i patu ale přesto než byl ztrácel čas s léčbou baterie raději koupím novou 55Ah neboť moje Fabka má kaslík a větší baterie s lepší kapacitou tam nevleze. Určitě se ještě ozvu ale doufám že s poděkováním a ne dotazem ........
-
Vybitý akumulátor
Dík za info sory za upřesnění jedná se Fabia 1,4 16V Kombík - svíčky byly vyměněny spolu s čidlem chladící kapaliny a palivového filtru, následně odzkoušení tlaku benzínu v palivové liště - dnes jsem odpojil radio a zítra si koupím nový akumulátor původní 45Ah za novou 55Ah s větším startovacím proudem neboť má za sebou asi pět let provozu kdy dostala pár úderů vybití a napětí v klidu je málo přes 12,1 V kdy se doporučuje je minimálně 12,5 V !!!
-
Vybitý akumulátor
Prosím info klidový proud jsem naměřil 15mA ale po zapnutí klíčků do zapalování je proud asi okolo 5A (veškéré světla, radio i ventilátor jsou vypnuty) tím pádem nenastartuji při odstavení vozidla asi 5 až 10 hodin poprvé ale vždy podruhé proto se ptám jaký max. proud má být před zahájením startu !!!
-
Předčerpávání paliva po otevření dveří !!!
Koupil jsem a namontoval tento tip viz foto příloha: Filtr paliva včetně regulátoru tlaku 3bar pro benzínové motory 1.2HTP a 1.4 16V/55kW+74kW Před tím jsem odčerpal veškerý benzín z nádrže - vyčistil a vysušil nádrž obsah pro jistotu vyměnil těsnění kroužek pod čerpadlem paliva který byl poškozen a zbytky napadané uvnitř nádrže a výsledek NULA závada stále pokračuje pokaždé druhý start (studený) teplý nima probléma tak babo raď !!!
-
Předčerpávání paliva po otevření dveří !!!
Pokud dobře rozumím tak jsi vyměnil nový palivový filtr za další nový a bylo vše v pořádku ( nerozumím viz poznámka - tak som dal pred mostik špatný ventil ) prosím podrobnější vysvětlení.
-
Předčerpávání paliva po otevření dveří !!!
Kontrola Vagem provedena signál otevřeno/zavřeno správná u všech čtyrech dveří - vyměněno čidlo chladicí kapaliny a palivový filtr a svíček porucha stále přetrvává pokaždé druhý start, poprvé točí startér slabý náznak chytnutí motoru asi snad po 5 sekundách sem tam škitnutí abych netrápil baterku ukončím start vždy na druhý pokus jako kdyby uhodil blesk start ihned po otočení bez problémů už jsem bezradný help pomoc - zatím jezdím ale dost mě to trápí a pokládám si otázku PROČ tento stav musí přeci být nějaké řešení !!!
-
Předčerpávání paliva po otevření dveří !!!
Dík za info nejsem si jistý zda se mi to podaří najít - zítra se juknu a dám vědět ale i přesto nerozumím proč mám neustále vždy start až napodruhé a to i vpřípadě že načerpám palivo třeba i dvakrát nebo třikrát přes palivové čerpadlo spuštěné klíčkem od zapalování !!!