Přejít na obsah

pbalcik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pbalcik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. U mě problém vyřešen výměnou palivového filtru původní originál 3 bar za 4 bar auto startuje na první otočení ......
  2. Přesně můj případ super demonstrativní video už jsi na závadu přišel ???
  3. Prosím návod E-mail pbalcik@seznam.cz
  4. Ok dík za radu přes VagCom přidáno počet klíčů a vyřešeno !!!
  5. Prosím info provedl jsem kódování dle návodu vše funguje startování, centrální zamykání i odemykání ale po nastartování bliká kontrolka imobilizéru žluté barvy ve tvaru auta ???
  6. Prosím info mám podobné problémy prosím číslo dílu (oříšek nebo patrona) kde koupit popřípadě zda i laik je schopen tento díl vyměnit !!!
  7. Ano dílenskou příručku mám a relé jsem objevil teď ještě zjistit zda je funkční, jinak mě moc zajímá kde seženu původní hodnoty a popřípadě změny ve Vagu 01_MOTOR / Přízpůsobení_10 / Kanál číslo / hodnoty v poli hodnot od 1 až 57 na to je dílenská příručka krátká nebo se mylím !!!
  8. To by mohl být ten problém (odlehčovací kontakt "X" jednoho relé, které je zapojené jako ROZEPÍNACÍ) prosím tě nevíš které to má na starost.
  9. Tak tomu říkám perfektní odpověď apropo před Ekkarem_z_Bastlírny smekám klobouk sleduji toto fórum a jeho odpovědi mají hlavu i patu ale přesto než byl ztrácel čas s léčbou baterie raději koupím novou 55Ah neboť moje Fabka má kaslík a větší baterie s lepší kapacitou tam nevleze. Určitě se ještě ozvu ale doufám že s poděkováním a ne dotazem ........
  10. Dík za info sory za upřesnění jedná se Fabia 1,4 16V Kombík - svíčky byly vyměněny spolu s čidlem chladící kapaliny a palivového filtru, následně odzkoušení tlaku benzínu v palivové liště - dnes jsem odpojil radio a zítra si koupím nový akumulátor původní 45Ah za novou 55Ah s větším startovacím proudem neboť má za sebou asi pět let provozu kdy dostala pár úderů vybití a napětí v klidu je málo přes 12,1 V kdy se doporučuje je minimálně 12,5 V !!!
  11. Prosím info klidový proud jsem naměřil 15mA ale po zapnutí klíčků do zapalování je proud asi okolo 5A (veškéré světla, radio i ventilátor jsou vypnuty) tím pádem nenastartuji při odstavení vozidla asi 5 až 10 hodin poprvé ale vždy podruhé proto se ptám jaký max. proud má být před zahájením startu !!!
  12. Koupil jsem a namontoval tento tip viz foto příloha: Filtr paliva včetně regulátoru tlaku 3bar pro benzínové motory 1.2HTP a 1.4 16V/55kW+74kW Před tím jsem odčerpal veškerý benzín z nádrže - vyčistil a vysušil nádrž obsah pro jistotu vyměnil těsnění kroužek pod čerpadlem paliva který byl poškozen a zbytky napadané uvnitř nádrže a výsledek NULA závada stále pokračuje pokaždé druhý start (studený) teplý nima probléma tak babo raď !!!
  13. Pokud dobře rozumím tak jsi vyměnil nový palivový filtr za další nový a bylo vše v pořádku ( nerozumím viz poznámka - tak som dal pred mostik špatný ventil ) prosím podrobnější vysvětlení.
  14. Kontrola Vagem provedena signál otevřeno/zavřeno správná u všech čtyrech dveří - vyměněno čidlo chladicí kapaliny a palivový filtr a svíček porucha stále přetrvává pokaždé druhý start, poprvé točí startér slabý náznak chytnutí motoru asi snad po 5 sekundách sem tam škitnutí abych netrápil baterku ukončím start vždy na druhý pokus jako kdyby uhodil blesk start ihned po otočení bez problémů už jsem bezradný help pomoc - zatím jezdím ale dost mě to trápí a pokládám si otázku PROČ tento stav musí přeci být nějaké řešení !!!
  15. Dík za info nejsem si jistý zda se mi to podaří najít - zítra se juknu a dám vědět ale i přesto nerozumím proč mám neustále vždy start až napodruhé a to i vpřípadě že načerpám palivo třeba i dvakrát nebo třikrát přes palivové čerpadlo spuštěné klíčkem od zapalování !!!
×
×
  • Vytvořit nový...