Přejít na obsah

Raziel88

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Raziel88

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Mno v servisu ono bylo v Novém Boru u autoelektrikaře kde se pokoušeli rozchodit stare servo ale to bylo definitivo mrtve. co se snim delo pak tady u toho servisaka fakt nevim ale od te doby co mi vyměnil to servo mi to takhle blbne... motorizace je 1.4 MPI 44 KW
  2. Zdravím tak Servo nakonec šlo pryč.. a dali mi jiné bohužel ne nové ale Repas servo jde trochu tužší ale jede ohodně lepe než nefunkčni. ale problém nastal když jsem dostal auto zpět. při zapnutém radiu a sešlápnutí brzdového pedálu nebo přehozeni dalkovych světel na z tlumených nebo jen nahození nekterého z blinkrů mi začne neuvěřitelně praskat v radiu dokonce mi v zatáčkách někdy pohasinaji opět světla. a to podotykam že se mi to do te vyměny nedělo.
  3. od te doby servo zase při každem startu naskočilo fakt už to nechapu..
  4. Ahoj Tak mně se stalo dnes rano , že jsem nastartoval a rozsvítila se mi kontrolka SERVO ŘÍZENÍ, volant z tuha , vypnul jsem motor a nastartoval znovu a nic pořád servo nenaskočilo. Zavezl jsem Fábku do servisu tam mi ji napíchli na diagnostiku a ta vyhodila závadu: Zátěž na svorce alternátoru. a stále dokola při každém smazání paměti a opětovném testu. Jelikož hlavni mechanik byl do dopoledne pryč nechal jsem tam auto a když jsem se vrátil už tam byl . Když mi zajižděl na hever zdvih viděl jsem jak normálně točí volantem. Když vylezl ven řekl že volant normálně jde lehce. NO TO SNAD Pokrčil rameny a ja jen nasedl do auta odjel jsem do naši ulice zaparkoval vypnul motor, nedalo mi to a nastartoval jsem znovu a ejhle SERVO zase nic. Tak jsme auto zvedli nahoru a hledali jsme u řízení ale nikde nic olej ze serva netekl proměřil alternátor také nic vše v poho. Pak zavolal kolegovi elektrikáři a ten mu řekl že to dělává kabeláž u startéru.Nějaký kabel muže být shnilý. No jelikož je to na práce na celý den, auto tam musí zůstat aspoň dva dny. Zatím má bohužel plno. Jezdit se s tím dá , ale to zatáčení na místě je děs..
  5. No to je nejhorší , když Diagnostika mlčí. Né vše totiž umí zjistit. u mně to dělá opět. Čidlo teploty chladící kapaliny pomohlo jen krátkodobě. Bohužel. bylo mi řečeno kolegou co se tím zabývá, že to může být altík, buďto prošvihnuté vynutí nebo uhlíky. Zatím sem neměl čas to zjišťovat a elektrikář nejsem, ale také to může být ta zapalovací lišta. V mojí situaci už je to jen o zkoušení. Při dlouhém stání ve frontě v koloně a popojíždění skoro po centimetrech se to projevuje nejvíc prostě při tzv lechtání plynu auto malém chcípne a když vyřadím tak otáčky stejně skáčou né moc ale skáčou a po dlouhém vyřazení se zdá jako by vadilo autu už pak úplně vše, jak zapnutý větrák tak rádio zapnutá světla. nevím no . Ale jedno je jisté, ten problém co je vidět na blikání světel a osvětlení může i za kolísání otáček.
  6. Tak ja mam jasno bylo to čidlo teploty Nyní volnoběh běhá krásně ani už neskáčou otáčky
  7. OK zkusim to čidlo. Jo o tom servu Rizeni uz mi to bylo řečeno taky ale nebylo to tak moc pred rokem .
  8. Ahoj , mám podobný problém, Moje Fabie je Benzín 1.4. MPI 44 KW a od té doby co začala ta první část zimy , děje se mi toto: Po nastartování motoru na volnoběh okamžitě začnou kolísat a vracet se otáčky mezi 8 a 10 pak při zahřátém motoru to už je jen mezi 10 a 9 a půl a je to v poho, ale při delším stání motor začne škubat a při zařazení rychlosti a sešlápnutí spojky s plynem motor chcípne. Ale to není jediná věc co mi to dělá, společně s tím mi za chodu motoru pohasínají světlomety (tzv blikají) to samé i osvětlení palubní desky plus stropní lampička. Včera se mi začalo dít to, že během jízdy na určitých otáčkách na 4 rychlostním stupni přestane reagovat plynový pedál a když ho sešlápnu spíš to motor dusí a když vyřadím motor chcípne. A jedna perlička na závěr. Dnes při jízdě začaly opět na 4 rychlostním stupni lítat otáčky jak zběsilé a to nezbývá nic jiného než zhasnout motor klíčkem a znovu nastartovat. Diagnostika nahlásila jen dvě věci: Teplotní čidlo nestálé hodnoty + 1 řada válců příliš bohatá směs. Že by to vše dokázalo teplotní čidlo? Rád bych už zjistil co to dělá.
  9. NO jo ale kdyby to aspon priznali ze stim nic nesvedou a nechtěli zato 15 000 . Mi řekni jak si nemohli nevšimnout te Lambda Sondy? ta byla rozšklebená jak ježek. to vídíš na fotce. A vůbec když dělali Emise
  10. Zdravím , vlastním vůz Škoda Fabia I 1.4MPI koupil jsem si ho z bazaru. Dal jsem ho na prohlídku a následnou opravu do autorizovaného servisu HAVEX AUTO Mladá Boleslav. Auto bylo v servisu týden, za tu dobu mi měli najít závady a opravit je a projít STK a EMISEMI. O některých závadách jsem už věděl. Po týdnu jsem auto dostal zpět. Údajně opravené... Oznámilli mi skrytou závadu, kterou bylo nezajištěné pravé přední kolo(chyběla zajišťovací matice),kterou jsem měl vyřešit s Autobazarem,kde jsem vůz kupoval. Havex za opravu této závady by požadoval 10 000 kč. Tento týden v servisu zahrnoval: Servisní prohlídka 30 000 km bez výměny oleje,kontrola + čištění brzd,promazání stahovaní všech oken a promazání zámku řidiče- jde z tuha,5 dveře kontrola 3 brzdového světla, výměna spodního uložení ramen,výměna zadních dorazů tlumičů,čištění škrtící klapky, vyčištění vzduchového filtru, el instalace-/kabel navíc/- zjištění kam vede, provedení STK a Emisí,posouzení rozvodů popř. výměna. Za ten týden v HAVEX AUTO v Mladé Boleslavi jsem zaplatil 15 000kč. STK neprošly pneumatiky které byly sjeté, OK to jsem tušil, ale příjmací technik v Havexu mi tvrdil " To projde!" Hmmmm. Emise v pořádku! Protože se mi nechtělo platit 10 000 za opravu zajištění kola,dal jsem ho do opravy k soukromému automechanikovi a upozornil ho ještě na cukání při rozjezdu a volnoběhu, při řazení rychlostních stupňů a velkou spotřebu paliva. Oprava zajištění mě stála podstatně méně,ale dále ještě zjistil že : Tlumiče jsou na odpis,cukání vozu způsobovala závada typu A- protrhaná kabeláž Lambda sondy- tzn Emisemi nemohla nikdy projít a přesto prošla.Dále mi zjistili velice poškozenou spojku(zimu by nepřežila), rozvody HAVEX posoudil jako vyhovující,že nejsou třeba vyměnit a a zde mi rozvody posoudili jako akorát zralé na výměnu,ještě přirezlé lanko ruční brzdy a napálené čidlo SERVO řízení. Takže opravdu nevím,co mi v tom Havexu na voze udělali.Jediné s čím mohu souhlasit, že provedli je: promazání oken,zámku řidiče, spodní uložení ramen,to jsem ještě nekontroloval,spravili 3 brzdové světlo. Ostatní si prostě pouze naúčtovali,ale neudělali. Myslím si,že takovýto autorizovaný servis by měl více dbát na svoji pověst,ale zřejmě mu na zákaznících nezáleží,hlavně že má tržbu. Tak já Havex Auto nedoporučuju v žádném případě. A rozhodně nejsem první ani poslední. TOHLE JE FOTO LAMBDA SONDY která prošla EMISEMI
×
×
  • Vytvořit nový...