Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Martin z HK

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Felda sama o sobě svítí mizerně, tak si nedokážu představit jaký by to bylo s čirejma sklama-děs. Ale jednu s novou tváří jsem s tím čirým plexíkem viděl a na první pohled mi to připomnělo Octavii po r.2000. Ovšem vše má svou cenu-v noci potřebuju vidět. P.S.: S dálkovejma problémy nemám, ale chtělo by to posílit potkávačky Jenže to s přídavnejma lampama v masce asi nepůjde... Musely by jít regulovat jako hlavní lampy-sklon myslím a mít shora krytý žárovky.
  2. Ano, nastavení musí být precizní. Nesnáším lidi, kteří maj funkční systém nastavení světel, táhnou plnej zadek a jsou líní otočit čudlíkem aby si sklopili světla-čímž mi svítí do xichtu. No, jak se vyndá ten bazmek z reflektoru, je tam skutečně šroubek, který vyšroubováním má zřejmě redukovat úbytek kapaliny-jako by s tím výrobce už počítal. Tím se nastaví ten pístek, co už nemá sílu vyjíždět ven a naklánět parabolu. Pak je potřeba doladit refletory jemně, těma plastovejma šestivýstupkovejma kolečkama nad světlomety ovšem pozor-jsou to ta vnější kolečka. Ta vnitřní regulují světlomety do stran, tak si to kluci nerozhašte. Závěrem chci napsat, že s nefunkčím původním systémem naklápění (který byl nahrazen metodou ručního doladění ) se chovám na silnici lépe než ti, které zmiňuji výše. Jo a vyčíhni si technickou, kde to po tobě nebudou chtít. Kámoše s tím vyhodlili. Já byl jinde a v poho
  3. Zaslechl jsem něco o 1100Kč za samotný hydrostav bez práce. Lewis říkal, že montáž tý věci je o průser, protože to může vytéct až to budeš cpát přez přepážku mezi motorem a "kokpitem". Je to dost citlivá věc.
  4. Vítej v klubu vytečenejch hydrostavů Je to problém, mechanik mi poradil, ať nekupuju novej hydrostav, že je to zas na chvíli. Nastavil jsem si precizně světla sám, že ani na technický neprndali-naštěstí nechtěli demostraci systému naklápění. Když jedu sám, nebo s plným zadkem, otevřu haubnu a těma kolečkama jak se dolaďujou sklony světel otočím vlevo či vpravo. Časem jsem dostal cit. kolik je to třeba doladit a je to. Daleko lepší by byl ovšem systém z Fábie-serva. Hlavně nesmíš oslňovat a taky musíš zároveň vidět!
  5. Martin z HK odpověděl na Gerrik's téma v Motor 1.3
    Mám to opravený, konečně se nemusím bát rozjezdů na prvních křižovatkách! Na opravu stačilo vyčištění škrtící klapky (doufám, že jsem to napsal správně). Prý mám kliku, že mám Feldu z konce roku 1996, případná výměna škrtící klapky se tam nechá provést bez výměny řídící jednotky, u starších verzí je to o tu řídící jednotku dražší. Ale naštěstí u mě nebyla potřeba nová škrtící klapka, stačilo vyčistit starou.
  6. Martin z HK odpověděl na Gerrik's téma v Motor 1.3
    Mám ten samý problém, po nastartování se rozjedu, po 100m mám první křižovatku a vždy se děsím toho, jak se z ní dostanu, protože to na jedničku vůbec nejede. Druhá akcelerace na dalších semaforech je už lepší a dál to šlape jako hodinky. Je to fakt ve spojce?
  7. Tak jsem chlapi objevil další mouchu na 5.dveřích. Teče mi do nich. Jak je dole ta tkanina na úchop při zavírání dveří, všiml jsem si dnes po těch deštích, že je mokrá. Takže příčina náhle vylezivších pupenů kolem těsnící gumy a plastové lišty má asi tento původ. Hm, kolik stojí přetěsnění okna, má to cenu dělat spolu s opravou stávající koroze? Díky zkušeným uživatelům za tipy. PS: Jinak jsem chlapi dostal technickou bez problémů, jupí, na 2 roky je zas pokoj
  8. Ale dvě špatný nastartování, kdy neslyším čerpadlo po otočením klíčkem a netáhnutí v první studené akceleraci je myslíš chyba palivového filtru?
  9. Mám podobný problémy jako ty. Už mi to jednou chcíplo po brždění motorem a dvakrát jsem nemohl nastartovat, neslyšel jsem zvuk palivovýho čerpadla po otočení klíčkem. Vždy jsem počkal a pak to šlo. Jednou jsem to nastartoval se sešlápnutím plynu, ale nechalo se to dlouho přemlouvat. Po nastartování se vždy děsím první akcelerace, auto netáhne a vypadá to, že se neumím rozjet. Když to tak skáče v křižovatce, je to blbý. Pak to po zbytek jízdy chodí OK. Takže, kde je problém?
  10. Ten s tím díťátkem jsem já? Chlapi, začíná mi vylézat rez, jak Feldě bouchne deset let, pryč s ní, nebo používat, ale moc parády s ní už nenaděláte. Jako dopravní prostředek je to ale levný, servis za babku, tak si ji nechávám a nadále raději splácím byt
  11. jsem to zkusil vybrousit... Děs běs, nemá to ani cenu, je tam taková tečková hluboká koroze a uprostřed jeden hlubokej ďůlek, asi původce toho pupenu. Jak jsem to z těch pupenů nedostal, bylo to zbytečný dělat
  12. Dohoď fotku, jak to vypada. Jak vyřešíš panty, zámek kufru atd.
  13. Ahoj všichni, koukněte prosím na přiložené foto a napište mi váš názor, jestli s tím mám něco dělat, nebo to nechat shnít a časem možná koupit nové 5. dveře. Děkuji všem za názory
  14. Martin z HK odpověděl na Lewis's téma v Škoda Felicia
    Gratulace Lewisi! Nejen cerstvy strejda, ale taky uz boduje s novou Ibizou PS:Ja vcera vyhral zavod na horskych kolech, ale to sem nepatri
  15. To vis, prace kvapna, malo platna

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.