Ano, nastavení musí být precizní. Nesnáším lidi, kteří maj funkční systém nastavení světel, táhnou plnej zadek a jsou líní otočit čudlíkem aby si sklopili světla-čímž mi svítí do xichtu.
No, jak se vyndá ten bazmek z reflektoru, je tam skutečně šroubek, který vyšroubováním má zřejmě redukovat úbytek kapaliny-jako by s tím výrobce už počítal. Tím se nastaví ten pístek, co už nemá sílu vyjíždět ven a naklánět parabolu. Pak je potřeba doladit refletory jemně, těma plastovejma šestivýstupkovejma kolečkama nad světlomety ovšem pozor-jsou to ta vnější kolečka. Ta vnitřní regulují světlomety do stran, tak si to kluci nerozhašte.
Závěrem chci napsat, že s nefunkčím původním systémem naklápění (který byl nahrazen metodou ručního doladění ) se chovám na silnici lépe než ti, které zmiňuji výše. Jo a vyčíhni si technickou, kde to po tobě nebudou chtít. Kámoše s tím vyhodlili. Já byl jinde a v poho