-
Zvýšení výkonu motoru 2.0 FSI 110kW
Má někdo tady zkušenost ?? http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/skoda-octavia-2-octavia-2-0-fsi-110kw
- Superb II facelift
-
Navigace DYNAVIN
Čau, nemáte ji někdo - vypadá to docela zajímavě viz odkaz: http://www.navigace-dynavin.cz/produkty/skoda/skoda-octavia-fabia Dík za info A.
-
Octavia III
- Octavia III
-
Octavia III
Co bych plácal, koukněte se na novýho Passata a Golfa 7, viz předchozí příspevek tvar předních světel, zpětná zrcátka a dělená přístrojovka po vzoru Passata, multimediální přístroje, panel climatroniku jsou z Golfa 7 (foto golfa a passata sem snad dávat nebudu ) HURIKAN88 uvědom si na kterém místě je Škoda v koncernu: Audi - VW - atd....... ( jinak je o 1000% vzhledově lepší než předchozí model !!!!! )
-
Octavia III
Zadek je super - jinak je to větší RAPID, aspoň tu přístrojovku mohli udělat kapku jinou než v Rapidu - jinak bych to hodnotil že to složili z dílů co zbyly u VW z Passata a Golfa
-
2.0 FSI (110 kW)
neprojevuje se to nijak, jede normálně necuká oleje je dost - pouze po zahřátí rachotí asi řetěz vaček
-
2.0 FSI (110 kW)
Čau, mám na motoru tuto chybu , neíte někdo co stím ?? 2,0 FSI 000010 - vačkového hřídele polohy (banka 1 sání): pomalá odezva
-
Výměna "Napínače řetězu" a klepání při volnoběhu
čau, mě v servisu říkaly že to dělá přestavovač vačky - co vy na to ??
-
2.0 FSI (110 kW)
Tady je jedna 2,0 FSI http://www.louda.cz/ref/O019V00988
-
2.0 FSI (110 kW)
Čau, při rychlosti 130km/h - točí 3000 tis. Prudké stoupání mu opravdu problém nedělá !! Mám tento motor v Passatu s automatem, pneu 235/45/R17 a spotřeba se pohybuje: delší trasa - klidné tempo 6,5 - 7,5 l - dálnice 130-150 km/h 8 - 9,5 l - takže průměr mám tak 9l.
- Výměna oleje v 2,0 FSI
-
Výměna oleje v 2,0 FSI
Takže olej teče všude !!
-
Výměna oleje v 2,0 FSI
Mám najeto 80 tis. - předchozí majitel tam dával Castrol 5W 40, tak v tom budu asi pokračovat, doufám že se někdo ozve ohledně toho adapteru !!
aleshh
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva