-
pospec202 začal sledovat ace ventura
-
Klíčkové napětí na rádio
Jaké tam bylo radio původně? Klasické iso konektory? Tuším že je to černo-červený drát z kabelového svazku. Přímo na konektor to není, vychází ze svorek z kabeláže. Odesláno z mého XT1080 pomocí Tapatalk
-
Diagnostika
Dokumentace k tomuto motoru není dokonalá, ale není třeba na to jít moc vědecky. Tlak v liště vstřikovačů je 3,4 - 4 Bary. To napětí co uvádíš je divné. Přímo Bosch uvádí pracovní rozsah cca 0,2-0,95V s frekvencí změny 1-5Hz. Zahřátý motor i sondy. Nastavení klapky na http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA) Odesláno z mého XT1080 pomocí Tapatalk
- Vymena budikov za faceliftové
-
Vibrace od 100km/h poraďte
Jaký tam máš kola?
-
střešní nosič - hagus
Těžko říct, taky jsem to řešil. Dá se kolem 1500 sehnat originál Škodovácký, jen je pak třeba dokoupit ochranné nálepky na střechu. Za 4k by se dalo sehnat i Thule v modulovém systému nebo Atera. Chtěl jsem vozit kola, nakonec jsem si namontoval tažný a kola vozím tam. Systém uchycení za rám se mi nelíbil a několik podrápaných střech jsem viděl.
-
Tažné zařízení - 13 vs 7
Myslíš kontrolu prasklých žárovek? Jestli jo tak odpoj zadní světlo a šlápni na brzdu.
-
Kloubové manžety
Nahřát (a plechem odstínit manžetky) šroub/těhlici v místě spoje 2 horních ramen, ramena vytáhnout.S dlouhým nástavcem povolím XZN šrouby na vnitřních kloubech a pak v plným rejdu vytáhnu celou poloosu ven. Ten horní šroub vždy před zimou vyměním nebo alespoň namáznu CU pastou a pak je to pohoda.
-
Predné a zadné tlmiče
Jezdím k Váchalovi, vždy spokojenost. http://www.geometrie-vachal.cz/
-
DX a disco v kufru - nehraje
Čau, základ bude zjistit, jak je ten zesík zapojen. Vzít to z druhé strany od zesíku a jít po drátech. Patrně bude přepojen u těch sloupků.
-
DX a disco v kufru - nehraje
Tak origo zesilovač tam nebyl. Což je v tomto případě výhoda. Pokud nehraje ani klasické rádio, tak jsou možnosti: - k HF je použit reléový modul odepínání repro a tam je nějaký problém (většinou je to ale na ISO konektory takže jen vřadit, kvůli místu to ale mohl někdo naletovat napřímo) - výstupy jsou odpojený, možná na A sloupcích a je použit linkový výstup (žlutý miniISO), spínané + pro zesilovač je také na žlutém miniISO - zesilovač používá na vstupu přímo výstup z ISO konektoru a ten je vadný nebo se zesilovač nezapne Takže proměřit, kam až se signál "dostane".
-
DX a disco v kufru - nehraje
Ahoj, dej sem pokud možno foto konektorů ISO v autě. Pokud tam byl origo zesilovač, byl namontován vpravo pod zadním platem. Pokud nebyl použit origo zesilovač, byly reproduktory přímo z ISO konektorů. S origo zesilovačem byl použit NF výstup z navi...
-
Chyba Čidla ABS - i po výměně
Nedá, je součástí kloubu. Kontrola dírou po čidle. Jednotka bez chyb? Ukazuje se rychlost kol v měřených hodnotách?
-
Jarní sraz 2016
Díky za další super sraz a Kubovi za organizaci. Video je perfektní, to je úplně jiný náhled na sraz.
-
LED denni sviceni
Tu je Denni svícení Superb AEV.pdf
-
LED denni sviceni
Jak si popsal chování automatického rozsvícení tak je na 99% originál. Přesně takto se chová. Signál na zapnutí tlumených světel je od alternátoru. Relé je na nosiči relé za vypínačem světel. Má na sobě symbol žárovky. Použít se libovolně dá. Můžu ti poslat originální návod a podle něj ti v pohodě zapojíš.